کد خبر 1130266
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۱
صادرات واردات تجارت گمرک

اقدامات اقتصادی بر زمین مانده بسیاری وجود دارد که دولت اگر به آنها اهتمام کند، محدودیت‌های خودساخته برطرف می‌شود.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: روزنامه جام‌جم در یادداشتی نوشت: برای هر اقدامی از یک‌سو نیازمند شناخت مجموعه خودی و توانمندی‌های داخلی و از سوی دیگر، شناخت آرایش و توان دشمن هستیم. اما در شرایط فعلی شاهد وجود چنین دیدگاهی از سوی برخی نیستیم، چرا که متاسفانه هیاهو و تهدیدهایی که در طول حدود ۴۰ سال پس از انقلاب وجود داشته از سوی برخی مسئولان بسیار جدی گرفته شده و به این ترتیب توان دشمن به معنای واقعی شناسایی نشده و اجازه داده‌ایم دشمنان با عملیات روانی آرامش جامعه را به هم بزنند.

در این خصوص به مردم گفته نمی‌شود این تهدیدات تا چه حد قابل اجراست، در حالی که به رغم همه تهدیدها و تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان، جمهوری اسلامی از مزیت‌های بسیاری برخوردار است که البته به دلیل غفلت مسئولان نادیده گرفته شده و حتی با تهدید تحریم دشمن، اقتصادمان دچار تلاطم می‌شود.

در سفر آقای رئیسی به یکی از مناطق مرزی استان خراسان و پایانه مرزی که رابط بین ایران و افغانستان بود، مسئولان محلی از خودتحریمی انتقاد کرده و گفته بودند این مرز در دهه۸۰ به عنوان گمرک نمونه کشوری بوده که در حال حاضر بسته شده و همه ارتباط ما از این طریق با افغانستان قطع شده است.

چنین اقداماتی نشان دهنده عدم شناخت ما از توانایی‌های داخلی اعم از توانایی نیروی انسانی و منابع انسانی است؛ چرا که متاسفانه نگاه برخی مسئولان در کشورمان به غرب بوده و توانمندی داخلی را فراموش کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    خدا انشاالله ریشه منافقین و غربگداها رو از روی زمین بکنه؛؛؛همه چیز در کشور خوب میشه.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    در سفر آقای رئیسی به یکی از مناطق مرزی استان خراسان و پایانه مرزی که رابط بین ایران و افغانستان بود، مسئولان محلی از خودتحریمی انتقاد کرده و گفته بودند این مرز در دهه۸۰ به عنوان گمرک نمونه کشوری بوده که در حال حاضر بسته شده و همه ارتباط ما از این طریق با افغانستان قطع شده است
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    بقول اقای وزیر خودت بمال مستفیض فرمودن که چشمتون کور دندتون نرم رای دادید باید تحمل کنید .علی برکت ...........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس