کد خبر 1128609
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
بازگشت دوباره بوقچی‌های حاشیه ساز به استقلال/ فحاشی به خاطر پول بیشتر!

محمود فکری در دوران فوتبالش هم خیلی اهل باج دادن به این دسته نبود ولی حالا که به استقلال و در قامت سرمربی برگشته باید بیش از همیشه برخی افراد باشد.

به گزارش مشرق، در همه سالهایی که استقلال در حال تیمداری در عرصه فوتبال است یکی از معضلات بزرگ در این مجموعه چند دستگی بین هواداران این تیم بوده است. برخی فقط استقلال را دوست دارند و برایش گلو پاره می کنند. تعدادی طرفداران امیر قلعه نویی و نتایج تیم با حضور او هستند و گروهی روبروی این عده از مکتب ناصر حجازی برآمده و خود را در راستای مسیری می دانند که آن خدابیامرز برایشان ترسیم کرده بود.

در این بین عده ای هم هستند که طرفدار پول هستند و ذلیل سفر و یک دست گرمکن کامل تیم و یا ثبت نام قوم و خویش هایشان در مدرسه فوتبال استقلال. این دسته همواره در این سالها باعث دردسر این مجموعه بوده و همچنان در همین مسیر گام برمی دارند. حمله به مدیرعامل جدید، حمله به مدیر قبلی، حمایت از مدیر دور مانده از صندلی ریاست و همه این مسایل از جمله اتفاقاتی است که در نهایت گروهی نوجوان ساده لوح در فضای اینستاگرام را فریب داده و له یا علیه تیم استقلال می کند. له یا علیه باشگاه قرار می دهد و موانعی برای حرکت آرام و مداوم تیم ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید:

همه رکوردهای فکری در استقلال

فصل قبل بخش عمده ای از این مسایل را کمتر شاهد بودیم. نه استراماچونی بوقچی محور بود و نه فرهاد مجیدی! هیچ یک از این دو مربی سبک نوچه پروری را نمی پسندیدند و کاری به صلوات فرستادن و گوسفند قربانی کردن بادمجان دورقاب چین ها نداشتند و حتی مجوز ورود و خروج بوقچی ها را به اردوی تیم نمی دادند و حداکثر نزدیکی آنها به تیم در حد رتق و فتق کارهای تدارکات چی تیم برای بردن وآوردن وسایل گروه کادر فنی و کادر پزشکی بود.

حتی به یاد داریم در دوره فرهاد مجیدی یکی از همین بوقچی ها به دلیل استعمال دخانیات در نزدیکی محل تمرین مؤاخذه شد و در نهایت مجبور شد دیگر حوالی تیم حضور نداشته باشد. ناگفته نماند در این جمع تعدادی هم هستند که با تلاش های بی وقفه شان شبانه روز در حال کمک به تیم محبوب شان هستند بدون چشمداشت شب تا صبح یا صبح تا عصر زیر آفتاب و در سرما کار می کنند تا طرح موزاییکی روی سکوهای استادیوم نصب کنند و از این طریق عشق و علاقه شان را نشان بدهند ولی حساب این افراد با آنهایی که هوچی گری را تنها برای رسیدن به آلاف و الوف از کنار سرمربی، مدیرعامل و غیره یادگرفته اند جداست.

محمود فکری در دوران فوتبالش هم خیلی اهل باج دادن به این دسته نبود ولی حالا که به استقلال و در قامت سرمربی برگشته باید بیش از همیشه مراقب این افراد باشد. آنهایی که به خاطر یک مشت پول بیشتر علیه خودش می شوند و ضد مدیرعامل باشگاه شعار سرمی دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس