بشار به عراق رفت/ رسن باید اواسط هفته به تهران بازگردد - کراپ‌شده

بشار رسن برای حضور در مراسم سالگرد مادر خود به عراق سفر کرد.

به گزارش مشرق، بشار رسن که در روزهای اخیر پس از بازگشت به ایران تلاش زیادی برای جدایی از پرسپولیس و حضور در تیم القطر انجام داد و تاکنون با پاسخ منفی مدیران باشگاه و کادر فنی مواجه شده، ساعتی قبل به عراق رفت.

هافبک سرخپوشان برای شرکت در مراسم دومین سالگرد رحلت مادر خود و حضور بر سر مزار وی به نجف می رود و سپس برای دیدار با خانواده اش راهی بغداد می شود.

مدیران پرسپولیس که مجوز جدایی بشار را صادر نکرده اند، به وی تاکید کرده اند باید اواسط هفته خود را در تهران به کادر فنی معرفی کند.

آنها همچنین نامه ای به باشگاه قطری ارسال و در آن تهدید کرده اند در صورت ادامه مذاکره با بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس، از این باشگاه قطری به کمیته  انضباطی فیفا شکایت خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاسر IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    وقتی دلش با پرسپولیس نباشه فایده ای نداره!
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    بشار رسن بازی کن خوب وخوش اخلاقی است اما هو گفت که من پرسپولیس رو دوست دارم و الان من می خواهم بره اما من نه فقط من هم هوادارن پرسپولیس دوست ندارند بشار رسن بره اما اگر واقعا می خواهد بره ما بازی کن های قوی تری هم داریم برای بازی کن های قوی تر ی ام داریم مثل وحید امیری . الکثیر . خلیل زاده‌. سیا مک نعمتی .کنعانی زاره کان . کاویانی نیا . سید جلال حسینی . مهدی عبیدی .اقای . شجاعی و خیلیاهستن که برای پرسپولیس تلاش می کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس