رژیم صهیونیستی اعتراف کرد : مورد حمله سایبری قرار گرفتیم

یک رسانه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد تعدادی از نهادهای اقتصاد این رژیم مورد حمله سایبری قرار گرفته و برخی از این نهادها از این حمله آسیب دیده است.

به گزارش مشرق، روزنامه اقتصادی و عبری زبان کالکالیست در گزارشی به نقل از دو شرکت امنیت سایبری فعال در رژیم صهیونیستی اعتراف کرد این تهاجم که روز پنج شنبه انجام شد، آسیب هایی را به تعدادی از نهادهای این رژیم وارد کرده است.

بیشتر بخوانید:

آیا سیستم های رایانه ای انتخابات آمریکا هک شده است؟

گرچه این رسانه صهیونیست سعی کرد از میزان زیان های وارد شده بر اثر این حمله سایبری بکاهد، اما به نقل از مدیر عامل یکی از این شرکت های امنیت سایبری اعتراف کرد، هکرها با استفاده از بدافزارهایی که از طریق سندهای پی دی اف و اکسل آلوده به رایانه های نهادهای اقتصادی وارد کرده اند تمام دیتاهای آنها را حذف کرده و کامپیوترهای آن ها را در شرایطی که اکثر کارمندان به دور کاری تکیه کرده و بیشترین نیاز به ارتباط رایانه ای و سایبری وجود دارد از کار انداخته اند.

کالکالیست و کارشناسان صهیونیست در گزارش خود فراموش نکردند که هکرهای ایرانی را عامل این اقدام معرفی کرده و تاکید کنند آنها موفقیت های قابل توجهی را تا کنون در این زمینه داشته اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    14 0
    کار هر کسی بوده دستش درد نکنه. بچه های داخلی بودند دمشان گرم. بچه های جاهای دیگر بودند بازم دستشان درد نکنه. صهیونیسم در حال نابودی است.
  • US ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
    7 0
    هفته پیش مارا زدن حالا بخورن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس