کلاهبرداران سایت‌های فروش اینترنتی دستگیر شدند/ دستگیری زورگیران کودکان در شرق

دستگیری اراذل و چرخاندن آنها در محلاتی که عربده‌کشی و گردن‌کشی می‌کردند، در دستور کار پلیس است؛ پلیس با کسی شوخی ندارد، هیمنه پوشالی‌شان را بر خاک می‌کشد.

به گزارش مشرق، اراذل‌ و اوباش نه آدم‌های ناشناخته‌ای هستند نه ‌واژگان عجیب و غریبی. از دیرباز بوده و هستند؛ انگار قرار نیست که درگیری و نزاع‌ها و تخریب‌هایشان تمام شود. برای خودشان  برو و بیایی دارند و نوچه و نوکری. در دسته‌های چند نفره گروه تشکیل داده‌اند، می‌آیند و می‌روند.

محلات را به تسخیر خود درآورده‌اند؛ نه ترس دارند و نه‌ ‌تردید؛‌ آنقدر پررو شده‌ و ‌کار را به جای باریک رساندند تا پلیس ‌عزمش را جزم کرد و خط بطلانی کشید بر قلمروورزی و عربده‌کشی‌شان.

اراذل و اوباش برای خودشان سطح‌بندی هم دارند؛‌ آنهایی که سطح یک هستند تحت کنترل شدید پلیس امنیت‌ هستند. 

دفتر و دستک دارند و نوچه‌هایی که دور و برشان را گرفته‌اند. اوباشگری‌شان با افراد زیرگروه‌شان است؛ خودشان را افراد مطرحی می‌دانند. محله‌ای را برای خود در نظر گرفته و در آنجا فرمانروایی می‌کنند!

سطح دو همان نوچه‌های دور و بر گنده‌لات‌ها هستند؛ آنها هم احساس قدرت می‌کنند، به زیردستان خود و آنهایی که تازه واردند و نوپا، دستور می‌دهند؛ سطح سه‌ای‌ها همان تازه‌واردانند، اما همه‌شان یک کار می‌کنند؛ ایجاد رعب و وحشت در محلات!

چندی پیش فیلمی از درگیری اراذل و اوباش در مقابل پاساژ علاءالدین منتشر شد؛ با صندلی و چوب و چماق و چاقو به جان هم افتاده بودند، عربده می‌کشیدند، حریف طلب می‌کردند و مردم از ترس‌شان ایستاده بودند و فقط می‌نگریستند.

دامنه درگیری و عربده‌کشی‌شان فقط به یک بار ختم نمی‌شد، جلوی پاساژ علاءالدین را تسخیر کرده بودند، کارشان شده بود زورگیری و خفت‌گیری؛ سر مشتری‌های شهرستانی کلاه می‌گذاشتند، گوشی‌هایی را که فیک و تقلبی بود به چند برابر قیمت تا چند میلیون تومان می‌فروختند. اگر کسی هم اعتراض می‌کرد و نُطُق می‌کشید، با چاقو به جانش افتاده و سلاخی‌اش می‌کردند. 

برای ‌خودشان امپراطوری دست و پا کرده بودند. تا آنکه پلیس آمد و برای همیشه به زورگویی‌شان پایان داد. ۵ نفرشان را گرفت و در ملأ عام گرداند تا هیمنه پوشالی‌شان فرو ریزد، تا مردم بدون ترس، کسبه بدون لرز بیایند و شکایت کنند و از حق از دست‌رفته‌شان بگویند.

دانلود

گرداندن اراذل و اوباش را پلیس چندی است با هماهنگی با مقام قضایی انجام می‌دهد. چرخاندن اراذل و اوباش تهرانپارس، مشیریه و حالا هم‌ اراذل و اوباش علاءالدین از جمله برنامه‌های پلیس برای شکستن آن وجهه پوشالی است.

بیشتر بخوانید:

دستگیری زورگیر حرفه‌ای تهرانپارس

اما در این بین بعضی‌ها مغرضانه در تکاپوی این هستند که اقدام پلیس را زیر سؤال ببرند؛ درست مثل توئیتی که« الف- م» در مورد گرداندن اراذل و اوباش پاساژ علاءالدین منتشر کرد و اراذل و اوباش را فقط تعدادی موبایل قاب نامید!

بیشتر بخوانید:

جزئیات شناسایی و انهدام تیم ۶ نفره آدم ربایی

سردار حمید هداوند، جانشین پلیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص اقدام اخیر پلیس در گرداندن اراذل و اوباش محدوده پاساژ علاءالدین و واکنش به این اظهارات ‌اظهار داشت: پلیس در این طرح ۵ نفر از اراذل و اوباشی که سابقه نزاع، درگیری و خشونت داشتند را شناسایی و دستگیر کرد. این افراد در جلوی پاساژ علاءالدین اقدام به درگیری و شکستن میز و صندلی کرده و با درگیری و نزاع موجب سلب آرامش مردم و کسبه شده بودند.

بیشتر بخوانید:

اعترافات هولناک «جوجه زورگیر» +عکس

جانشین پلیس تهران تصریح کرد: دستگیرشدگان در قالب تیم‌هایی، از افرادی که تخصصی در خرید و فروش گوشی تلفن نداشتند کلاهبرداری می‌کردند؛ گوشی‌های فیک و دست دوم را که ارزش چند صدهزار تومانی داشتند به چند میلیون تومان فروخته و باج‌خواهی و زورگیری می‌کردند.

وی گفت: پلیس با گزارشات جدیدی که در این باره به دستش رسید وارد عمل شد.

سردار هداوند با اشاره به فیلمی که از درگیری این افراد در فضای مجازی منتشر شده بود تصریح کرد: این گروه از اراذل و اوباش بعد از فروش وسایل فیک به افراد اگر با اعتراض آنها مواجه می‌شدند با چاقو به جانشان می افتادند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۱۴۶۰ سارق، زورگیر و توزیع کننده مواد مخدر در طرح رعد۳۶

این مقام ارشد پلیس تهران افزود: اراذل و اوباش دستگیر شده تعداد زیادی شاکی داشتند؛ شکاتی که مورد ضرب و جرح یا زورگیری و کلاهبرداری  قرار گرفته بودند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: این افراد موبایل قاپ نبودند، اراذل و اوباشی بودند که برای خود گروهی تشکیل داده و از مردم و شهرستانی‌ها زورگیری می‌کردند که پلیس در اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر کرده و برای عبرت سایر افراد آنها را در محل چرخاند تا همه بدانند هیمنه این افراد پوشالی است و هیچ قدرتی ندارند.

ببینید:

فیلم/ پایان باند سارقان زورگیر غرب تهران

سردار هداوند به چرخاندن یکی از اراذل سطح یک در مشیریه در روز گذشته اشاره و بیان داشت: این فرد نیز که از اراذل سطح یک بود اقدام به تخریب و مزاحمت و درگیری کرده بود. سه شاکی داشت و با گردن کلفتی و عرض اندام و عربده کشی در محل نظم و آرامش مردم را هم ریخته بود و اموال مردم از جمله دو خودرو را تخریب کرده بود.

ببینید:

فیلم/ تعقیب و گریز پلیس آگاهی با سارق زورگیر!

وی گفت: روز گذشته این فرد نیز در محله مشیریه گردانده شد تا مردم بدانند که هیبت این افراد توخالی است.

دانلود

پلیس چند وقتی است که طرح دستگیری اراذل و اوباش را به شدت در دستورکار دارد. فرماندهان ناجا می‌گویند آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با هر کسی که بخواهد با عربده کشی و گردن‌کشی آرامش مردم را بهم بزند، قاطعانه برخورد می‌کند.

اقدامات ‌اخیر پلیس و گرداندن اراذل و اوباش در محلات تحت سیطره از جمله تمهیداتی است که در راستای برخورد قاطع با اوباشگران ‌و هشدار به سایر هنجار شکنان در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    30 1
    اینهایی که با گرداندن اراذل و اوباش مشکل دارند دوحالت داره یا خودشان هم اراذل و اوباش هستند یا منفعتی از ناامنی و رعب و وحشتی که این اراذل ایجاد می کنند می برند که در هردوصورت قانون باید با این افراد هم برخورد کند
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    18 4
    من نمی دونم چرا این طرح ها تو شهرستان ها اجرا نمیشه
  • سیاه IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    18 1
    کار پلیس عالی است‌و هر کسی انسان دوست است بگوئید اگر خواهر مادر زن شما برای خرید رفته باشند همین اینها هرچه و هرکاری میکنند و بعدا چاقو و بر می دارند ان موقع همین حرف میزنند یا نه
  • نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    9 10
    خخخ خیلی حال کردم کلا تحقیر و کتک زدن آدما خیلی حال میده بهم .
  • نام IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    20 5
    باید جوری بزننشان که صدای الاغ بدهند بعد هم بگذارند هر کدام از مردم به نوبت نفری یک چک و یک لگد بهشان بزنند و این ها نیز با زبان کفش هایشان را برق بیندازند و مثل سگ زوزه بکشند .
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    14 1
    بخدا حال کردم خیلی وقت بود که از ابهت پلیس خبری نبود
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    8 1
    تورو خدا نه نه بی بی سی ناراحت شده از این کار! میگه این کارها بخاطر ترسوندن مردمه!؟
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    8 2
    گرداندن این افراد خیلی هم خوبه باید مثل قدیم با انداختن آفتابه دور گردنشون یا برعکس پشت خر سوار کردنشون اونها رو خوار وخفیف کرد باید چنان ذلیلشون کرد که دیگه نتونن سرشونو بالا بگیرن
  • م IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    12 1
    برای مردان شجاه و با غیرت نیروی انتظامی و سایر عوامل امنیت جامعه آرزوی سلامتی و دعای خیر مینمایم
  • احمد IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    8 2
    دم پلیس گرم،اینهایی که انتقاد می کنند کافیه یک بارتجربه کنند تا متوجه شوند که این افراد هیچی براشون مهم نیست واگرپلیس اینجوری قوی برخوردنکندواقعا امنیت همه به خطرمی افته.
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 3
    برخورد قاطع دیگه اعدامه چون اینا عبرت نمیگیرن اصلا
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 3
    درود بر شما حقشون بود امیدوارم ادامه داشته باشد
  • مصطفی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    8 1
    خداقوت به همه جان برکفان نیروی انتظامی،خود من سه سال پیش گوشی فیک بمن انداختن و پول گوشی اصل رو گرفتن همین مغازه داران علا الدین،واقعا افرین به دلاوری این مردان مرد انتظامی که مردان واقعی ند
  • آروین FR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    2 11
    دیدن این ویدئوها بسیار مار رو آشفته کرده و واقعا باعث تشویش اذهان عمومی از یک طرف، و رویت گسترش آگاهانه کرونا از طرف دیگر با ایجاد تجمع وسیعی از مردم اطراف متهم در حال کتک خوردن شده است. مگر کرونا تو تهران بیداد نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا الان تو این شرایط چنین تجمع وحشتناک و را ایجاد کردید!!!!
    • hamed IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
      7 1
      ببر صداتو........
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    11 0
    کاشکی دونه درشت های فساد اقتصادی لجن و کثیف رو هم همینطوری تو شهردمیچرخوندن
  • ناشناس ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    5 1
    درود بر پلیس قهرمان ایران تمامی اراذل و اوباش که در واقع داعشیان داخلی هستند که موجب ناامنی کشور و خانواده های ما مردم هستند باید استخوانهایشان شکسته شود و جرآت نفس کشیدن نداشته باشند
  • علی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    7 5
    اگه عرضه دارید اعدامشان کنید. با این کار اینها کاملا معروف میشن وبراشون بهتره. دیگه چیزی برای ازدست دادن هم ندارن. اینها را فقط باید مثل داعش اعدام کرد وبه صلیب کشید. چند روز دیگه آزاد میشن وپرقدرت تراز قبل. قابل توجه حاج آقا رئیسی عزیز!!!!!
  • علیرضا DE ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    7 1
    نیروی انتظامی با قدرت وجسارت به وظیفه سازمانی خود عمل میکند و اکثر مردم از اینگونه برخورد با اشرار واوباش بسیار راضی وخشنود هستند ..ما مدیون زحمات وارامشی که نیروی انتظامی برای جامعه بوجود اورده اند هستیم ..خداوند همه این عزیزان را حفظ بفرماید
  • بابک IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 1
    دست پلیس درد نکنه خدا قوت اگه جلو این را نگیرن بخدا مردمو کف خیابون سلاخی میکنن اینا افراد زورگویی هستن که باید گردنشون شکست خداقوت مردان ناجا
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    7 1
    دمتون گرم حال کردم دشمن با استفاده از همین اوباش می خواد مملکت رو نا امن کنه دیر بجنبید داستان مرحوم مصدق رو پیاده می کنند .
  • ش. AE ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    2 0
    خسته نباشید به تمام پرسنل انتظامی و سربازان گمنام ولایت خدا پشت و پناهتون البته بعداز اقدام مقتدرانه شما عزیزان تمام رسانه های خارجی اقدام به پشتیبانی از اراذل کردن اراذل چو اراذل را بیند خوشش اید زنده باد نیروهای انتظامی و امنیتی ایران حرکت خوبی انجام دادن خدا کنه ادامه داشته باشه تا ریشه کن شدن این اراذل
  • حسین IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    5 1
    یکی اینکه نباید زیاد اینکارو بکنن ک براشون عادی نشه و دوم اینکه باید بالباس زندان بگردوننشون ک بیشتر تحقیر بشن
  • حسام US ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 3
    گرداندن ارازل و اوباش هيچ تأثيري ندارد فقط باعث جري تر شدن آنها در آينده و بزه بيشتر ميشود ، پليس اگر قدرتي دارد بايد حضور قويتري داشته باشد . سالهاست كه در پل مديريت جنايت و تجاوز ميشود و پليس به جاي شو بعتر است در اين نقاط از طريق يك جايگاه حضور قوي تري داشته باشد.
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    4 0
    این جماعت از موش هم ترسوترند.اگر مرد بودند تیزی و قمه و چماق رو کنار میذاشتند و تنهایی عربده کشی می کردند تا ببینند چه بلایی سرشون میاد. جلوی گله ای که قمه دستشونه آرنولد و بروسلی هم باشن مقاومت نمی کنند و پا به فرار میذارن.
  • حسن IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 2
    بادرود وتشکر از نیروی انتظامی و لعنت بر ارازل اوباش که دارند خاطره منفور سالهای قبل از انقلاب را یاد آوری میکنند
  • منوچهر IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    4 0
    دم برادران نیرو انتظامی گرم. که امنیت مردم رو اینجوری حفظ میکنن. به نظر من دو سه تا باید ببرن بالای دار تا واسه بقیه درس عبرت بشه. خدا قوت
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    2 2
    مشرق انون پیراهن قرمزه هی میگه ببخشید غلط کردم" شترق یکی توسرش میخوره"خدا کنه راست بگویند سربراه بشن..فقط یه چیز ویه نفرین به اصلاح طلبای فاسد میگم امیدواریم اینطوری که مملکت با دله دزدی وبی فکری وبی مسولیتی به اینجا کشاندید وجوونا رابه این روز انداحتید وخودتون وبچه هاتون عشق وکیف وحق این جوونارا بالا کشیدیدخداوند درد بی درمان بهتون بده که تمام بدبختی مملکت وملت آزسیاست غلط شما وفقط غارت کردید خیر نبینیدالاهی...
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    3 0
    آفرین بارک الله به نیروی انتظامی
  • IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 0
    كار بليس خيلى خوب و درسته قانون درست حسابى اينها رو ادب نميكنه بايد زندان اينها جدا باشد و بسيار بكيرند بهشون
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 2
    فقط نوچه های اشرار منفی میدن. خخخخخخخ. طرح شناسایی و گرداندن این لاتها عالیست. باید مردم اینها را به چهره شناخته و زیر ذره بین بگیرند تا بدانند ازکه شکایت می کنند.
  • محمد IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 0
    سلام دم همه نیروهای پلیس گرم . الحق اگه شماها نباشید این اراذل بیشعورخون مردمو تو شیشه میکنند. تنتون سالم واقتدارتون روزافزون داداش پلیسها
  • حسن IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    5 0
    بدلائل زير اين كار اشتباه است: ١- در شرايط كرونا تجمع اين همه مردم بر خلاف پروتكل هاى بهداشتى است. ٢-- اين لات ها پُررو تر از اينها هستند كه خجالت بكشند همانطور كه در حال گردندان رجز ميخوانند! ٣- وقتى أوائل انقلاب اعضاء گروه عقرب را دستگير كردند گفتيم كه با چرخاندن و اعدام ، ريشه كن ميشن كه نشدن! و زاييدن اما پيشنهاد: تبعيد اينها براى كار اجبارى با شرايط بسيار سخت براى طولانى مدت ، طورى كه روزى چند بار خودشون آرزوى مرگ كنند!
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    2 0
    همه این گثافتها را اعدامشان کنید ....
  • احمد IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 0
    دست خدا به همراهتون مردان شریف نیروی انتظامی. این نوع برخورد با اراذل دل همه رو خنک می کنه . ولی یه سئوال آیا روشهای جامعتر وکاملتر و کم هزینه تری نسبت به روشی که اِعمال کردید وجود ندارد؟ یا اینکه ایا امکان پیشگیری وجود ندارد ؟ ان شاالله سایه قامت تک تک مردان سبز پوش نیروی انتطامی مستدام و برقرار باشه اگر شما نباشید یک عده بیمار روانی وعقده ای به نام اراذل ، حتی اجازه حضور تو کوچه و خیابون رو به شهروندان محترم نمی دهند. کما اینکه سر خود من اومد و یه اراذلی با بهم می گفت تو با اجازه کی ماشینتو اوردی تو خیابون.؟؟؟!!!
  • رضا IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 0
    سلام دمتون گرم این بی شرفها را باید انگشت دست پاشون قطع کنید تا انقدر زورگو لات بی مصرف نباشن دمتون گرم
  • سینا IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 0
    یکی از پلیسا اوبشارا زد دلم خنک شد
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 0
    دم پلیس گرم
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    0 1
    21:37کسی را اعدام می کنند که مرتکب قتل عمد بشه..یا "مفسدفی الارض" اینا هنوز راه برگشت دارن اگرارارده داشته بخواهند- اینا را برا این میچرخونند که شاید به خودشون بیان روبراه بشن ایشاالله وبه زندگی شرافتمند روی بیارن...قانون باید تشخیص وتصمیم بگیره چه ربطی به عرضه داره!؟البته هیچ کس دوست نداره خواری وذلت کسی را ببینه ولی خوب اینا لابد باراولشون نیست..
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 0
    درست مملکت به فقر کامل رفته،،،اما قرار نیست ی مشت جوجه دزد لات عوضی ،،جان مال مردم ازبین ببرن،،،،،،دم پلیس گرم خدا خیرتون بده،،،،،انشالله آقا ریسی با خیانت کارانی که در دولت هستن همین کار کنه ،،انشالله،،،،،یا علی.
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    1 0
    اینا اگر یه ذره بشینند فکرکنند باید به حال خودشون گریه کنند فرهنگ غلط غرب چه به روزگارشون اورده کدوم،آدم عاقل خال کوبی "عق وجق"و"جک وجانور"روی گردن ودست وپاش می کوبه..نون خوردن ازراه قلدری وزورگیری ومشت ومال کردن دیگرون بخدا ننگه نه هنر!؟دوران دفاع مقدس جوونا التماس میکردن اجازه بدن برن منطقه جنگی با سن کم نمونه اش شهید حسین فهمیده ی عزیز که نارنجک به خودش می بندد تانک های دشمن را منهدم میکنه وخیلی جوونای دیگر..کسانی که فرهنگ غلط را وارد ایران به اسم ازادی ومملکت به ناکجا اباد رساندند خداازشون نگذره که کشور به جایی کشاندن که با وقاحت وبیشرمی حتی اسامی شهدا را ازسر کوچه وخیابان ها برداشتند طبق شنیده ها!//
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    3 0
    کسانی که ازاین اراذل دفاع میکنند خیلی بی شرف هستن
  • سعید IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
    2 0
    خدا رحمت کنه مرحوم سرهنگ که دو دهه پیش اراذل و اوباش منطقه 17 رو اینجوری ادب می کرد اونهایی که میگن چرا با اختلاسگرا اینطوری برخورد نمیشه بدونند که این کار در حیطه وظایف ناجا نیست و ناشی از کم کاری اون ارگانهایی هست که مسئولیت این کار رو دارند اگر این ماموریت هم به ناجا واگذار بشه قطعا با قاطعیت برخورد میکنه
  • M@hdi IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
    0 0
    از نیروی انتظامی خواهشم میکنیم با زورگیرها و خفت گیرها هم همین جور برخورد کنند. من خودم گیر این زورگیرها افتادم همه پول و گوشی و کیفمو ازم به زور گرفتند و نزدیک بود خودمم با قمه بزنند. باور کنید هنوزم حالم سرجاش نیست. به نظرم چند نفر اعدام کنند شاید بقیه شون درست بشن.
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    دست پلیس واقعا درد نکنه این آدمای باید جمع آوری بشن لیاقت ندارن خیر ببینید پلیس های کشورمان افتخار میکنم به شما همه مقامات دولت جمهوری اسلامی ایران ممنون
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی عربده کشی مال انسان نیست
  • سعید IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    درود بر شرف پلیس مقتدر که بساط فتنه گران واراذل و اوباش را با اقتدار بر میچینند ما ضمن حمایت قاطع از شما عزیزان تا پای جان در کنارتان هستیم امید مان به شماست و همیشه دعاگوی سلامت شما و خانواده محترمتان هستیم درود بر شجاعت شهامت، رشادت،نجابت، جلادت،و...شما .قربان همه دلیرمردان نیروهای امنیتی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان. یا علی.
  • امیرعباسی IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 0
    دم پلیس گرم،دست مریزاد،این اراذل واوباش رو باید حکمهای سنگین بهشون داد،فایده اش چیه که هی پلیس این اراذل رو دستگیر کنه،ولی قوه قضائیه با دوسه ماه حبس وبعد هم جریمه وآزادکردنشون،دوباره اینارو بجون مردم بندازه،چهارتاشونو اعدام کنن درس عبرت بقیه میشن،پلیس تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس