کد خبر 1129980
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
قبول شروط مالی مدافع ناراضی پرسپولیس تا خروج از گروه مجازی سرخ‌ها

شجاع خلیل زاده با وجود موافقت مدیران باشگاه با درخواست مالی وی از گروه واتس‌آپ بازیکنان این تیم خارج شد.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل زاده که همراه با تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار دوستانه با ملی در اردوی ترکیه به سر می برد پس از صعود با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا لب به اعتراض علیه مدیریت این باشگاه گشود.

مدافع سرخپوشان پایتخت که عملکرد قابل قبولی در سال های گذشته با پیراهن پرسپولیس داشته است یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد اما افزایش ناگهانی قیمت بازیکنان در نقل و انتقالات تابستانی و عدم پرداخت تمام و کمال مبلغ قراردادهای دو سال گذشته‌ باعث شد تا خلیل زاده خواهان افزایش رقم قرارداد خود شود.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر از بشار و شجاع در روزنامه های قطر

درخواستی که ابتدا از سوی مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس رد شد اما درخواست باشگاه های قطری برای جذب خلیل‌زاده و بند قرارداد فسخ خلیل زاده با پرسپولیس در صورت پرداخت ۴۰۰ هزار دلار سبب شد تا این موضوع در جلسه هیات مدیره باشگاه مطرح شود و مورد موافقت آنها قرار گیرد.

با این حال خلیل زاده صبح روز گذشته از گروه بازیکنان پرسپولیس در واتس‌آپ خارج شد تا نشان دهد عزم خود را برای جدایی از این تیم جزم کرده است.

رسول پناه که جلسه ای با مدیر برنامه های خلیل زاده نیز داشته است منتظر بازگشت این بازیکن از اردوی تیم ملی است تا متمم مالی قرارداد فصل اینده او را امضا کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    4 2
    علی کریمی که از قطر پیشنهاد داشت قید پیشنهاد قطر را زد و‌ در تیم مجلس ماندنی شد منبع درامد تیم مجلس معلوم نیست کجاست!!! اها پاداشای چند سال اخیر پرسپولیسه
  • saeed IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    4 2
    تجربه نشون داده بازیکنی که اینقدر نارز و ادا در بیاره، آخر سر هم حتی اگه بمونه هم دیگه اون بازیکن خوب سابق نمیشه.همون بهتر که بزارن از تیم بره و بس کنه این ادا و اطفاراش رو
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    3 0
    تیمی که فینال آسیا بازی داره ، دارن به گند میکشن
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
    0 0
    شجاع اگه شعور داشته باشه شرایطو درک می‌کنه و بخاطر فینال و هوادارا میمونه ضمنا کسی که این حرفارو بزنه حتی اگر نره هم برای مردم بازیکن سابق نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس