آمادگی بیمارستان‌های ناجا برای درمان ‌‌بیماران کرونایی/ هیچ محدودیتی در پذیرش انواع ‌‌بیمه‌‌ها نداریم

معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا از آمادگی بیمارستان‌های ناجا برای پذیرش بیماران کرونایی بدون هیچ محدودیتی در نوع بیمه خبر داد.

به گزاشر مشرق، سردار دکتر محمدرضا حسینی معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا اظهار داشت: در پی صدور فرمان مقام معظم رهبری به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر اختصاص امکانات بهداشتی نیروهای مسلح در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا، امروز صبح جلسه‌ای در ستاد کل نیروهای مسلح به ریاست سردار عراقی‌زاده تشکیل و تمهیدات لازم در خصوص پذیرش بیماران در بیمارستان‌های نیروهای مسلح اتخاذ شد.

معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا تصریح کرد: بر این اساس به بیمارستان‌های نیروی انتظامی نیز ابلاغ شد که ظرفیت خود را برای درمان بیماران کرونایی اختصاص داده و تمهیدات لازم نیز در بحث دارو، مواد مصرفی، لباس‌های حفاظتی و سایر مواد مورد نیاز اندیشیده و انجام شد.

وی اعلام کرد: 9 بیمارستان نیروی انتظامی در سطح کشور با 1050 تخت آمادگی پذیرش بیماران کرونایی را دارد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

سردار حسینی در پاسخ به دیگر پرسش فارس مبنی بر این که آیا محدودیتی در پذیرش بیماران با توجه به نوع بیمه آنها وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: پذیرش برای کلیه بیمه‌ها اعم از سلامت، تکمیلی و... فراهم است و هیچ محدودیتی در پذیرش بیماران کرونایی از سوی بیمارستان‌های نیروی مسلح وجود ندارد.

معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا با بیان این مطلب که مجموعه بهداشت و درمان نیروی انتظامی تاکنون 3 شهید از جمله یک متخصص مغز و اعصاب، یک پرستار و یک بهیار را در راه درمان بیماران کرونایی تقدیم کرده است، از آمادگی تمام بیمارستان‌های ناجا برای پذیرش بیماران کرونایی خبر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    0 1
    افرین احسنت بارک الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس