کد خبر 1127364
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸
حوادث

درگیری وحشتناک بین مهمانان جشن تولد در یکی از باغ ویلاهای اطراف مشهد، جنایتی دلخراش را رقم زد.

به گزارش مشرق،  این حادثه خونبار نیمه شب دوازدهم مهر در ابتدای جاده معروف به چشمه گیلاس مشهد هنگامی اتفاق افتاد که دو دوست به نام‌های علی و بصیر قرار گذاشتند جشن تولدی را در روزهای کرونایی برگزار کنند.

به همین منظور هر کدام دوستان و آشنایان خودشان را به مهمانی مختلط شبانه در یکی از باغ ویلاهای حاشیه بزرگراه آسیایی مشهد دعوت کردند. شب به نیمه رسیده بود که تعدادی از جوانان ساکن شهرک شهید رجایی (قلعه ساختمان) و جاهدشهر مشهد به همراه گروه دیگری از مهمانان وارد باغ ویلا شدند، اما در این میان ناگهان چشمان برخی از جوانان به عده‌ای دیگر از مهمانان افتاد که قبلا با یکدیگر درگیر شده بودند و کینه عمیقی از هم داشتند.

در این هنگام شعله‌های پنهان اختلافات قدیمی زبانه کشید و چشم غره‌ها در حالی آغاز شد که یکی از مهمانان با حالتی توهین آمیز از طرف مقابل برای رقصیدن در جشن دعوت کرد. این رفتار او جرقه‌ای شد که دیگران منتظر چنین صحنه‌ای بودند. ناگهان یکی از طرف‌های مقابل به بهانه همین توهین، سیلی محکمی به صورت وی نواخت و این گونه درگیری بین دو طرف آغاز شد.

آن‌ها که از قبل برای دعوایی وحشتناک با یکدیگر هماهنگ کرده بودند تبر و چاقوها را بیرون کشیدند و به این ترتیب جیغ و فریادهای زنان و دختران نیز بر ترسناک‌تر شدن این صحنه درگیری افزود. برخی از مهمانان به طرف خودروها دویدند و در یک لحظه صدای شلیک گلوله‌ها نیز در فضای باغ پیچید.

اسلحه شکاری وینچستر پوکه‌ها را پایین می‌انداخت و همهمه عجیبی به راه افتاد. هر کس به گوشه‌ای می‌دوید تا از شلیک‌ها و تیغه‌های وحشتناک تبر و چاقو به دور باشد. در این میان، چند نفر از طرفین نزاع سوار بر پژو ۴۰۵ به طرف در باغ گریختند تا از معرکه جان سالم به در برند، اما پس از آن که با سرعت زیاد فاصله حدود ۹۰۰ متری را طی کردند با در بسته باغ روبه رو شدند. در حالی که تلاش برای بازکردن در باغ ویلا ادامه داشت ناگهان گروه مقابل را پشت سر خود دیدند و هر کدام به سویی دویدند تا از باغ خارج شوند.

در این هنگام بود که علی-خ یکی از عاملان نزاع پشت فرمان پژو ۴۰۵ قرار گرفت و در حالی خودرو را به گاردریل‌های حاشیه بزرگراه آسیایی کوبید که عده دیگر نیز با تبر و چاقو وارد معرکه شدند و به طرف‌های مقابل یورش بردند. تیغه‌های ترسناک سلاح‌های سرد که بر سر و پیکر عاملان نزاع فرود می‌آمد صحنه‌های دلخراشی را به تصویر می‌کشید و فریادها و جیغ‌ها نیز شدیدتر می‌شد.

درگیری خونین ادامه داشت به گونه‌ای که خودروهای عبوری نیز از این ماجرای وحشتناک بی نصیب نماندند. عاملان نزاع جاده مشهد- چناران را بستند و سنگ و تیغه تبر خودروها را به حاشیه می‌کشاند که در یک لحظه سر جوانی به نام امید-ن شکافته شد و تیغه چاقو بر بازوی «عابدین-ح» فرود آمد و جوان دیگر نیز زخمی شد. شدت این درگیری خونبار هر لحظه بیشتر می‌شد تا این که با فرار برخی از عوامل نزاع، نیروهای امدادی و پلیس نیز به محل مذکور رسیدند و مجروحان را به مرکز درمانی چناران انتقال دادند، ولی در این میان «امید-ن» بر اثر شدت عوارض ناشی از این درگیری جان سپرد و مجروحان دیگر بستری شدند.

 با گزارش این درگیری مرگبار در جشن تولد، به قاضی ویژه قتل عمد، بی درنگ قاضی کاظم میرزایی، به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم محل وقوع جنایت شد و به تحقیق در این باره پرداخت؛ بنابراین گزارش تاکنون حدود ۱۵ نفر از افراد حاضر در این درگیری با دستور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستگیر شده اند و تلاش کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل فراری ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    32 0
    اولا خاک عالم برسرتان دراین وضعیت بحرانی کرونایی آخه چه جشن نامبارکی؟! ..دوما رو قوم مغول های وحشی را سفید کردید..مشهد اوضاعش از جاهایی دیگه ناامن ترشده خداشاکریم که شهر ما ادم های شری نداره حتی خداشاهده جووناش انقدر غیرتی اند وواژه هاشون با خواهر وبرادر درحرف زدن اصلا اهل نزاع نیستند..وهمیشه کوتاه میان..
  • IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    28 0
    مطمئن هستید که این حادثه در دالاس یا شیکاگو اتفاق نیفتاده؟
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    11 0
    جشن تولد داعشی ها بوده ؟
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 8
    همیشخ بعد دعوا که کار تموم شده نیرو انتظامی میرسه!! سرعت عمل پلیس خیلی پایین امده،
    • ali IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      1 2
      زین بعد با هر شهروند یک پلیس حرکت می کنه تا به محض اینکه یکی خواست به اون یکی سیلی بزنه پلیس جلو شا بگیره.
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 1
    همیشه اخبار بد از مشهد مقدس... نکنه هدف تخریب مشهده
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      0 0
      فلسفه نباف. منکه مشهدیم خوشحال میشم به شهرم کمک کنن و توجه مسئول رو به این موضوع مهم جلب کنند.
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      0 0
      هدف تخریب مشهد نیست هدف اینه مشهد تخریب شده رو درست کنید احترام حرم رو باید حفظ کرد
  • محمد IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    5 2
    اقتصادمان قجری شده دعواهامان قجری شده باید فکری کرد باید به فکر نجات انقلاب بود نگذاریم خون شهدا پایمال شود از این نوع حوادث زیاد است پول های باد آورده هر جا باشد فساد انگیز است
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    5 0
    در مشهد چه خبره آمار اینگونه حوادث خیلی زیاده باید یک بررسی جامعه شناسی جدی بشه که علت چیست آیا به خاطر ازدیاد مهاجرت و حاشیه نشینی است یا علت های دیگری دارد
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    6 0
    وحشی ها برخوردهای قضایی متاسفانه به هیچ وجه بازدارنده نیست
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    8 0
    به جهنم ، بگذارید این اراذل و اوباش به دست خودشان کشته شوند ، تا جامعه از وجود این جرثومه ها راحت بشود ، پدر و مادر این افراد هم کمی داغ بکشن تا بدانند فرزند یله و رها بزرگ کردن ، این عاقبت را دارد.
  • سید IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    36 1
    والدینی که در لجاجت با نظام و اسلام فرزندان خود را در فضای بی دینی تربیت کرده و پرورش می دهند، از این نکته مهم غافلند که هرچند اجتماع و کشور از این فرزندان گمراه خسارت خواهند دید اما اساسی ترین و بیشترین ضرر و ضربه را در وهله اول خود و فرزند بی دین شان خواهنددید!
  • امیر IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    8 1
    بازم مشهد.... آخه یکی نیس بگه توی یه شهر مذهبی چرا اینقدر دزدی و جنایت زیاده؟
  • مهدی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    8 0
    امار بالای جرم وجنایت در مشهد عجیب است
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      0 0
      هفته ی پیش در بندرعباس ۸جوان برسر کبوتر بازی دعوا کردن و یکیشون کشته شد ولی مشرق نمیگه!
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    3 1
    405 از پشت در باغ چه جوری رسید به گاردریل اتوبان!!! تخیلی بود!
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    3 0
    کاش همشون بمیرن ارازل و اوباش
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    36 0
    متاسفانه کلان شهر مشهد و خصوصا حاشیه آن تبدیل به جولانگاه بزهکاران و معتادان و افراد پرخطرشده هرنوع کوتاهی دراجرای قانون و مسامحه و مماشات با خلافکاران یعنی تبدیل شدن قطب معنوی کشور به کانون فساد و خشونت باید با قدرت و قاطعیت با آنها برخورد شود.
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    اااااااوه اوه قلعه ساختمان!!! مشهد وضعش خیلی بده. سید بزرگوار،آقای رئیسی استدعا داریم این لاتها رو جمع کنید تا عبرت برای بقیه بشه.
  • حسين DE ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    تگزاس،شيكاگو،نيويورك،كاليفرنيا،لوس آنجلس،ديترويت،لاس وگاس همگى روسفيد شدند،ما را چه ميشود؟
  • محمد IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    سلبریتی کور و نفهم: اعدام نکنید!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس