کد خبر 1129999
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
ماتا پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کرد

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد پیشنهاد بازی در لیگ عربستان را رد کرد.

به گزارش مشرق، نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا اعلام کرد خوان ماتا، هافبک اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد پیشنهاد یک باشگاه عربستانی برای بازی در لیگ این کشور آسیایی را رد کرده است. این نشریه نامی از باشگاه مدنظر نبرد، اما اعلام کرد پیشنهادی که به ماتای 32 ساله شده، 20 میلیون پوند در سال بوده است. این هافبک اسپانیایی با وجود اینکه در سال پایانی قراردادش با منچستریونایتد قرار دارد، به این پیشنهاد وسوسه‌انگیز پاسخ منفی داده است.

بیشتر بخوانید:

النصر به دنبال ستاره یونایتد

هافبک پیشین تیم‌های والنسیا و چلسی بر این باور است که منچستریونایتد هنوز می‌تواند برای کسب جام‌های قهرمانی بجنگد، برای همین ترجیح می‌دهد در این تیم بماند. شیاطین سرخ فصل گذشته به عنوان سومی لیگ برتر دست یافتند و سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آوردند.

این هافبک اسپانیایی از سال 2014 در عضویت باشگاه منچستریونایتد است و تاکنون در 257 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و 50 گل نیز به ثمر رسانده است. او تاکنون با منچستریونایتد یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس و یک قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس