کد خبر 1129622
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های حفاری شمال، پالایش نفت اصفهان و سیمان فارس و خوزستان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بانک دی، مبین وان کیش و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سهام با افت ۱۷هزار و ۵۵۸واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۷۹هزار و ۵۶۶واح به کار خود پایان داد و بیش از ۱۹میلیارد و ۳۱۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۶هزار و ۴۰۴میلیارد تومان در یک میلیون و ۶۶۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار در بازار بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های حفاری شمال، پالایش نفت اصفهان و سیمان فارس و خوزستان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پمپ‌سازی ایران، تولید نیروی برق آبادان و چرخشگر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۴۶۱میلیارد تومان در یک میلیون و ۳۹۲هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۹۶واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۲۷۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بانک دی، مبین وان کیش و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود، افرانت و تولیدات پتروشیمی قائد بصیر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس