کد خبر 1131045
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
نیمکت استقلال بیرحم است/امیدوارم فکری به سرنوشت قبلی‌ها دچار نشود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نیمکت استقلال بی رحم است و فرزندان خودش را می بلعد و من امیدوارم محمود فکری در این تیم به سرنوشت علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی دچار نشود.

به گزارش مشرق، افشین حاجی پور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت: خیلی دوست دارم به این تیم خوشبین باشم، اما شرایط به گونه‌ای نیست که منِ پیشکسوت به فصل بیستم خوشبین باشم. این برداشت من از شرایط کنونی ورزش و فوتبال کشور است.

وی اضافه کرد: محمود فکری مربی خوبی است و قبل از استقلال هم هرکجا بوده عملکرد مثبتی داشته است. اما شرایط این تیم با بقیه تیم‌ها تفاوت دارد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال در سالهای گذشته هم بارها تا مرز موفقیت رفت. اما هربار به مرز خوشبختی رسید جایی بالاتر از زمین فوتبال ترمز این تیم کشیده شد تا از این مرز عبور نکند.

بیشتر بخوانید:

استقلال به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود

وی ادامه داد: نگاهی گذرا به شرایط سه، چهار فصل اخیر این تیم نشان می‌دهد این تیم همیشه در مقاطع حساس مثل پیش فصل با مشکلاتی روبرو بوده است. هر سال در این ایام این تیم یا مربی ندارد، یا مدیر ندارد، یا پول و یا دیگر ابزار موفقیت را. امسال هم دیدیم که در فاصله کمتر از یک ماه برای این تیم مربی انتخاب شد و هنوز هم تیم فاقد مدیرعامل است.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: نیمکت استقلال بسیار بی رحم است و این نیمکت فرزندان خود باشگاه را می‌بلعد. نیمکت بی رحم استقلال به اسم‌ها نگاه نمی‌کند و حتی نفرات محبوبی مثل علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی هم با این حجم از محبوبیت قربانی این نیمکت بی رحم شدند. امیدوارم فکری امسال به سرنوشت منصوریان و مجیدی دچار نشود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    2 0
    انشاالله قهرمانی استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس