کد خبر 1129041
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

پس از قسمت شانزدهم سریال آقازاده و استقبال فراوان از این مجموعه نمایش خانگی، قسمت های ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ آقازاده به مرحله پخش در وبسایت خوب کول دانلود رسیده اند. به این معنا که از این هفته عده بسیار زیادی که حتی پیش از این نیز این سریال را تماشای نمی کردند ولی اکنون، بیننده آقازاده شده اند.

و اما راز محبوبیت این سریال پرطرفدار در چیست؟ با ما در این پست همراه باشید تا به بررسی و موشکافی این نکات و همچنین ارایه لینک دانلود حلال و قانونی تمام قسمت های این سریال تماشایی و جذاب بپردازیم. سایت کول دانلود همه اپیزود های آقازاده را در اختیار کاربران گذاشته است.

سریال آقازاده یک مجموعه درام ساده و بی پرده است که مناسبت های سیاسی و زدوبند های اقتصادی روزمره و هرآنچه که در فضای باند و باندبازی های کشور می گذرد را بیان می کند. و خب به این دلیل، بدیهی است که تا این حد هم مورد استقبال مخاطبین قرار بگیرد.

در کنار زبان تند و موضوع جذاب، تیم کارگردانی قوی، فیلمنامه منسجم و البته استفاده از چهره های شاخص بازیگران، همه و همه باعث شدند تا آقازاده بسیار مورد توجه قرار بگیرد. البته با همه این ها نمی توان از زمان پخش سریال نیز غافل شد چرا که پخش آقازاده در بازه زمانی بسیار خوبی بود، با پایان یافتن سریال های کرگدن و بعد هم گناه و دل، اکنون آقازاده یکه تاز سینمای خانگی شده است. گرچه این سریال از همه جهات نامبرده شده در سطر های بالاتر، شایستگی های فراوان و بی بروبرگشت دارد.

آقازاده به قلم حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی و همچنین با انبوهی از بازیگران نام آشنای سینما از جمله امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، سامیه لک، دیبا زاهدی، امین حیایی، ثریا قاسمی، نیکی کریمی ساخته و تولید شده است.

در قسمت شانزدهم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با ادامه روند توهین و تحقیرهای راضیه در زندان آغاز شد. در جایی که همبندان وی که اغلب زنان بزهکار و خلافکار بودند مدام یا با او درگیر می شدند یا به او اهانت های کلامی می کردند. حامد وثیقه سنگینی که برای آزادی راضیه بود را سرانجام مهیا می کند ولی درست در همین حال است که نیما، چک های دیگری از راضیه را رو می کند و به این ترتیب مبلغ وثیقه چندین برابر قبل می شود. چک هایی که بهرامی (وکیل نیما) در گذشته و با فریب دادن راضیه، از او به صورت چک های سپید امضا گرفته بوده. حامد در زندان به ملاقات راضیه می رود و ابراز می کند که هر طور شده وی را آزاد می کند.

حاج رضا نیز  بیکار نمی شیند و به ملاقات یکی از دوستان و همرزمان جبهه ای و قدیمی خود می رود که فرش فروشی دارد و در اوضاع مالی خوبی به سر می برد. او به آن ها کمک می کند و مبلغ این وثیقه را تقبل می کند. سپس راضیه از زندان آزاد شده و به منزل نیما می رود و در آن جا مشاجره و بحث و درگیری کلامی بسیار سختی را با او رقم می زند. به این ترتیب نیما نیز می فهمد که تصمیم راضیه جدی است. در ادامه که حامد به پیشواز راضیه می آید تا او را به منزل و نزد پدر و مادرش ببرد ولی او بسیار مردد است و دوست دارد که به شمال و به خانه مادربزرگش برود، چرا که از واکنش خانواده حامد واهمه دارد. ولی سرانجام به آن جا می رود و با واکنش های متفاوت و ضد و نقیضی روبرو می شود ...

حال باید دید که در قسمت هفدهم سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت ۱۷ آقازاده به همراه همه قسمت های دیگر در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دریافت قانونی این سریال :دانلود قسمت ۱۷ سریال آقازاده

+ دانلود جدیدترین قسمت های سریال آقازاده

.

در پایان باید گفت که شما می توانید با مراجعه به سایت کول دانلود افزون بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات روز سینما دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین رسانه ها در زمینه دانلود فیلم های نمایش خانگی های ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، برای راحتی شما کاربران گرامی، گزینه سرچ وجود دارد که شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.


**این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس