کد خبر 1131272
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
ادعای امارات درباره فواید عادی‌سازی روابط با دشمن شماره یک امت اسلام

یک مقام اماراتی مدعی شد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نه تنها به زیان مسئله فلسطین نیست، بلکه فوایدی هم به همراه دارد.

به گزارش مشرق، علی النعیمی مشاور امور مبارزه با تروریسم حکومت  امارات مدعی شد که توافقات سازش اخیر میان رژیم صهیونیستی و حکومتهای بحرین و امارات، به این سه دولت این امکان را می دهد که با طرفهای افراطی در منطقه مقابله کنند.

بیشتر بخوانید:

نخستین سفر رسمی امارات به تل‌آویو؛ مکان فرودگاه!

بر اساس گزارش شبکه روسیا الیوم، النعیمی با اظهارات فریبکارانه درباره واژه تروریسم گفت تروریسم تهدیدی برای تمام جهان قلمداد می شود. به نظر می رسد تعریف این مقام اماراتی از تروریسم همسو با رژیم صهیونیستی و آمریکاست که هر گروه مخالف صهیونیسم و  استکبار جهانی و گروههایی که برای آزادسازی سرزمین خود از اشغال صهیونیستها مبارزه می کنند، را تروریستی می خوانند.

این مقام اماراتی که با روزنامه جروزالم پست گفتگو می کرد، اظهار داشت توافقنامه عادی سازی روابط با اسرائیل خیلی با تاخیر انجام شد .

وی در تلاش برای توجیه اقدام خائنانه حکومتهای امارات و بحرین در سازش با رژیم صهیونیستی مدعی شد اکنون زمان آن فرا رسیده تا به جایگاه یهودیت و مسیحیت در تاریخ منطقه اعتراف کرد.

النعیمی بار دیگر به گمراه سازی درباره مسئله تروریسم پرداخت و مدعی شد امارات با تروریسم در داخل و خارج به شکل مستقیم و از طریق قدرت نرم مقابله می کند، این مسیر برای جلوگیری از رادیکالیسم و ضربه زدن به افراط گرایی ضروری است.

از سوی دیگر شرکت هواپیمایی الاتحاد امارات، سایتی را به زبان عبری با هدف زمینه سازی برای راه اندازی قریب الوقوع پروازهای منظم به فرودگاههای رژیم صهیونیستی به راه انداخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    1 0
    خخخخخخخخخخخ امارات با تروریسم در داخل و خارج مقابله می کند یا معامله و مبادله میکند؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس