کد خبر 1130084
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
بهاروند: مشکلات اساسنامه حل شده و منتظر اعلام فیفا هستیم/نمی‌توانیم فعلا تماشاگر داشته باشیم

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: در صورتی که شرایط بهتر شود، می‌توانیم از حضور تماشاگران استفاده کنیم اما الان شرایط خیلی بدتر است.

به گزارش مشرق، حیدر بهاروند پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اصفهان، در خصوص لغو بازی تیم ملی ایران مقابل مالی اظهار داشت: دیشب قرار بود تصمیم‌گیری کنند چون دیروز تست دادند که مشخص شود بازی برگزار می‌شود یا نه. دیروز عصر هم که ما پیگیری کردیم هنوز قطعی نشده بود اگر دیشب اعلام شده من نمی‌دانم و امروز هم من خبر ندارم.

بیشتر بخوانید:

علی نژاد: برخورد فیفا منطقی نیست/مسیر سعادتمند مورد انتظار هیات مدیره استقلال نبود

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد موضوع اساسنامه این فدراسیون عنوان کرد:کارهای آن را انجام داده‌ایم و منتظر اعلام فیفا هستیم چند نامه هم پیرو آن ارسال کردیم، فیفا هم نظر مساعد دارد اگر اعلام کند ما مجمع را برگزار می‌کنیم. سریعاً‌ باید مجمع را برگزار کنیم. پیگیری‌های زیادی داشتیم و چند ویدئو کنفرانش هم در این مورد داشتیم. تا جایی که می‌دانیم مشکلات اساسنامه برطرف شده و فقط منتظر اعلام فیفا هستیم. فیفا نهاد بالادستی ما است فقط می‌توانیم از آن خواهش و پیگیری کنیم.

بهاروند در مورد اینکه آیا احتمال لغو مسابقات لیگ برتر به خاطر شیوع کرونا در زمان اعلام شده وجود دارد، گفت:‌ مسابقات با هماهنگی و نظر ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال انجام می‌شود. هر نظری آنها بدهند برای ما اولویت دارد. هر چه باشد اعلام می‌کند. در صورتی که شرایط بهتر شود، می‌توانیم از حضور تماشاگران استفاه کنیم اما الان شرایط خیلی بدتر است. اگر شرایط به حالت عادی برسد که ستاد ملی مقابله با کرونا تشخیص بدهد تماشاگر می‌تواند بیاید و به ما هم اعلام کند ما هم از تماشاگران استفاده می‌کنیم غیر از آن هم اصلا شدنی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس