کد خبر 1128509
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
خوردبین: من شناسنامه پرسپولیس هستم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: عمر و جوانی‌ام را برای این تیم گذاشتم و به قول خیلی‌ها شناسنامه پرسپولیس هستم.

به گزارش مشرق، محمود خوردبین از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا حرف زد.

خوردبین از برخی اتفاقات که در روزهای اخیر برایش افتاده بود گله داشت و می‌گفت: توقع نداشتم هواداران پرسپولیس به من بی‌احترامی کنند چرا که عمر و جوانی‌ام را برای پرسپولیس گذاشتم و به قول خیلی‌ها شناسنامه پرسپولیس محسوب می‌شوم و قدیمی‌ترین پرسپولیسی هستم.

مشروح گفت و گو با این پیشکسوت پرسپولیس در زیر می‌خوانیم.

اتفاق بزرگ رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را باید به نام چه کسی نوشت؟

به طور حتم همه عوامل باشگاه پرسپولیس در این مهم نقش مهم و اساسی داشتند. رسیدن پرسپولیس به فینال آسیا حاصل تلاش باشگاه، یحیی گل‌محمدی، بازیکنان پرسپولیس و حمایت هوادارانی بود که به هدف بزرگ منجر شد.

شما فکر می‌کردید این اتفاق بزرگ رقم بخورد؟

به هر حال وقتی حس برتری طلبی و پیروزی در بین عوامل تیم وجود داشته باشد به این موضوع ختم می‌شود. پرسپولیس یک‌دست و هماهنگ ‌بود و هر حریفی را از پیش‌رو بر می‌داشت.

بازیکنان جدید پرسپولیس عملکرد خوبی در این تیم داشتند؟

بازیکنانی که از سوی کادر فنی به خدمت گرفته شدند با مطالعه و آنالیز دقیقی جذب شدند و هر آنچه را که مربیان خواستند در زمین انجام دادند. در این بین نقش گل‌محمدی و همکارانش زیاد بود. هماهنگ کردن این تیم کار آسانی نبود.

قبول دارید حس برنده شدن در این تیم به اوج خود رسیده است؟

پرسپولیس به یک خودباوری و اندیشه پیروزی رسیده که در زمین مسابقه به پیروزی فکر می‌کنند و حاضر هستند هر حریفی را شکست دهند.  پشت این اندیشه چهار سال موفقیت و جام خوابیده است و همه می‌دانند وقتی به زمین می‌روند باید سرشان را جلوی توپ بگذارند.

این پرسپولیس قهرمان آسیا خواهد شد؟

شک ندارم چنین اتفاق خوشایندی رخ خواهد داد.

چقدر مطمئن حرف می‌زنید؟

برای اینکه به توانایی‌های پرسپولیس و بازیکنانش ایمان و اعتماد دارم. به نظر شما چه تیمی در آسیا شایسته‌تر از پرسپولیس است؟ آنها یکبار نیز ۲  سال پیش و در سال ۲۰۱۸ به فینال آسیا رفتند و به طور حتم از اتفاقات و شکست برابر کاشیما درس گرفته‌اند. من روزی را پیش‌بینی می‌کنم که پرسپولیس جام را بالای سر خواهد برد. با این قهرمانی یک اتفاق بزرگ‌تر رخ خواهد داد.

چه اتفاقی؟

اینکه پرسپولیس راهی جام باشگاه‌های جهان خواهد شد و می‌تواند با تیم‌های بزرگی همچون بایرن مونیخ پیکار کند. به  طور حتم رودیارویی با تیم‌های بزرگ باعث خواهد شد تا همه جهان با پرسپولیس آشنا شوند.

شما طعم قهرمانی در آسیا را با استقلال چشیده‌اید، چه حسی دارد؟

حس شیرینی است باید این اتفاق برایتان رخ دهد تا متوجه بشوید.

حرف‌های شما در روز بازگشت پرسپولس از قطر مبنی بر قهرمانی با استقلال انتقادات زیادی را به همراه داشت؟

من حرف بدی نزدم، گفتم در زمان بازیگری‌ام با پرسپولیس قهرمان نشدم اما با استقلال این اتفاق رخ داد و متاسفانه این جمله با حرف و حدیث‌های زیادی همراه شد. به من بی‌مهری و کم لطفی کردند که دلم شکست؛ می‌دانید چرا؟

چرا؟

برای اینکه عمر و جوانی‌ام را برای پرسپولیس گذاشتم و به قول خیلی‌ها شناسنامه پرسپولیس محسوب می‌شوم. من قدیمی‌ترین پرسپولیسی هستم.

پرسش آخر، خیلی‌ها می‌گویند قهرمانی استقلال در آسیا ارزش نداشت شما که همراه این تیم بودید آن را قبول دارید؟

خیر استقلال در آن سال و در فینال جام باشگاه‌های آسیا تیم پر قدرت هاپوئا رژیم اشغالگر قدس را شکست داد و عنوان قهرمانی را به نام خود نوشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    26 4
    محمود خان ناراحت نباش، با عرض معذرت از هواداران واقعی باید عرض کنم یه سری جوونک بی ادب بیسواد شدن طرفدار این تیم که تعدادشون هم کم نیست. به هر کی و هرکس که برخلاف نظر اونها حرف بزنه حمله میکنن. همینها بودن که هادی نوروزی رو دق دادن بعد کردنش 24 ابدی و دقیقه 24 براش اشک میریزن
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    18 10
    به نظر شما به جز پرسپولیسی ها در حسرت قهرمان آسیا، چه کسی میگوید قهرمانی های استقلال ارزشی نداشته؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس