اسماعیل حلالی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: معضلات امروز باشگاه ما از دیرباز وجود داشته و دلیلش این است که با قانون جنگل اداره می شود. آنهایی که قوی تر هستند غذای بیشتری بدست می آورند و می خورند و قوی تر می شوند و ضعیف تر.

سرویس ورزش مشرق – بدهی های باشگاه پرسپولیس از یکسو و کوک شدن هر روزه ساز جدایی از سوی بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند از سوی دیگر باعث شده وضعیت روحی هواداران نسبت به این قبیل نگرانی ها روز به روز بدتر شده و از طرفی هیچ تلاش برای از بین بردن این وضعیت مشاهده نمی شود. شایعه کسر امتیاز از پرسپولیس هم دیگر موضوعی است که ورد زبان طرفداران این تیم شده است.

اسماعیل حلالی در گفت و گو با مشرق، درباره اتفاقات اخیر و چرایی بروز چنین مسایلی حرف زد.

متن صحبتهای وی در ادامه می آید:

* پرسپولیس با قانون جنگل اداره می شود!

معضلات امروز باشگاه ما از دیرباز وجود داشته و دلیلش این است که با قانون جنگل اداره می شود. آنهایی که قوی تر هستند غذای بیشتری بدست می آورند و می خورند و قوی تر می شوند و ضعیف تر ها غذایی کمتر و هر روز ضعیف تر. هنوز یک مدیر نیامده که روزی ۱۰۰۰ تومان برای این باشگاه درآمد کسب کند.

* فقط هزینه می کنیم!

در این باشگاه فکری برای بازیکن سازی وجود ندارد و دائما در حال هزینه برای خرید بازیکن هستیم. بازیکنانی که هر روز یک ناز جدید برای باشگاه درمی آورند. چرا نباید خودمان بازیکن پرورش بدهیم و خوب هایش را استفاده کنیم و آنهایی که در حد پرسپولیس نیستند را بفروشیم؟

* برای شهرت خودکشی می کنند!

مشکل از مدیریت رسول پناه، انصاری فرد و گرشاسبی و قبلی تر ها نیست. کلا یک عده دوست دارند برای شهرت بروند داخل این چرخ گوشت و زیر بار این همه مشکل خوار و ذلیل شوند و به نوعی خودکشی می کنند تا هضم شوند و دو نفر اسم شان را بلد شوند. البته آنهایی که کاربلد هستند و می دانند وضعیت چیست وارد این معرکه نمی شوند. چون نمی خواهند روبروی مردم قرار بگیرند.

* پرسپولیس به AFC دروغ می گوید!

واقعا ما شایسته حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم؟ باشگاهی که نه ساختار دارد، نه امکانات و نه کاری برای تیم های پایه اش انجام داده است چرا باید آنجا باشد؟ وقتی سر تمرین تیم پایه آب معدنی ندارید چرا با سندسازی برای AFC نامه می زنید که سالی ۲ تا ۳ میلیون دلار هزینه صرف تیم های پایه می کنید؟ شما آنها را فریب نمی دهید خودتان را گول می زنید.

* شما شیعه حضرت علی(ع) هستید؟

اگر شما شیعه حضرت علی(ع) هستید؟ عدالت تان کجاست؟ کمک مربی تیم بزرگسالان باید ۲ میلیارد بعلاوه سالی یک میلیارد پاداش بگیرد ولی سرمربی تیم امید باشگاه ۸۰ میلیون تومان آن هم بعد از ۲ سال هنوز ۳۰ درصد پولش باقی بماند؟ این مساوات و عدالت پیروان حضرت علی(ع) است؟ این کار سالم است؟

* بازیکن حق دبّه کردن ندارد!

من مطمئن هستم که بشار رسن، شجاع خلیل زاده و بقیه پرسپولیس را دوست دارند ولی این دبّه کردن ها دیگر چه صیغه ای است؟ بله درست است وقتی یک شیشه شیر شده ۲۰ هزار تومان بازیکن هم باید افزایش قرارداد داشته باشد ولی طبق قراردادی که با باشگاه بسته نه اینکه بازیکن در یک فصل ۴ بار روی قراردادش متمّم بخورد! این را به چشم دیده ام که می گویم.

* آپشن چه مزخرفی است؟

من نمی دانم این آپشن را چه کسی برای بازیکنان مد کرد؟ مگر بازیکنی که آمده گل بزند تا سالی ۳ میلیارد بگیرد برای گل زدن باز هم باید پول بگیرد؟ دروازه بان وظیفه اش گل نخوردن است و وقتی گل خورد باید جریمه شود اینکه کلین شیت پاداش جداگانه دارد دیگر چه مزخرفی است؟ شما آرم پرسپولیس را به سینه تان زده اید و این افتخار را دارید که لباس پرسپولیس را می پوشید.

* ترابی و شجاعی کجا بودند که شاخ شدند؟

این مهدی ترابی که با این وضعیت از پرسپولیس جدا می شود در حالی که قرارداد داشته دو سال پیش کجا بود؟ به خدا قسم، من که ۲۵ سال است با فوتبال زندگی می کنم علی شجاعی را نمی شناختم ولی از وقتی لباس پرسپولیس را پوشیدند معروف شدند پس باید به این پیراهن و قراردادشان ارزش قایل شوند و تا پایان قراردادشان بایستند و بازی کنند. بعدش هر جایی خواستند بروند چون حق شان است ولی اینکه وسط کار دبّه کنند رسم جوانمردی نیست.

* مدیر نباید کولی بدهد!

البته مدیران هم مقصر نیستند و اگر دارند کولی می دهند برای این است که آنها انتخاب مردم نیستند. الکی است که می گویند مردم مالک پرسپولیس هستند! نخیر! مالک این باشگاه وزارت ورزش است که مدیرش را هم او انتخاب می کند و آقای مدیر هم حرف مردم را کاری ندارد و حرف وزارتخانه را گوش می کند. آن وقت مدیری که باید کولی ندهد به هر بازیکنی کولی می دهد.

* طرف زنش را به خاطر پرسپولیس طلاق می دهد!

آقای بازیکنی که تا تقی به توقی می خورد هوس می کنی وسط قراردادت از این تیم جدا شوی، می دانی مردانی هستند که به خاطر پرسپولیس زن شان را طلاق داده اند؟ می دانید طرف لنگ مایحتاج زندگی اش است ولی دغدغه پر کردن حساب باشگاه برای پرداخت پول برانکو را دارد؟ ای خاک بر سرتان که به خاطر پول ارزش این پیراهن را پایین می آورید.

* می توانستم رایگان برای پرسپولیس بازی می کردم!

به خداوندی خدا قسم اگر ۲۰ سال جوانتر بودم رایگان برای پرسپولیس بازی می کردم تا دو روز بیشتر پیراهن این تیم را برتن داشته باشم. شما که بیش از ۸۵ درصد پول این فصل تان را گرفته اید در حالی که خیلی از باشگاه ها هنوز به ۶۰ درصد نرسیده اند دردتان چیست؟ این باشگاه مقدس است و لباسش هم مقدس. یک ذره توقعات تان را پایین بیاورید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 45
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • بهروز محمدخانی IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    86 7
    آقای اسماعیل حلالی حیرت اوره دممممممت گرم
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      28 1
      حرف درست رازدی درشرایطی که مردم ازشرایط اقتصادی به ستوه امده اندوحتی شکمشان رانمیتونن سیرکنن این بازیکنان لب ودهن فکرمیکنن تافته جدابافتهاند پول میلیاردی میگیرن درامدشان 500 برابرمردم عادی هست حالا قهرمیکنن به جهنم که قهرمیکنید پرسپولیس به عاشق نیازدارد اینقدرمنت برسرمردم نزاریدبی ظرفیتها مردم با 16 ساعت کارطاقت فرسا درامدماهیانه 2میلیون تومانی دارند دیگه چیزی نگم بهتره شرم برشما شرم بردولت بی تدبیر
    • SE ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      13 5
      طلب ریالی زمان دلار 3000 و 10000 تومانی را در زمان دلار 30000 تومان به ریال دریافت کردن دبه کردن هم دارد. از ما بهتران وامهای 100 میلیاردی معادل 100 میلیون دلار (در زمان دلار 1000 تومانی) از بانکهای دولتی گرفته اند و حالا با پرداخت کمتر از 4 میلیون دلار بدهی خود را تصفیه میکنند. تمامی مفسدان اقتصادی از بالا بردن قیمت دلار توسط دولت روحانی با فروختن 4 درصد ثروتشان بدهی شان را میتوانند تصفیه کنند.
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      5 0
      صدهاهزارتالایک....... ایناالکی پیراهن پرسپولیس روماچ میکنن،شجاع قبلش برنامه ریزی کرده بودوتوی فرودگاه فیلم فرستاده بودالکی نبودوشاهدهم کامیابی نیاوسیدجلال روگرفته بود!!شوخی نیست صحبت چندمیلیاردپوله ولی ثابت کردن که بخاطرشهرت وپول ورسیدن به تیم ملی واروپاپرسپولیسومیخوان!!واقعا"خاک برسرشون که ازپرسپولیس وهوادارهافقط بعنوان ابزاراستفاده میکنن!!مخصوصا"اونهائیکه دربحران دست به اینکارمیزن واقعا"نامردن،85درصدطلبشونوگرفتن بازم نامردی میکنن!!
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      8 0
      شیرمادرحلالت نسل سوخته فوتبال شماها ودهه 60 و70 پرسپولیس واستقلال بودیدمثل مردم عادی زندگی میکردندعشق وتعصب بودحالا نمیگیم مجانی بازی کنیدبی انصافها میبینیدکه مردم درچه شرایط روحی واقتصادی قراردارن تنها دلخوشیشون فقط فوتباله اما شما نامردها دراین شرایط که مردم درامدشون فقط حدی شده که زنده بمونن به لطف شاهکارهای دولت که تمامی نداره اونوقت شنیدن ودیدن این نازواداهاتون بااینهمه اپشنهای مسخره درقراردادتان ودستمزد چندمیلیاردی میدونیدچقدراثرمخرب روحی رومردم دارید بریدبه جنهم این پیراهن دراین شرایط عاشق می خواد نه کاسب فقط برید نباید بعدکه برگشتید ازجلوی در باشگاه ردبشید
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    47 4
    دست مریزاد..
  • زاگرس IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    46 1
    ‌درود بر شرفت حرف حق جواب ندارد! مردم دارند از گرسنگی میمیرند،اما پول چند میلیاردی برای آقایان فوتبالی کم بحساب میاد خواهان افزایش قابل ملاحظه آن هم هستند! برخی پیش کسوت های نادان هم به این آتش می‌دمند و میگویند حقشان است! حرف حق ودرست را اسماعیل خان زدند وبس!
  • تقی IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    35 0
    سلام جناب حلالی حرف های شما کاملا درست بی زحمت در خصوص محمد انصاری کاش توضیح می دادی که بازیکنی مصدوم میشه این حقش که بگن دیگه به شما نیازی نداریم .همین بازیکن پاسخ منفی در زمان بسته شدن نقل وانتقالات به تیم چینی داد کی جواب گوی این رفتار باشگاه هست
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    34 0
    حلالت شیر مادرت واقعا شما درست می گویید بازیکن باید ماهی آنقدر پول دهد و التماس کند تا این پیراهن را به تن کند نه بعد از چند بازی ...ناز و عشوه کند به یگانگی خداوند اگر من کاری از دستم میامد کسانی که دبه دراوردند را اجازه نمی دادم به درب باشگاه نزدیک شوند چه رسد به تن کردن پیراهن اگر تیم به دسته پایین تر هم برود و دلیلش بی نظمی مدیران است شک نکنید روزی که این بازیکنان قرار داد می بندند هر شرایطی را می پذیرند پس نباید بازیکن به جایی برسد که که برای تیم شاخ شود باید مثل هاشمی نسب مثل انصاریان و رضایی وووو بیرونشون کرد نظم و انضباط مهمتر از قهرمانی است همین چند تایی که تازه امدند و دارند تمرین می کنند تا چند وقت دیگه شاخ می شوند ....
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    27 6
    تیمی که رفته فینال آسیا بجای اینکه امکانات بدن دارن بازیکن می فروشن
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      2 5
      امکانات همه جوره دارید اندازه 10 تا تیم بازیکن گرفتید اونم با پنجره بسته این وسط دو تا از بازیکناتنم رفتن که خودشون رفتن بشار رسن اعلان کرد به دلیل مشکلات خانوادگی دارم میرم.
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    20 9
    تنها دلخوشی مردم ایران فوتبال و فینال آسیا بود اون هم دارن گند می زنند
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    21 4
    وقتی دندانپزشک وزارت ورزش بشه مدیرعامل باید فاتحه تیم پرسپولیس و فوتبال خوند
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    18 3
    یعنی تیم پرسپولیس صاحب نداره ، بزرگتر نداره؟ به همین راحتی بازیکنان می فروشن؟ پس فینال آسیا چی میشه؟
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    15 10
    چرا اجازه میدن که تیم بازیکن از دست بده ؟ پس منافع ملی تو فینال آسیا چی میشه؟ بخاطر هواداران استقلال تیمو باید نابود کنید؟
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    21 17
    چرا باید امثال بشار و شجاع از پرسپولیس جدا بشن ، باید تیمو ضعیف کنید تا استقلال قهمران کنید ؟
    • پــــــــــــــــــسر استقلالی IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      13 48
      مردک وقتی چهار ساله داری با لابی گری و فساد و گند کاری جام اسنپی میگیری دیگه حرف از نابودی تیم نزن این استقلاله که داره قربانی تیم سوگولیتون میشه
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      15 13
      در جواب این جوجه استقلوله ایی : کی شود دریا به پوز سگ نجس.
    • محمد IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      6 9
      شما جناب لنگی. چکار به استقلالی ها داری
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      3 7
      5ساله کلا دو تا بازیکنتون جدا شده اشکتون در اومده اگه جای تاجیا بودید چی میگفتید؟
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    11 4
    اگر پیشکسوتان پرسپولیس به خاطر منافعشون سکوت نمی کردن کار به اینجاها نمی کشید
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    9 2
    هر چه بگندد نمکش می زنند - چه بازیکنانی از تیم جدا شدن بیرانوند علیپور بشار شجاع
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    20 8
    همه متوجه شدن بری راضی نگه داشتن تیم سوگلی کیسه باید پرسپولیس بازکن از دست بده آقایان باشعور تیم پرسپولیس باید فینال آسیا بازی کنه ، دفعه قبل 11 تا بازیکن هم نداشتیم ، این دوره چرا بازیکنان می فروشید ؟
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    11 5
    ای خدا تیم رفته فینال آسیا اونوقت بازیکنی مثل بشار و شجاع را می فروشن یعنی چی ؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    5 4
    یادمه اون سالی که استقلال با قلعه نوعی رفت فینال آسیا چقدر بازیکنان خوبی داشت - الان تیم پرسپولیس بازیکنان خوبش می فروشه
  • م IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    8 15
    چه فیلمی راه انداختید11نفرمیدوندیک توپ راوارددروازه کنن یک تعدادهم مثل خداشون اون تیم رامیپرستن ومیگن مقدسه وبت درست کردن بازی فوتبال خوبه ولی درحد یک ورزش وسرگرمی نه اینکه مقدس باشه یکم عقل وفکر خوبه؟؟!!
    • سعید IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      4 3
      هرچیزی که بتونه دل ی عده ایو شاد کنه مقدسه. انقدر سطحی نگر نباش
  • یوسف IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    6 1
    دمت گرم بخدا خاک بر سر شون بخدا ماهی ۲۸۰۰ حقوق میگیرم به زندگیم نمیرسم ولی بازم دلم میخواد کمک کنم عشقمه ولی بازیکنان نه فقط پول رو منشناسن ما هم خدایی دارم
  • لنگی IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    4 2
    خوب تقصیر سلطان جنگله عرضه نداره جنگلشو اداره کنه بهتر از این نمیشه .سلطان
  • پــــــــــــــــــسر استقلالی IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    5 13
    خب معلومه باید با ....... باید مثل قانون جنگل بر خورد کرد . خخخخخخخخخخخخخخ ما خیلی وقته فهمیدیم مکتبتون مثل مکتب جنگل وحشی گری هستش .
  • دلهای سرخ IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    17 0
    آقای حلالی بزرگوار متاسفانه دنیای فوتبال آنقدر فساد شده که بوی تعفن آن دنیا را برداشته و توی این لجن زار خیلی ها به خاطر یه مشت دلار به سر و کله خودشان می زنند اینها عشق و تعصب و غیرت نمی دانند اینها حتی آدرس زمین خاکی بلد نیستند ، فقط هر تیمی که یک قرون دوهزار بیشتر بزاره کف دستشون و تا موقعی سیرشون داره و به نام نشونی میرسند اون تیم خداشونه و بعد اگه نیازها شون بر طرف نشه میگن ما رفتیم . حیف این دنیای پاک که آلوده شد به نامردی و نامرادی .
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    3 1
    چقدر گند ش در آمده است که صدای خودشان هم در آمده است به قول دادکان سقف قرار داد بهترین بازیکن نباید بیش از سیصد و یا چهار صد میلیون باش
  • مسعود IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    دمت گرم آقای حلالی حرف دل هوادارانوزدی هیچ موقع شما خودتوبااین بازکنای پولکی مقایسه نکن نسل شماامتحانشوپس داده اگه الان پرسپولیس اسم دراورده بخاطرازجان گذشتن شماست.بازیکنان الان نه تیم نه هواداربراشون مهم هستن فقط پول.معرفت وغیرت هم که دروجودشان پیدانمیشود
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    5 0
    مردی به مولا
  • دارا IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 1
    شاید تو قرار داد دادن کاپشن بوده اینا کردنش آپشن ممکن غلط املایی بوده
  • mahdi IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    الان نزدیک چهل ساله میخوان این دوتا باشگاه رو بدن دست خصوصی سازی چرا نمیدن اگر این دوتا باشگاه سودی برای دولت ندارند سریعتر بدید دست خصوصی سازی اگه درامدزایی می کنه و سوداوری داره پس چرا این دوتا باشگاه وضعشون اینجوریه متاسفانه بعد از برانکو و گرشاسبی این تیم رو دارند نابود می کنند چرا چون این دوتا باج به شغال نمی دادند حالا بازیکنان اومدند میگن من میرم از پرسپولیس برو غیرت ندارید که بخاطر پول اومدید پرسپولیس بازیکن باغیرت محمدانصاری و علیرضا بیرانوند فقط همین دوتا
  • فرزاد IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    4 0
    دمت گرم.خداییش این اپشن از کجا اومد ؟؟وقتی فلان بازیکن مهاجم ۵میلیارد میگیره برای یه فصل یعنی مهم نیست بازیهای داخلی باشه اسیایی باشه جهانی باشه این پول برای بازی با پیراهن این تیم هستش و وظیفت گل زنیه باز داخلی گل بزنه اینقد بگیره اسیایی اینقد جهانی اینقد چه مسخره بازیه؟؟خدایش خیلیا تو همین پرسپولیس تا سر کوچشون اینارو یکی درمیون میشناختن یسال اومد پرسپولیس کل اسیا و دنیا شناختنش معروف شدش حالا قبل بازی اسیایی یا کلا زمانای دیگه حداقل نمیزازه قراردادش تموم بشه تیمو قال میزاره میره بخاطر دو دلار بیشتر.بازیکن حقشه پیشرفت کنه جدا بشه ولی به زمان خودش قرارداد تموم بشه بسلامت.هروز ادا اطوار دارن پست میزارن از گروه باشگاه لفت میدن.از بزرگ شدن شاخ شدن.جالبه مهدی ترابی پرسپولیسو ول کرده یه تیم دسته پنجم عربی رفته که حتی طرفدارای اون تیم قبولش ندارن.بحث فنی نیست.اخلاقیه.
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 2
    یکی این حرف ها رو بزنه که دوران اوجش کار دیگری نکرده باشه. شما ببین چند تا تیم بعد از پرسپولیس رفتی . یعنی فقط برای رضای خدا بود؟
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 3
    جناب آقای حلالی این آشی که جنابعالی پختی قبل از همه دهان خودت را میسوزاند، مردم روی مسائل مالی حساس شده اند ولی پرداختن به این معضل با این نگاه خام و محدود و متناقض نشان میدهد که شما در حدی نیستی که یخواهی مثلا کار گشا باشی، یک بازیکن تیم حریف به اندازه کل باشگاه های دولتی ما دریافتی دارد، قصد دفاع ندارم ولی باید واقع بین بود آنهم در جامعه ای که صنوف متعددی هستند که از درآمدهای میلیاردی برخوردارند، بازیکنانی که با اغراض شخصی نام بردی از قانع ترین ، با اخلاقترین و موثرترینهای تیم بوده اند. شما از دوران خود جه چیز قابل دفاعی داری ؟ ادب داشته باش و عقده های شخصی ات را سوار موج احساسات هوادار نکن،
    • دارا IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
      0 0
      ببخشید منظور برند بود
  • علی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    اقای پرسپولیسی گذشت ان زمان اکنون با درایت مسئولان همه بی غیرت و پولکی شده اند تعصب کیلویی چند تعصب به امورات مملکتی ندارند چه برسد به تیم
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    4 2
    چقدر بی منطق از نظر من بازیکن باغیرت بازیکن با ارزش کسی ک پولشو بگیره در حد اسمش و با غیرت بازیشو بکنه اون موقع گذشت ک هیچ بازیکنی پول نمیگرفت وقتی ی بازیکن میبینه تو تیم دیگه ی بازیکن فیک ۲۵میلیارد میگیره بعد این با همه غیرتی ک چندین سال گذاشته هنوز لنگ کمترین حقشه خوب معلومه شاکی میشه تیمی ک بیشترین درامد رو تو چند سال اخیر داشته هنوز نتونسته پول مربیشو بده بعد تیمای ک تو این ده سال اخیر هیچ نتیجه ای نداشتن کرور کرور معلوم نیست از کجا خرج میکنن
  • فرشید IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    واقعا حرف حقو زدی تا دیروز این بازیکنانو کسی نمیشناخت اومدن پرسپولیس مرد شدن دم دراوردن شما اگه پرسپولیس نمیومدید چطوری پیشرفت میکردین پرسپولیس بود که شمارا بازیکن کرد
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    2 0
    شما چه انتظاری از یه بی تعصب داری
  • رضا IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    همه چی زیر سر گل‌محمدی هست نباید به شجاع حق میداد شما مطمئن باش بعد پول مفت به شجاع نفر بعد کمال اعتراض می‌کنه بعد سیامک بعد احمد و... و حتی خود گل‌محمدی اینجوری تیم رو می‌ریزه به هم به نظر من نمی‌خواد بره به سلامت دستش درد نکنه وقتی گلش بهترین گل آسیا شد و ملی پوش شد خودش گم کرد باشگاه باید برای اشتباهاتی که می‌کنه مثل پنالتی مفت دوحیل یا برای دعواهای بی مورد جریمه سنگین کنه طاهری کجایی که بازیکنان ازش می‌ترسیدند مسلمون ترین و با غیرت ترین بازیکن محمد انصاری هست که اونم گل‌محمدی نمی‌خواد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس