کد خبر 1129010
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
بورس نمایه

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: همان طور که ازهفته گذشته پیش بینی می‌شد بازار به دنبال لیدری خودرویی‌ها است و این سهام کلیت بازار را به سمت بالا و پرتقاضا هدایت می‌کند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شایان زهراکار با اشاره به وضعیت بازار سرمایه در ماه جاری اظهار داشت: پیش بینی می‌شود در مهرماه شاهد رشد رو به بالا در کلیت بازار و تعادل نسبی در اکثر سهم‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

کوچ کژتاب در بازار سهام

وی ادامه داد: همانطور که ازهفته گذشته پیش بینی می‌شد بازار به دنبال لیدری خودرویی‌ها است و این سهام کلیت بازار را به سمت بالا و پرتقاضا هدایت می‌کند.

این کارشناس اقتصادی افزود: در هفته گذشته اکثر گروه‌های خودرویی با صف‌های سنگین، عرضه کم و رو به بالا مواجه بودند به طوری که باعث شد اکثر گروه‌های ریالی مانند بانکی‌ها و هچنین گروه‌های شاخص هم وزن مانند مواد غذایی، سیمانی و ساختمانی را در کل پرتقاضا مشاهده کنیم.

زهراکار با بیان اینکه امیدواریم این حمایت‌هایی را که در کلیت بازار وجود دارد و همچنین فروش حقوقی‌ها که با حمایت‌های مناسب رو به بالا هستند در هفته جاری هم مشاهده کنیم، گفت: امیدواریم با اعتمادی که به مرور ایجاد می‌شود شاهد بازگشت اکثر سهم های بازار باشیم.

وی با اشاره به یکی از مشکلات اخیر بازار سرمایه اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در چند وقت اخیر در بازار مشاهده می‌شد زمان بیش از حد پیش‌گشایش‌ها بود، اگر این زمان کاهش یابد می‌توان هیجانات کاذب در سهم‌ها کاهش داد و به زودتر رسیدن عرضه و تقاضا در یک سهم کمک کرد.  

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: بالا بودن زمان پیش گشایش‌ها واقعا اثرات مخربی در اکثر سهم‌های بازار داشته و باید هر چه سریع تر اصلاح شود.            

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس