کد خبر 1127300
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
جاده کشور جاده هراز ترافیک نمایه

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: رعایت بیش از پیش قوانین و مدیریت زمان در جاده های شمالی کشور در این ایام بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

به گزارش مشرق، پلیس راهور ناجا اعلام کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی در کشور و ضرورت همکاری بیش از پیش مردم عزیز در این وضعیت، به آگاهی می‌رساند:

بیشتر بخوانید:

ترافیک سنگین در محورهای شرقی تهران

جاده‌های شمالی کشور در اواخر این هفته و اوایل هفته آینده شامل چهارشنبه الی دوشنبه (۹۹/۰۷/۱۶ الی ۹۹/۰۷/۲۱) یکطرفه نخواهند شد و تردد بصورت دوطرفه در جریان خواهد بود.

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ضمن دعوت هموطنان عزیز به پرهیز جدی از سفرهای غیرضروری، بدون اغماض با هرگونه تخلف اعم از انحراف به چپ یا استفاده از شانه خاکی جاده‌ها و سایر تخلفات رانندگی، با کنترل‌های محسوس و نامحسوس و گشت‌های هوایی برخورد و ضمن اعمال جریمه نسبت به توقیف وسیله نقلیه اقدام خواهد کرد.

بنابراین رعایت بیش از پیش قوانین و مدیریت زمان در جاده‌های مذکور در این ایام بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    3 1
    چه عجب! برای یکبار هم که شده به مردم شمال ظلم نکردند و و جاده ها را برای ورود مسافران یکطرفه نکردند. کاش همیشه جاده دوطرفه باشد تا کسانی که ساکن شمال هستند در ایام تعطیل بتوانند از جاده استفاده کنند.
    • IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      0 0
      به خاطر مردم شمال نیست به خاطر افزایش فوتی های تهران است
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 0
    بنا به اظهارات مسئولین محترم، مسافرتها مهمترین عامل گسترش ویروس کروناست ولی مشاغل رو برای کنترل اون تعطیل می کنن! آیا بهتر نیست که راه شمال در آخر هفته برای مدتی محدود بسته بشه؟! یا لا اقل برای تردد این بی مسئولیتها در جاده های شمال با یک طرفه کردن مسیرشون، مشوق ایجاد نشه؟؟
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    1 0
    این چه عادت بدی شده که هر هفته جاده ها را به نفع مسافران تهرانی یک طرفه می کنند؟ مردم بومی و شمال کشور آدم نیستند و حق استفاده از جاده ها را ندارند؟! شاید کسی کار واجب و حیاتی داشته باشد چرا باید به خاطر عده ای مسافر که مدام و هر هفته دنبال خوشگذرانی هستند به زحمت بیفتد؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس