کد خبر 1131202
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
پوگبا تا سال ۲۰۲۲ در منچستریونایتد ماندنی شد

هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد حداقل تا دو سال دیگر در این تیم خواهد ماند.

به گزارش مشرق، اولگنار سولسشایر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد اعلام کرد که این باشگاه از بند موجود در قرارداد کنونی خود با پل پوگبا برای تمدید یک ساله قرارداد این هافبک فرانسوی استفاده خواهد کرد.

قرارداد پوگبا با منچستریونایتد تا پایان فصل جاری اعتبار دارد، اما به موجب بندی که دو طرف آن را قبول کرده‌اند، باشگاه این اختیار را دارد که به صورت یکطرفه قرارداد پوگبا را برای یک سال دیگر تمدید کند و اکنون شیاطین سرخ قصد انجام چنین کاری را دارند. به این ترتیب دوران حضور پوگبا در اولدترافورد تا سال 2022 ادامه خواهد داشت و دومین دوره حضورش در این تیم به شش سال افزایش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

پوگبا: رؤیای رئالی شدن دارم

اولگنار سولسشایر در نشست خبری پیش از مصاف منچستریونایتد و نیوکاسل در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس اظهار داشت: پل بازیکن ماست و تا دو سال دیگر هم بازیکن ما خواهد بود. ما روی چیزی که به نفع و صلاح‌مان است تمرکز داریم و من هم مطمئنم که در این دو سال دیگر می‌توانیم بهترین بازی‌ها را از او بگیریم.

در یک سال اخیر شایعات فراوانی درباره تلاش پوگبا برای بازگشت به یوونتوس یا بازی در رئال مادرید منتشر شد، اما با اظهارات سولسشایر به نظر می‌رسد که ماندن او در منچستریونایتد قطعی است.

تیم فوتبال منچستریونایتد فردا شب (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران میهمان نیوکاسل خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس