image-20201016182912-1.png

روابط عمومی روبیکا اجرای چالش مومو را در بستر این پیام رسان تکذیب کرد.

در روزهای اخیر شاهد انتشار اخباری در مورد تماس‌ با کاربران در بستر پیام‌رسان واتس‌اپ مبنی بر دعوت به اجرای بازی مومو هستیم. بر اساس اطلاعیه‌ها و رصدهای پلیس فتا، این اخبار و پیام‌ها باعث ایجاد نگرانی‌هایی برای کاربران به خصوص والدین دانش‌آموزان و نوجوانان در مناطق جنوبی کشور شده است.

در همین زمان، شایعات و اخبار هدفمند و کذب با محوریت برقراری تماس مومو از طریق پیام‌رسان روبیکا  نیز در حال انتشار است. به اطلاع کاربران و هموطنان عزیز می‌رسانیم که  اجرای بازی و تماس مومو از طریق پیام‌رسان روبیکا به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد و اخبار منتشر شده کذب محض است .

از رسانه‌ها تقاضا می‌شود که نسبت به انتشار اخبار درست در این زمینه دقت کافی را داشته باشند. برابر اعلام پلیس فتا، اقدامات قضایی و فنی بر علیه مزاحمین و منتشر کنندگان اخبار دروغین آغاز شده است و عده‌ای از مزاحمین نیز شناسایی شده‌اند.

بر اساس اعلام پلیس فتا چالش مومو در حال حاضر از طریق واتس اپ و بیشتر در مناطق جنوبی کشور گزارش شده است. اما از آنجا که اکثر افراد با بازی نهنگ آبی، با این گونه چالش‌ها آشنا شده اند، در نتیجه همچنان از چالش مومو با نام بازی مومو نیز یاد می‌شود.

در پایان از هموطنان درخواست می‌شود بنابر اعلام سرهنگ رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا هرگونه مشکل و موارد مشکوک در فضای مجازی را با سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
    2 3
    من دارم از ترس میمیرم
    • لیندا IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
      0 1
      خیلی بده
  • طاها IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    1 0
    موضوع ممکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس