اجباری شدن ماسک به روایت تصویر تهران کرونا

نماینده مردم مشهد در مجلس بر دوری از افراط و تفریط‌ ها در موضوع کرونا تاکید کرد و گفت: تعطیلی در این شرایط راه حل مشکلات نیست.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر امروز در چهارمین نشست شورای اداری شهرستان مشهد، بازگشایی رواق‌های حرم رضوی همزمان با سرد شدن هوا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی را اقدامی مبارکی دانست و گفت: باید در این خصوص تدبیر لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید:

جریمه‌هایی تا سقف یک میلیون برای اتوبوس‌های مسافری/ جریمه عابران بدون ماسک با استفاده از چهره‌نگاری

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه برای بازگشایی رواق ها نیاز به برنامه است، اظهار کرد: مواردی که برای کرونا گفته می شد، دیگر اعتبار ندارد. برخی بیان می کردند که با گرمی هوا این ویروس از بین می ‌رود اما اینگونه نشد.

بیشتر بخوانید:

 کرونا ؛ تعارف بی تعارف!

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی، امیدی به بهبودی اوضاع در چند ماه آینده نیست، اظهار کرد: نتوانسته ایم مشکلات حوزه ‌های اقتصادی، گردشگری، زیارت و خدمات را حل کنیم.

حجت‌الاسلام پژمانفر افزود: راه حل مشکلات، تعطیل کردن نیست بلکه باید با توجه به شرایط موجود برنامه ریزی کرده و از افراط و تفریط‌ های گذشته پیشگیری کنیم.

بیشتر بخوانید:

درخواست نماینده مجلس برای مسدودسازی ورودی گیلان

نماینده مردم مشهد در مجلس در خصوص افراط و تفریط ها، اینگونه توضیح داد: مردم در صف پیتزافروشی بدون رعایت پروتکل‌ها می‌ایستند در حالی که در برخی مکان ها، سخت گیری بیشتری وجود دارد.

وی با بیان اینکه اتخاذ رویکردی برای شرایط فعلی، می تواند به عنوان پایلوت در کشور مطرح شود، افزود: باید طرحی که اجرا می شود، خود مسائل دیگر را به همراه نداشته باشد. به عنوان نمونه، تسهیلاتی در این ایام به واحدهای تعطیل داده شد اما در سررسید پرداخت، درآمدی ایجاد نشده که صاحبان مشاغل بتوانند اقساط تسهیلات را پرداخت کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 1
    پس راه حل چیست استاد؟؟ تمام دنیا اینحوری کنترلش کردند شما و شیخ حسن نظریه دیگری دارید بفرمائید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس