کد خبر 1131074
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
ضرر هنگفت یوونتوس در اولین فصل دست و پنجه نرم‌ کردن با کرونا

قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا از ثبت ضرری هنگفت برای این باشگاه در فصل گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، یوونتوس روز پنجشنبه در جلسه ارائه گزارش مالی سالانه خود به سهامدارانش اعلام کرد که این باشگاه در فصل 20-2019 متحمل ضرری بالغ بر 89 میلیون یورو شده است.

با توجه به از دست رفتن منابع مالی همچون بلیت‌فروشی در نتیجه تعلیق چهار ماهه بازی‌های سری A و پس از آن برگزاری این مسابقات بدون حضور تماشاگران به دلیل شیوع کرونا، همه باشگاه‌های اروپایی متحمل ضرر شده‌اند و در این میان یوونتوس به دلیل حذف زودهنگامش از لیگ قهرمانان اروپا متحمل ضرری مضاعف شده است.

در جلسه سهامداران باشگاه یوونتوس که به صورت غیرحضوری برگزار شد، مشخص شد که بیانکونری در سال مالی منتهی به سی‌ام ژوئن سال 2020، دقیقاً متحمل 89 میلیون و 700 هزار یورو ضرر مالی شده است که 39.9 میلیون یورو از آن مربوط به سال گذشته است.

یوونتوس فصل گذشته با وجود کسب مقام قهرمانی در سری A برای نهمین فصل متوالی، در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون فرانسه تن به شکست داد و خیلی زود حذف شد. در این میان قطع همکاری با برخی از اعضای باشگاه مانند گونسالو ایگواین و اخراج سرمربی فصل گذشته تیم مائوریتزیو ساری و پرداخت غرامت‌های مرتبط با آن بر هزینه‌های باشگاه افزود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس