کد خبر 1130239
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
تصادف پراید با تراکتور در جاده مشگین شهر

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: تصادف یک دستگاه خودرو پراید با تراکتور در جاده اصلی مشگین شهر به اردبیل ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق، سید محمد صفوی، رئیس پلیس راه استان اردبیل اظهار کرد: شامگاه امروز یک دستگاه خودروی سواری پراید با تراکتور در مسیر جاده اصلی مشگین شهر به اردبیل در نزدیکی سه راهی «نقدوز» تصادف کردند.

وی افزود: در این تصادف متاسفانه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومین بلافاصله با کمک امدادگران هلال احمر با دو دستگاه خودروی ست نجات و آمبولانس امداد جاده‌ای و دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: براساس نظر کارشناسان پلیس راهور این تصادف بر اثر عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی سواری پراید و نداشتن سیستم روشنایی تراکتور بوده است.

صفوی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین رانندگی گفت: ضروری است هم استانی‌های عزیز حتما به نکات راهنمایی و رانندگی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    10 0
    اکثر تراکتورها و کمباینها در جاده های موصلاتی استان اردبیل فاقد سیستم روشنایی مخصوصا برای قسمت عقب اون وسائط هستند و ازین جهت احتمال تصادف خودروها از عقب به اونها بسیار زیاده
  • مسعود IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    بخدا که این تراکتورها باعث کشته شدن خیلی ها شده قوانین و پلیس چرا ساکتند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس