کد خبر 1130010
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
ناو نیروی دریایی ارتش

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: امروز توان و اراده جوان ایرانی به ویژه جوانان نیروی دریایی فراتر از ساخت یک ناوشکن است.

به گزارش مشرق، امیر دریادارحمزه علی کاویانی‌ در مراسم استقبال از ناوگروه ۶۹ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: از ویژگی‌های ناو گروه شصت و نهم نیروی دریایی، حضور ناوشکن بومی ساخت صنایع با استفاده از توان جوانان توانمند نیروی دریایی در این ناو گروه بوده است.

بیشتر بخوانید:

بازگشت ناوشکن سهند و ناو لجستیکی بندرعباس از ماموریت آبهای آزاد

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: امروز مشاهده می‌کنید که ناوشکن تمام ایرانی سهند با عنوان نام سر فرماندهی در ناوگروه شصت ونهم اجرای ماموریت کرده و بعد از حدود ۷۰ روز ‌در منطقه یکم پهلو گرفته و این مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی است که ادعا داشتند ایران توان ساخت ناوشکن را ندارد.

کاویانی بیان کرد: همه می‌دانند که امروز توان و اراده جوانان ایرانی به ویژه جوانان نیروی دریایی فراتر از ساخت یک ناوشکن است امروز اراده‌هایی در جوانان وجود دارد که در مقابل تهدیدهای آمریکا مشت محکمی بر دهان آنها خواهد کوبید.

بیشتر بخوانید:

امیر خانزادی: الحاق اولین ناوبندر ایران به نداجا در آذرماه/ برگزاری رزمایش مرکب با کشورهای دیگر تا پایان سال

وی در ادامه گفت: امروز رزمندگان ناوگان نیروی دریایی، نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای دفاعی کشور، با همکاری و همراهی سپاه پاسداران اسلامی زنجیره دفاعی محکمی را از شمال خلیج فارس تا شمال اقیانوس هند در دریاهای دور دست در هر جایی که منابع و منافع ما وجود دارد، حضور محکم خواهیم داشت.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمنان می‌دانند حضور ما افتخار و اقتدارآفرین است، افزود: امروز می‌بینیم که ناوشکن تمام ایرانی سهند ما، یادگار سهندی که آمریکایی‌ها ناجوانمردانه و غافلگیرانه آن را مورد اصابت قرار دادند، در صحنه دریاها می‌درخشد و برگ زرینی بر افتخارات نظام و نیروی دریایی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزوده است. 

دریادار کاویانی اظهار کرد: در تداوم و استمرار اجرای فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر حضور در دریاهای دور دست اعلام می‌کنیم که این حضورها مستقل، مکرر و مستمر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب فرماندهی کل قوا، جوانان و رزمندگانی است که امروز پرچمدار افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایرانی هستند و در راه حفظ نظام و ادامه راه شهدا برای پیروزی انقلاب نیز تلاش کردند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: امروز اعلام خواهیم کرد که حضور ما مستمر، مداوم و قدرت آفرین است.

کاویانی ادامه داد: افتخار ما این است که تمام تجهیزات ما امروز در داخل کشور به دست شما رزمندگان توانمند ایران اسلامی به ویژه صنعتگران، دانشگاهیان، نیروهای متدین انقلابی و پرشور نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته و به کار گرفته شده است.

کاویانی افزود: به دشمنانمان اعلام می‌کنیم که پاسخگوی محکم به هر گونه تهدیدی در مقابل حاکمیت، حاکمیت بر آب‌های سرزمین‌مان آن جایی که منافع کشور اقتضا می‌کند، خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه حضور نیروی دریایی ارتش مستمر و مستقل بدون پشتیبانی هر کشور و دولتی خواهد بود، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در دریا حضور دارد و در دفاع از ناوگان نفتکش و ناوگان شیلاتی خود حضور فعال خواهد دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: این مسیر پر افتخار و عزت آفرین که به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و پیامی که امام (ره) به شما جوانان دوران انقلاب مبنی بر اینکه ما می‌توانیم و فرمان پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی فرماندهی کل قوا مبنی بر حضور نیروهای مسلح و دفاعی کشور در دریاهای آزاد و جایی که منافع ما وجود دارد، استمرار خواهد داشت.

کاویانی خاطر نشان کرد: ناوگروه هفتادم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز به ماموریت دریایی اعزام می‌شود و در صحنه دریا به کار اطلاعاتی و عملیاتی و دفاع از ناوگان تجاری نفتکش شیلاتی خود ادامه خواهد داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جواد IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 0
    فقط میتونم بگم درود بر ایران و ایرانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس