کد خبر 1131221
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
کونته: دربی؟ همه بازی‌ها ۳ امتیاز دارند/ مشخص نیست سانچس به این بازی می‌رسد یا نه

سرمربی تیم فوتبال اینتر از بیش از حد مهم جلوه دادن کسب پیروزی در دربی دلامادونینا و تضمین حضور الکسیس سانچس در این بازی خودداری کرد.

به گزارش مشرق، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (شنبه) شاگردان خود مقابل میلان در اولین دربی دلامادونینای فصل، سعی در عادی جلوه دادن این بازی کرد و گفت این بازی هم مانند سایر بازی‌ها برای او و مردانش سه امتیاز دارد.

کونته به خبرنگاران گفت: ما در تمام بازی‌های‌مان سعی می‌کنیم عملکردی قابل قبول داشته باشیم، چون همه بازی‌ها همیشه به یک اندازه ارزش داشته و همه آنها سه امتیاز دارند. خب دربی سختی‌های بیشتری دارد، چون حریف ما یک میلان قدرتمند است که از چند ماه آخر فصل گذشته روندی خوب را در پیش گرفته و آن را حفظ کرده است. میلان هم مانند لاتزیو یکی دیگر از تیم‌های قدرتمند لیگ است، اما ما می‌خواهیم مسیر خودمان را برویم. ما تازه در ابتدای راه قرار داریم. ما از الان تا پایان فصل یک روند بی‌پایان از بازی‌های مهم داریم. در هر حال من همیشه از تیمم انتظار پیشرفت دارم به خصوص از نظر مسئولیت‌پذیری و تعهد که فاکتورهایی بسیار مهم برای رسیدن به سطحی بالاتر هستند.

یکی از بازیکنان کلیدی کونته که ممکن است دربی را از دست بدهد، الکسیس سانچس است که در اردوی تیم ملی شیلی مصدوم شد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت زلاتان پس از شکست کرونا

کونته درباره وضعیت بال 31 ساله تیمش گفت: آخرین نفراتی که به اردوی تیم برگشتند شیلیایی‌های تیم بودند که شب گذشته آمدند، اما زمانی که بازیکنان ملی‌پوش در اردوی کشورهای‌شان خوب کار می‌کنند، با شرایط روانی خوبی به تیم باشگاهی‌شان برمی‌گردند. ما قصد داریم خودمان را به شیوه‌ای خوب برای بازی فردا آماده کنیم. اگر دست من بود، ترجیح می‌دادم یک روز دیگر هم به بازیکنان فرصت تمرین بدهم، اما این را می‌دانم که تقویم مسابقات فشرده است و باید خودمان را مطابق با آن وفق دهیم. الان هم سعی می‌کنیم که نهایت تلاش‌مان را برای آماده‌سازی تیم انجام بدهیم و تا جای ممکن روی بازیکنانی که به تازگی به تیم برگشته‌اند، فشار نخواهیم آورد. سانچس هم کوفتگی عضلانی داشته و ما باید ارزیابی‌هایی درباره مصدومیتش انجام دهیم. نباید روی او فشار بیاوریم، چرا که ما در سه هفته آینده باید هفت بازی انجام دهیم. اگر او آماده بازی شود قطعاً به خاطر دریافت ضمانت از بابت سلامتی‌اش خواهد بود. در غیر این‌صورت من ترجیح می‌دهم که او را در بازی بعدی به میدان بفرستم. فعلاً درباره او نه چیزی را تأیید و نه چیزی را رد می‌کنم.

سرمربی اینتر در پایان تأکید کرد: باید صبوری کنیم و با قبول شرایط سخت به وجود آمده سعی کنیم با همکاری کارمان را پیش ببریم. به نظر می‌رسد که یک مقطع سخت جدید در راه است پس ما باید به بهترین شکل با مشکلات موجود کنار بیاییم. متوقف شدن فاجعه‌آمیز خواهد بود. شکایت کردن درباره بازیکنان غایب هم بی‌فایده است.

تیم‌های فوتبال اینتر و میلان فردا (شنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس