هشدار مجدد جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی در باره زندانیان فلسطینی

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با انتشار ویدیوئی درباره وضعیت زندانیان فلسطینی در زندان‌های این رژیم هشدار داد.

به گزارش مشرق،   «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی ویدیوئی به رژیم صهیونیستی در باره بی‌توجهی به زندانیان فلسطینی دربند این رژیم هشدار داد.

سرایا القدس در این ویدیو که «صبر ما حدی دارد»، نام‌گذاری شده، از زبان دبیرکل خود «زیاد النخّاله» به رژیم صهیونیستی در باره شرایط اسرای فلسطینی به ویژه «ماهر الاخرس» هشدار داد.

شاخه نظامی جهاد اسلامی دراین ویدیو تصاویری از موشک‌های خود را به نمایش گذاشته است و تهدید کرده است که در صورتی که اتفاق ناگواری برای اسیر ماهر الاخرس رخ دهد، ساکت نخواهد نشست.

کمیته امور اسرای فلسطینی دیروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اداره زندان‌های رژیم اشغالگر اصلا توجهی به اسرای بستری در درمانگاه‌های زندان‌ها ندارد و به درمان آنها هم رسیدگی نمی‌کند، آنها را رها کرده است تا با درد و بیماری دست و پنجه نرم کنند.

این کمیته اعلام کرد که اکثریت اسرای بیمار بستری در درمانگاه الرمله دچار بیماری‌های مزمن و خطرناکی مثل سرطان، بیماری قلبی و ... هستند یا کسانی هستند که به ضرب گلوله یا هر چیز دیگری توسط نظامیان صهیونیست مجروح و مصدوم شده‌اند.

بر اساس اعلام این کمیته، ماهر الاخرس نیز یک اسیر فلسطینی است که از ۷۵ روز پیش در اعتراض به بازداشت اداری خود اعتصاب غذا کرده و در حال حاضر وضعیت سلامت او بسیار وخیم است.

او در حال حاضر در بیمارستان «کبلان» رژیم صهیونیستی بستری است و بر ادامه مبارزه خود تا آزادی تاکید دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس