کارشناس حقوقی: شکایت النصر از پرسپولیس جنجال رسانه‌ای است/ در قانون بحثی درباره سوء نیت وجود ندارد

کارشناس حقوقی فوتبال ایران اعتقاد دارد اینکه باشگاه النصر عربستان اقدام پرسپولیس مبنی بر جذب بازیکنان جدید را سوء نیت می‌داند، فقط یک ادعاست.

به گزارش مشرق، غلامرضا رفیعی درباره ادعای باشگاه النصر عربستان مبنی بر اینکه پرسپولیس با وجود بدهی به برانکو ایوانکویچ و خطر محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکن جدید جذب کرده و به همین دلیل گفته می‌شود شکایتش را به AFC ارائه کرده است، گفت: این شکایت هنوز اعلام وصول نشده و فقط پیش داوری می‌شود. اگر این شکایت در AFC ثبت شده باشد باید کمیته انضباطی آن‌ را ابلاغ کند ولی تاکنون اتفاقی رخ نداده و در این شرایط نباید پیش داوری کنیم.

بیشتر بخوانید:

یک فرد معلوم‌الحال در پشت پرده شکایت النصر از پرسپولیس!

وی درباره اینکه باشگاه عربستانی مدعی شده پرسپولیس در جذب بازیکنان جدید سوء نیت و نیت غیر ورزشی داشته است، گفت: نقل و انتقالات باشگاه قبل از پایان مهلت یک ماهه فیفا بوده و اینکه باشگاه عربستان این موضوع را سوء نیت می‌داند فقط یک ادعاست. ادعا و شکایت کردن خیلی راحت است ولی مهم اثبات موضوع است. در این حالت باید دفاعیات باشگاه مقابل را هم شنید ولی تا این لحطه شکایتی به فدراسیون و سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس نیامده است. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم خبری در این خصوص منتشر نکرده است. به نظر من این موضوع بیشتر شبیه به یک جنجال رسانه‌ای است.

این کارشناس حقوقی تاکید کرد: اصلاً در قانون فوتبال بحثی درباره نیت و سوء نیت وجود ندارد. موضوع خیلی روشن است فیفا اعلام کرده تا تاریخ مشخص شده باید طلب برانکو پرداخت شود وگرنه باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود. زمانی که این باشگاه اقدام به جذب بازیکن جدید گرفته هنوز ضرب‌العجل فیفا تمام نشده بود. پرسپولیس برنامه‌های جاری‌اش را ادامه دهد و فقط به فکر پرونده آل‌کثیر باشد و به موقع اقدام کند تا بتواند رای اولیه AFC را برگرداند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    8 3
    کیسه وطن فروش
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      1 2
      وطن فروش تویی لنگی مفلوک
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    3 1
    ال کثیر هم اولش جنجال رسانه‌ای بود
  • سوسان IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 1
    نگران نباشید بابامسعود اسناد رو عوض میکنه
  • پرسپولیسی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    من نمیدونم استقلالی ها این وسط چشونه ما که تو فینالیم شما به فکر تیم داغونتون باشید که هر چی پول می ریزن تو حلقش نمیتونه یه جام بگیره
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    آره اون که شما رومحروم کرد برانکو بود نه خرزوخان دوبرره !!1هههه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس