سردار حاجی زاده

فرمانده هوافضای سپاه هم پوشانی رادارهای نیروی هوافضای سپاه با رادارهای ارتش را از دستاوردهای بزرگ نظامی دانست و گفت: اگر در دنیا ۲۰ کشور ساخت رادار وجود دارد، حتما ایران اسلامی جزو ۱۰ کشور اول است.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه  الحاق سامانه راداری قدیر به سامانه‌های راداری شبکه پدافند هوایی کشور که در استان یزد انجام شد،کم بودن استهلاک و هزینه ساخت را از جمله ویژگی های ممتاز دوسامانه راداری هوافضای سپاه دانست و گفت:  این رادارها قادرند تا برد ۳۵۰ کیلومتر پرنده‌های پنهان کار را شناسایی و با توجه به ارتفاع هدف برای پرنده‌ها و سایر اهداف تا برد بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر را کشف و رهگیری کنند و امروز در استان‌های یزد و کرمان راه‌اندازی شدند.

بیشتر بخوانید:

الحاق دو سامانه راداری «قدیر» هوافضای سپاه به شبکه پدافند هوایی کشور

سردار حاجی زاده  هم پوشانی رادارهای نیروی هوافضای سپاه با رادارهای ارتش جمهوری اسلامی ایران را از دستاوردهای بزرگ نظامی کشور دانست و گفت: اگر در دنیا ۲۰ کشور ساخت رادار وجود دارد، حتما ایران اسلامی جزو ۱۰ کشور اول است.

وی با اشاره به ظرفیت علمی و اجرایی نیروهای نخبه هوافضای سپاه، تصریح کرد: نیروهای نخبه جوان ما قادرند رادارهای مورد نیاز نیروهای عملیاتی را ساخته و در اختیار آنان قرار دهند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان، خاطرنشان کرد: طی سه ماه آینده رادار بعدی در چابهار راه‌اندازی می‌شود و با این افتتاح، تعداد رادارهای کشور در این کلاس به  هشت مورد افزایش می‌یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • محمد IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    24 4
    سلام سردار حاجی زاده بخدا قلبلا دوست داریم خدا شما وسردارسلامی رو برای ایرانیان وطن دوست حفظ بکن
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    12 1
    سلام و درود به پیشگاه عزیزان نظامی وانتظامی خدا قوت ،زنده و سلامت و پاینده باشید . هرچه شماها در حوزه امنیت زحمت می کشید مسولین اقتصادی همه چیز را بر باد می دهند جالب است این دو سه سال نمی توانند تخم مرغ را ساماندهی و مدیریت کنند بعد ادعای با سوادی دارند . دولتیها چون طبل غازی بلند آواز و میان تهی .
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      10 1
      تخم مرغ به سردار چه ربطی دارد برید درست رای بدید
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    18 5
    باید هرچه زودتر رادار ماهواره ای داشته باشیم....درس های جنگ قره باغ برای ما ...!!!
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    9 5
    اگر دولت مثل سپاه مخلصانه خدمت میکرد همانطوری که در شرایط تحریم در این چهل و چند سال از نظر نظامی جزو ابرقدرتها هستیم از نظر اقتصادی هم جزو کشورهای توسعه یافته بودیم این دولت راه هزارساله آمریکا را هشت ساله کرد با این حال اصلا از خدا و ملت مسلمان و رهبری هم خجالت نمیکشه
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    3 2
    سلام خدا بر سپاه پاسداران وهمه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران. خداقوت. خسته نباشید.
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    4 2
    خسته نباشین سردار فداے داری دوست داریم
  • کشاورزالبرزی خادم سردارسلیمانی IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    2 2
    سردار حاجیزاده وقتی تورو دارم احتیاجی به رادار و چشم راداری ندارم ، خداوند سایه امنیت ، و امنیت پروران را از روی سر مستضعفان جهان و مردم ایران کم نکند
  • رحمت عیدی IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    3 1
    یک تصویر از پوشش سه تا از رادارهای قدیر دیدم خیلی جالب بود هشت تا رادار برد بلند قدیر یعنی پوشش راداری کل کشور و حداقل ۷۰۰ کیلومتر از تمام مرزها به بیرون بدون برو برگرد،بنازم به حکمت و درایت رهبری که فرمودند پدافند هوایی خط مقدم نبرد با دشمنان است،درود بر سپاه و ارتش دو بازوی قدرتمند ایران و محور مقاومت ،فدایی داری سردار عزیز
  • DE ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    2 3
    درود خداوند برسردار *نورانی،حاجی زاده*و*سردار نورانی قاآنی* دوبرادرسپاهی--*سپاه پاسداران افتخار ایران آست*
  • علی خدایی IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    3 3
    خداوندا همه عزیزان سپاه و ارتش و نیرو های انتظامی و امنیتی و کل نیرو های مسلح ایران بزرگ را حفظ کنید و همیشه هم با پیشرفت های بزرگ به بالاترین های افتخارات برسیم ان شالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس