سفیر آمریکا در کویت الینا رومانوسکی

سفیر آمریکا در کویت از تمایل کشورش برای تجهیز نیروهای مسلح کویت به جدیدترین تجهیزات نظامی خبر داد و گفت: آمریکا نیروی هوایی کویت را به اولین جنگنده «سوپر هورنت» مجهز کرده است.

به گزارش مشرق، «الینا رومانوسکی» سفیر آمریکا در کویت در گفت‌وگویی با روزنامه «الانباء» این کشور، روابط کویت و واشنگتن را محکم و تاریخی خواند و گفت، کویت یکی از نزدیکترین شرکای آمریکاست.

بیشتر بخوانید:

آمریکاعربستان را برای ایستادن در برابر ایران تقویت کرده‌ایم

بر اساس این گزارش، رومانوسکی بر تمایل کشورش برای مجهز کردن نیروهای مسلح کویت به جدیدترین تجهیزات نظامی تأکید و اعلام کرد، آمریکا نیروی هوایی کویت را به اولین جنگنده «سوپر هورنت»  (F/ A ۱۸ Super Hornet) و نیروهای زمینی آن را به ۲۱۸ تانک « M۱A۲» مجهز کرده است.

وی گفت، دور چهارم گفت‌وگوی راهبردی میان دو کشور در اواخر نوامبر آینده در واشنگتن برگزار می‌شود که شاهد امضای تعداد زیادی از توافقنامه‌ها و یادداشت تفاهم‌ها در زمینه تقویت روابط دوجانبه خواهد بود.

رومانوسکی درباره توافق صلح میان امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی و «نقش آن در تقویت صلح در منطقه» گفت: آمریکا به توافق «آبراهام» به عنوان یک اتفاق تاریخی و مبنایی برای پیشرفت بیشتر برای صلح منطقه‌ای می‌نگرد و کشورهای دیگر آزادند که پا جا پای امارات و بحرین بگذارند؛ ما به حاکمیت تمام کشورها احترام می‌گذاریم و از آنها انتظار داریم که بر اساس منافع خود تصمیم بگیرند.

وی در خصوص سوریه هم تصریح کرد، آمریکا خواستار حصول راه‌حل مسالمت‌آمیز در سوریه به موجب قطعنامه ۲۲۵۴ است که به آتش‌بس و تسویه سیاسی فرا می‌خواند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سید IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    6 1
    این زنک یک صهیونی لهستانی تبار است که وظیفه اش سوء استقاده از نقطه ضعف شیوخ عرب و کویت در زمینه جنسی همچون همکار صهیونی اش تزیپی لیونی، در جهت پیشرد اهداف صهیونی جهانی است!
    • عبدالله مومن IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      0 0
      کویتی که نتوانست چند ساعت در مقابل صدام مقاومت کند. سلاح به چه دردش می خورد؟! .. هههههههههههه
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    5 1
    کشوری که تو ۴ ساعت اشغال میشه سوپر هورتت نمیخواد سرعت گیر میخواد که حداقل ۲ ساعت بیشتر اشغالش طول بکشه - نخند همین دو ساعت یعنی اینکه ۵۰ درصد مقاومتش بیشتر شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس