هزینه ۵۰ هزار یورویی باشگاه فولاد در دادگاه عالی ورزش

باشگاه فولاد خوزستان برای رفع کامل محرومیت از نقل و انتقالات با استخدام وکلای ایتالیایی به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد.

به گزارش مشرق، شاید زمانی که محمد بلبلی از باشگاه داماش جدا شد و ابتدا به تیم فولاد خوزستان و سپس استقلال پیوست تصورش را نمی کرد با این اقدام خود یکی از پرونده های پیچیده فوتبال ایران را به نام خود ثبت می کند. با این اقدام بلبلی و شکایت باشگاه داماش، فولاد خوزستان حتی باوجود ارائه مدارک در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال محکوم و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته شد.

هرچند فولادی ها به صورت موقت مجوز جذب بازیکن را گرفتند اما حالا با استخدام وکلای ایتالیایی به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کرده اند تا بتوانند پنجره بسته نقل و انتقالاتی را به صورت کامل و با خیال راحت باز کنند.

بیشتر بخوانید:

باز کردن پنجره فولاد تخلف آشکار فدراسیون است

نکته قابل توجه این است که فولاد برای رسیدگی به این پرونده در دادگاه کاس حدود ۵۰ هزار یورو هزینه خواهد کرد و اگر این دادگاه به نفع باشگاه رای بدهد، فدراسیون فوتبال محکوم به پرداخت همین مبلغ به فولاد می شود!

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد با اعلام این خبر بر ضرورت تشکیل یک کمیته حل اختلاف در فدراسیون فوتبال تاکید کرد. آذری گفت: به عنوان یک عضو مجمع فدراسیون فوتبال پیشنهاد می کنم کمیته حل اختلاف در فدراسیون ایجاد شود تا بتوانیم به آرای داخلی در کشور خودمان رسیدگی کنیم. چرا ما الان باید این پرونده را به دادگاه کاس ببریم و ۵۰ هزار یورو هزینه کنیم؟

آذری افزود: ما تا آخر این پرونده می رویم و جالب اینجاست که در صورت پیروزی در دادگاه کاس، فدراسیون فوتبال با این وضعیت مالی باید ۵۰ هزار یورو را به ما برگرداند. این اتفاق از هر دو طرف به نفع فوتبال ما نیست. باید این خلاء را در فدراسیون پر کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس