۱۰۰۳/شهید حسین خزایی: اجازه فعالیت به دشمنان خدا و دین را ندهید

شهید حسین خزایی در وصیت‌نامه خود آورده است: برادران مومن و انقلابی! در برابر دشمنان اسلام قاطعانه بایستید و با قدرت هر چه تمامتر با آنها مبارزه کرده و اجازه کوچکترین فعالیتی به آن‌ها ندهید.

به گزارش مشرق، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حسین خزایی:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود فراوان بر شهیدان از صدر اسلام تاکنون مخصوصا شهیدان انقلاب اسلامی ایران که با خون خود به نهال جوانه دمیده و اسلام را پس از 2 هزار و 500 سال حکومت‌های ننگین و خودکامه زنده کرده و می‌رود تا تمام حکومت‌های امپریالیستی صهیونیستی را سرنگون کرده و حکومت اسلامی در سراسر گیتی برقرار کند و انقلاب اسلامی ایران را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل بگرداند.

با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی مدظله‌العالی که با شعار نه شرقی نه غربی خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب زده و با زبان پیامبرگونه خود تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب را به لرزه انداخته و پایه حکومت‌هایشان را سست کرده و تا سرنگونی کل حکومت‌های خونخوار و با یاری خداوند قادر و متعال می‌کوشد به دنبال جواب دادن به خون شهیدان اینجانب حسین خزایی نیز بنابر حسب وظیفه الهی اسلامی خود روانه جبهه‌های حق علیه باطل شدم تا اینکه با کمک ناچیز خود پاسخی به ندای حسین‌وار امام امت که (هل من ناصر ینصرنی )لبیک گفته تا دین خود را به اسلام و مسلمین ادا کرده پس از صحبت‌ها عرایض کوچکی نیز داشتم.

 وصیت من به تمام برادران مومن و انقلابی‌ام این است که در برابر دشمنان اسلام قاطعانه با قدرت هرچه تمام‌تر با آنها مبارزه کرده و اجازه کوچکترین فعالیتی به این دشمنان خدا و دین ندهید.

در پایان از تمام برادران مومن و معتقد به اسلام و مادر و اقوام خود طلب حلالیت می‌کنم به امید فتح کربلا و قدس و رسیدن هر چه زودتر حضرت مهدی (عج).

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته با تشکر و سپاس برادر کوچک شما سرباز امام زمان.

خداوند تبارک و تعالی همگی مارا به واسطه خون شهیدان هدایت و رستگار نماید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس