کد خبر 1128479
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵
عبدالرزاق حمدالله النصر را تهدید کرد

ستاره مراکشی النصر عربستان به دنبال جدایی از این باشگاه است.

به گزارش مشرق، عبدالرزاق حمدالله که دو فصل فوق‌العاده در باشگاه النصر پشت سر گذاشته و از عوامل اصلی موفقیت این تیم در لیگ حرفه‌ای عربستان و همچنین صعودشان به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا بود، اکنون مسؤولان این تیم را تهدید به فسخ قرارداد کرده است.

این ستاره مراکشی که دو سال قبل ۳۴ گل در ۲۶ مسابقه لیگ حرفه‌ای عربستان به ثمر رساند و بیشترین تاثیر را در کسب عنوان قهرمانی تیمش داشت و فصل گذشته نیز ۲۹ گل در ۲۷بازی زد و به همراه النصر عربستان به نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد که بدون تردید نقش او در کسب این دو افتخار مهم برای باشگاهش غیرقابل انکار بود.

حمدالله در هفت هفته پایانی فصل اخیر لیگ حرفه‌ای عربستان برای النصر گلزنی کرد و طی این مدت ۱۱ گل به ثمر رساند که این روند استثنایی را در دو هفته ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز با سه گل برابر سپاهان در دو بازی و زدن گل صعود به دور یک چهارم نهایی مقابل التعاون ادامه داد.

گلزن مراکشی النصر عربستان که در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز دروازه پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی باز کرد ولی در نهایت موفق به صعود همراه تیمش به فینال بازی‌ها نشد، حالا در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد و بعید نیست این اتفاق طی روزهای آینده بیفتد.

رسانه‌های عربستانی خبر داده‌اند که عبدالرزاق حمدالله به دلیل عدم دریافت مطالبات و حقوق معوقه خود، باشگاه النصر را تهدید به فسخ قرارداد کرده و به دنبال جدایی است.

فصل جدید لیگ حرفه‌ای عربستان از روز شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد که بدون تردید جدایی حمدالله از النصر می‌تواند مانع از موفقیت این تیم و تکرار قهرمانی و نایب‌قهرمانی دو فصل اخیرشان شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    9 2
    برو استقلال............... آخه استقلالی ها الان چند هفته ای هست که عقد اخوت بادالنصر بسته
  • سلام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 1
    شاید هم تو فینال ببینیم خدا را چه دیدی.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
    1 0
    با یه قرارداد جعلی برو لنگ.به بابا مسعود بگو یه قرارداد جعلی واست جور کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس