کد خبر 1128846
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
جزئیات فایل صوتی لحظات قتل خاشقچی منتشر شد

ما باید سعودی‌ها و دیگران را به‌خاطر هرگونه خشونت علیه حقوق بشر یا آزادی‌های فردی مسئول بدانیم.

به گزارش مشرق، کریستین امان‌پور، فعال رسانه‌ای اعتراف رئیس اسبق سازمان "سی آی ای" درباره قتل خاشقچی را در توییتر منتشر کرد: ترامپ و دامادش اجازه قتل وحشتناک و تکه تکه کردن جمال خاشقچی را به محمد بن سلمان دادند.

«ما باید سعودی‌ها و دیگران را به‌خاطر هرگونه خشونت علیه حقوق بشر یا آزادی‌های فردی مسئول بدانیم. اما دونالد ترامپ و جرد کوشنر و کاخ سفید به محمد بن سلمان اجازه قتل وحشتناک و تکه تکه کردن جمال خاشقچی را دادند. اگر در حال حاضر این مقام را داشتم با همتایان سعودی خود ارتباط برقرار کرده و تلاش می‌کردم او را برای این کار مسئول دانسته و مطمئن شوم چنین چیزی دیگر تکرار نمی‌شود. متأسفانه بن سلمان که اخیراً اصلاحاتی در کشورش ایجاد کرده است، یک رهبر مستبد است و سعودی‌های زیادی از جمله فعالان مدنی و فعالان زن را به قتل رسانده و سرکوب کرده است. دونالد ترامپ چشمانش را به روی این جنایات بسته است و به دنبال پول است. او زندگی و جهان را از داخل علامت دلار می‌بیند و به همین دلیل به حفظ روابط مستحکم با عربستان سعودی ادامه خواهد داد».

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    1 0
    وافعا برای من سوال بزرگی شده ! چرا در امریکا و انگایس فقط مقامات سابق و یا اسبق واقعیتها را میگویند!!! چرا در زمان تصدی خودشان کور و کر میشوند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس