کد خبر 1129380
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
لطیفی: امیدوارم استقلالی‌ها از فکری حمایت کنند/ روزهای سخت گل ریحان برای من بوده است

علی لطیفی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم استقلالی‌ها از محمود فکری حمایت کنند تا این مربی نتیجه بگیرد.

علی لطیفی مشرق، در خصوص اینکه به‌عنوان سرمربی جدید گل ریحان معرفی شده است، گفت: چند روز پیش با مسئولان باشگاه توافق کردم و خوشحالم که می‌توانم دوباره به گل ریحان کمک کنم. معمولا روزهای سخت گل ریحان برای من بوده و در گذشته هم که در این تیم فعالیت داشتم، تمام توانم را گرفتم که عملکرد خوبی داشته باشم. زمانی که این باشگاه تاسیس شد من سرمربی بودم و مدیر فنی هم شدم و قسمت این بود که دوباره به این تیم برگردم.

بیشتر بخوانید:

فکری و استقلال راه دشواری در پیش دارند

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر مربیان بزرگی در این تیم فعالیت کرده‌اند و برای من هم افتخار است که در گل ریحان فعالیت کنم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که گل ریحان فصل موفقیت آمیزی داشته باشد.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید این تیم عنوان کرد: فکری در دوران بازیگری سابقه روشنی در استقلال داشت و مطمئنا برای موفقیت در استقلال انگیزه دارد. هواداران استقلال دوست داشتند استراماچونی را دوباره روی نیمکت این تیم ببینند که در نهایت این اتفاق رخ نداد. باشگاه هم هر چه زودتر باید سرمربی را انتخاب می‌کرد که تصمیم به انتخاب فکری گرفت.

لطیفی خاطرنشان کرد:‌ در شرایط فعلی همه استقلالی‌ها باید از فکری حمایت کنند و حامی تیم و بازیکنان باشند. امیدوارم فکری در استقلال نتیجه بگیرد تا هواداران خوشحال شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس