یمن نمایه

ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شد که یک پهپاد بمب‌گذاری شده ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را بر فراز شهر نجران در جنوب عربستان سعودی سرنگون کرده است.

به گزارش مشرق، ائتلاف متجاوز سعودی امروز سه‌شنبه بار دیگر مدعی سرنگونی یک پهپاد بمب‌گذاری شده ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بر فراز نجران شد.

بیشتر بخوانید:

تقدیر یونیسف از جنایت‌های عربستان در حق کودکان یمن

طبق گزارش شبکه سعودی «العربیه»، ائتلاف سعودی علیه یمن همچنین با این ادعای خود جنبش انصارالله یمن را به هدف قرار دادن غیرنظامیان و سرشناسان شهر متهم کرد.

ائتلاف متجاوز سعودی شب گذشته نیز مدعی شد که یک حمله تروریستی قریب‌الوقوع انصارالله در جنوب دریای سرخ را خنثی کرده و مدعی شد که انصارالله همچنان تهدیدی برای کشتیرانی و تجارت جهنی در جنوب دریای سرخ و تنگه باب‌المندب است.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد. این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    اونا اگر پهپاد را کشف می کردند قبل از ورود به آسمان نجران میزدنش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس