سخنگوی فدراسیون کشتی: ‌ایران در مسابقات جهانی صربستان شرکت می‌کند

سخنگوی فدراسیون کشتی ایران گفت:‌ فدراسیون ایران اعلام کرده است در صورتی که اتحادیه جهانی کشتی، زمان مسابقات جهانی ۲۰۲۰ صربستان را اعلام کند، ایران نیز در این رقابت شرکت خواهدکرد.

به گزارش مشرق، محمدابراهیم امامی امروز (شنبه) در یک برنامه تلویزیونی در خصوص تاخیر دوباره اتحادیه جهانی کشتی در مورد برگزار مسابقات جهانی ۲۰۲۰ صربستان با اشاره به اینکه زمان این مسابقات اواخر آذرماه است، ‌گفت: ‌اتحادیه جهانی پیش‌تر اعلام کرده که دو ماه قبل از شروع این رقابت ها در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری این رقابت ‌ها اطلاع رسانی خواهد کرد و در این خصوص اتحادیه به تمامی فدراسیون‌های عضو نامه فرستاده و نظر آنان را در خصوص برگزاری سوال کرده است و ایران نیز در این  خصوص اعلام کرده که اگر مسابقات برگزار شود ما در آن شرکت خواهیم کرد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص سفر رییس فدراسیون کشتی صربستان به ایران، اظهار داشت: وی قرار است با تعدادی از مدیرانش به تهران بیاید تا ضمن دیدار با علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ایران، تفاهم نامه همکاری امضا کنند، زیرا صربستان یکی از کشورهای اروپایی است که در زمینه کشتی فرنگی رشد خوبی دارد و توانسته مدال طلای المپیک را نیز کسب کند.

امامی تصریح کرد:‌ فدراسیون کشتی به دنبال برقراری ارتباطی منطقی با فدراسیون‌های ملی دیگر کشورهاست تا با این تعامل و ارتباطات در زمینه‌های مختلف به اهدافش که از جمله آن‌ها ارتقا سطح بیشتر فنی ورزشکاران است، دست یابد.

وی ادامه داد: برقراری اردوی مشترک و حضور کشتی‌گیران ما در جام‌های بین المللی کشورهای مختلف و بالعکس از جمله تعاملاتی است که مورد توافق فدراسیون کشتی است و به طور قطع چنین تعاملات و همکاری‌های می تواند در کاهش هزینه‌های فدراسیون موثر باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس