کد خبر 1130572
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
تل آویو از ادامه مذاکرات با لبنان خبر داد

کابینه رژیم صهیونیستی از تداوم مذاکره با لبنان برای ترسیم مرزهای دریایی خبر داد.

به گزارش مشرق، کابینه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه از ادامه مذاکره با لبنان خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»  کابینه صهیونیستی اعلام کرد که به مذاکرات  با لبنان درباره ترسیم مرزهای دریایی ادامه خواهد. مذاکرات غیرمستقیم ترسیم مرز دریایی میان لبنان ورژیم صهیونیستی، امروز با میانجی‌گری آمریکا در مقر نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد (یونیفل) در «رأس الناقوره» (جنوب غرب لبنان) آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

مرحله نخست  این مذاکرات غیرمستقیم در حالی به پایان رسید که شبکه «المیادین» در ارتباط با این گفت‌وگوها خبر داد که قرار است جلسات میان دو طرف با میانجی‌گری آمریکا هر دو هفته یکبار انجام شود و موعد بعدی آن بیست و هشتم اکتبر است.

خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» نیز به نقل از یک منبع گزارش داد که هیأت لبنانی از گرفتن عکس با هیأت صهیونیستی خودداری کرده است. اسپوتنیک در این خصوص نوشت: «هیأت لبنانی در گفت‌وگوهای ترسیم مرزهای دریایی، گرفتن عکس رسمی با هیأت اسرائیلی را رد کرده است.»

این گزارش در حالی است که روزنامه «الاخبار» پیشتر در گزارشی تحت عنوان دام افکنی دشمن در مسیر مذاکرات خبر داده بود که واشنگتن درخواست کرده است، عکسی «یادگاری»‌ از جلسه اول مذاکرات گرفته شود که در آن «تمام طرف‌ها» حضور داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • LB ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    مذاکرات تعیین مرز، مذاکره غیر مستقیم و سه جانبه است و هدف آن تعیین مرز های آبی بین لبنان قبرس و فلسطین است. لبنانی ها مستقیم با صهیونیستها حرف نمی زنند و با نماینده سازمان ملل صحبت می کنند و او با صهیونیستها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس