کد خبر 1131489
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹

به گزارش مشرق، امیر حسین عاصف، فعال رسانه‌ای در خصوص مذاکره ایران با آمریکا در کانال تلگرامی خود نوشت: به دوستی گفتم این چند روز تا انتخابات آمریکا کارمان شده بررسی نظر سنجی‌ها که نتیجه چه می‌شود، پرسید مگر روسای جمهور آمریکا با هم فرقی دارند؟! مگر اوباما با ترامپ فرق داشت؟ مگر اوباما مارا تحریم نکرده بود؟ مگر او کم دستش به خون آلوده بود؟

اما موضوع برایم این نبود که چه کسی رییس جمهور آمریکا باشد! چه بوش تروریست چه ترامپ قمار باز و یا حتی اوبامای بزک شده

حقیقت این است هیچ فرقی نیست چه کسی رییس جمهور آمریکا باشد اما برایم مهم این است که ترامپ نباشد! موضوع ما با ترامپ فراتر از عهد شکنی‌ها و خباثت‌های هیئت حاکمه بر آمریکاست. ما با ترامپ پدر کشتگی داریم. ما با ترامپ هنوز یک حساب تسویه نشده داریم.

حالا این وسط برخی اخبار منتشر می‌شود و برخی نه. جدای از عالم اخبار و منتشر شده‌ها و نشده‌ها میتوان حدس زد این روزها رژیم آمریکا دوباره هویچش را به سمت خواهد فرستاد.

خودمان را دست کم نگیریم نقش ما در اینده آمریکا موثر است. از همیشه بیشتر

میتوان حدس زد پیام‌ها زیاد خواهد شد. حتی ممکن است پوتین که شریک تجاری و نظامی ماست برایمان از جانب ترامپ پیام بیاورد و بگوید بیایید مذاکره. الان زمانیست که ترامپ امتیاز خواهد داد.

ممکن است مسئولان وزارت خارجه ما هم نه از خیانت بلکه از علاقه به کشور فکر کنند این راه نجات است، برویم بنشینیم عکس یادگاری بگیریم و ترامپ با وعده‌هایش و یا ازاد سازی قسمتی از پول خودمان وضعیت را بهتر کند، نمی‌گویم این فکر خوب است یا بد اما می‌دانم همان فکری است که تمام این مدت دشمن می‌خواست در ما ایجاد کند. یعنی کلید راه حل مشکلات داخلی در خارج از کشور است! با جرات میتوان گفت این تفکر اشتباه است.

بحثم این نیست که مذاکره خوب است یا بد، بحثم این است مذاکره با یک سگ هار نادانی محض است.

شاید روزی بیایید که با امریکا مذاکره کنیم اما شروطمان مشخص است، بارگشت به برجام، تامین ضرر و زیانمان از خباثت‌های ترامپ و رعایت خط قرمز عدم مذاکره بر روی صنعت موشکی و اقتدار منطقه ای ما.

اگر کسی بعد ترامپ بیایید شاید این اتفاق افتاد و شاید هم نه اما آن چیز که مشخص است با سگ مو زرد نمی‌شود مذاکره کرد.

امروز در حال خرید منزل بودم اما تمام مدت فکر می‌کردم اگر پوتین یا دیگر شرکایمان  از ما بخواهند الان با ترامپ مذاکره کنیم پاسخ چه خواهد بود. ناگهان به خاطر آوردم کیف پولم را در خانه جا گذاشته ام. این کاسب محل ما، هم عارف است هم دنیا دیده اما وقتی به او گفتم کیفم را منزل جا گذاشته ام، می‌شود فردا پول خریدم را پرداخت کنم ؟! نگاهم کرد و قاطع گفت:

نسیه ممنوع!! حتی شما دوست عزیز

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 7
  • علی GB ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    33 9
    شما اگر امضا کری را نشان می دادی کل مغازه را بهت نسیه می داد . مگر نمی دانی امضا کری تضمین است .
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    40 10
    مذاکره شما برای دادن حق و حقوق کشور است و از اساس ایراد دارد و آیندگان با نگاه خائن نگاه می کنند
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    39 12
    مذاکره در این احوال اکنون، یعنی زانو زدن ملت ایران و گدایی کردن خواسته هایش؛ وسلام. عزت نفس داشته باشیم، قدرت از #مردم جوشش میکند. ملت سرزمین من همچنان با #غرور و #تعصب ایستاده اند به امید آنکه حتماً روزهایی بهتر فرا خواهد رسید، اگر شما مسئولین ایستاده باشید و خیانت نکنید.
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      0 0
      پای ملت را اینجا وسط نکشید .این فقط حرف شما نندروهای رانت خوار وچپاول گر است .وضعیت ملت به جایی وخیم رسیده که اصلا عژت وشرف را به این نمی دانند که مقابل آمریکا کم نیاورند.برو دنبال کار خودت.
  • محمدایوب IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    27 8
    گربه ای داشتیم یه روز پسر بچه همسایه یه تکه گوشت دست گرفت به طرف گربه. گربه امد جلو گوشت رابگیره. پسربچه پرید اونو بگیره. گربه فرارکرد. دوباره پسربچه. گوشت رو به طرف گربه گرفت هرکاری کرد نیامد طرف پسربچه. خدایا. ما چه کرده ایم که بعضی مسئولان سیاسی امان باز به طرف امریکایی پالس گدایی میدهند
    • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      0 0
      مسئولی که بعد از این همه دشمنی آمریکا هنوزم خواب مذاکره میبینه از "گربه" پست تره
  • محمد IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    10 5
    یه دوستی داشتم مسگفت ما تا موقعی باهم خوبیم که نون و گوجه بخوریم اگه وضع بهتر بشه هیچکی یاد مردم نمیکنه باز همه سرشون میکنن تو یه...
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
      5 10
      شما نون و گوجه سبز میخورین؟؟ خخخخخ
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    2 5
    اگر با ترامپ با این همه فشار مذاکره نکنیم ریاست جمهور های بعدی متوجه میشوند با کی طرفند
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    8 3
    چرا که نه ! ما در شعب ابیطالب و شماها مواحب بگیران نهاد زر و زور در ناز و نعمت ؟؟ آقا مذاکره ممنوعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه !!!!!!!!!!
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    0 1
    رمالی و کف بینی و اعتراف دروغین تلویزیونی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    7 4
    مذاکره ممنوع ، حتی شما دوست عزیز !!! متاسفانه امروز هر کسی به خود اجازه میدهد در امور اداره کشور و دیپلماسی دست درازی کند و با ذکر مثالهای سوپر مارکتی این دست درازی را توجیه پذیر و خودشان را زبان مردم و نظرشان را نظر مردم می دانند !!! اینکه مذاکره بشود و یا نشود یک بحثی است و اینکه بخواهیم نظر خودمان را به دیگران تحمیل یک بحث دیگر است و قرار نیست همه یک جور فکر کنند . شایسته است همانطور که در قانون اساسی کشور پیش بینی شده است در مسائل اساسی کشور و مورد اختلاف باید آن موضوع به همه پرسی و رای مردم گذاشته شود .
    • امید IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      0 0
      اقای عزیز از قدیم گفتن عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشهامریکا چند ین بار امتحانش در موضوع گروگانهایش در ایران ودرلبنان ودرموضوع عراق وبرجام روانی ظریف دیگه حیا کن روانی وطریف معشوقه جانکری شما خودتون همه چیزتون با اهل وعیال در خدمت امریکا وغرب هستی مردم نمیخوان مثل شما درخفت وخواری انها زندگی کنن
  • CA ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    2 4
    تفنگ. و بگذارند وی شقیقه بعد بکند ما هر چی میگیم قبول کن اسم این مذاکره هست! البته قبلاً میتونست از این غلط ها بکنه ولی امروز کافیه فقط حتی رجز خوانی کنه اونموقع براش سلاح هست که دربیاوریم. کشوری که موجودیت و مردم کشور دیگری رو سالها هست که هدف گرفته آیا میشه باهاش مذاکره کرد. در ضمن به مردم ایران و کشور ایران لطمات زیادی وارد کرده و البته بایستی هزینه پرداخت کنه برای همین ما با چنین موجودیتی فقط با زبان خودش صحبت خواهیم کرد.یعنی لطمات فاشیستی که حتی فکرش رو هم نخواهد کرد که از کجا خواهد خورد!
  • GB ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    3 5
    نظر اکثریت ملت خصوصاً قشر تحصیل کرده باید محترم باشد
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    این بابا کلا چند سنگر عقبه! "با جرات میتوان گفت این تفکر اشتباه است." عامو کلا مذاکره اصلا وجود نخواهد داشت، مگر از جسد انقلاب اسلامی رد بشی که نخواهی شد! مذاکره یعنی تن به ذلت... و این انقلاب، تن به ذلت نداده... همه میدونن که فریدون حرامی داره نامحسوس، مردم رو با گرانی ناراحت میکنه تا آمریکا سگ صفت، امتیاز بگیره! فریدون هم ورقش برخواهد گشت... به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    مذاکره خوب است اما با شیطان بزرگ بایستی توام با بصیرت وزیرکی خاص خودش باشد
  • داود IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    هرکس دم از مذاکر بزند خائن است
  • خسته IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    چرا مذاکره ممنوع؟ چون شما ها از این وضع مملکت سواستفا ه های کلان ورانت های فراوان به جیب می زنید.مردم خسته اند .شما که سیر مونی ندارید از خوشی ، ولی مردم از بدبختی خسته اند.بریزید توی چاه این افکار پوسیده ی عصر حجر را .مردم حق زندگی دارند.کشور را دوگروه کنید بین خودتان که متحجر ورانت خوارید با مردم بی طرف که فقط نی خواهند زندگی کنند.انوقت ببینید شما احمق ها کجا قرار می گیرید.نسل ما که سوخت حداقل نسل فرزندانمان حق زندگی آرام وبی دعدغه در این سرزمین پر نعمت دارند.شما برید به جهنم .امیدوارم همه تون با کرونا از زمین پاک بشید.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    بدترین درد ومشکل لاینحل توهم است پدر این ملکتو توهم در آورده....
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    نباید تسلیم شویم ونه هم به کسی زور بگوییم چون هرکسی وهر کشوری برای خودش احترام قائل هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس