خاطرات مترجم ارتش امریکا که مدافع حرم شد

کتاب «ابوباران»، روایتی از خاطرات مصطفی نجیب، جانشین فرماندة شهید و بنیانگذار تیپ فاطمیون سه‌شنبه ۱۵ مهر در سالن سوره حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

به گزارش مشرق، کتاب «ابوباران»، روایتی از خاطرات مصطفی نجیب، جانشین فرماندة شهید و بنیانگذار تیپ فاطمیون سه‌شنبه ۱۵ مهر در سالن سوره حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

این کتاب که به قلم زهرا سادات ثابتی نگارش و به همت انتشارات خط مقدم، راهی بازار نشر شده، خاطرات شهید مصطفی نجیب، دفتردارِ شهید علیرضا توسلی معروف به «ابوحامد» فرمانده و بنیانگذار تیپ فاطمیون را روایت می‌کند. 

در بخش ابتدایی این کتاب می‌خوانید: «من در ایران به دنیا آمدم؛ اسفند ۱۳۶۲؛ اما یک ایرانی محسوب نمی‌شدم. پدر و مادرم بیش از چهل سال پیشتر، از افغانستان به ایران مهاجرت کرده بودند؛ اما آن‌ها هم ایرانی شناخته نمی‌شدند...» انتشارات خط مقدم جدیدترین عنوان خود را در شمارگان یک‌هزار نسخه و قطع رقعی، به بهای ۴۴هزار تومان روانه بازار نشر کرده است. 
این مراسم روز سه شنبه، ۱۵ مهر از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸ در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، با سخنرانی سردار محمدرضا فلاح‌زاده؛ معاون هماهنگ‌کنندة نیروی قدس سپاه، دکتر سیدعباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آقای محمدمهدی دادمان؛ ریاست حوزة هنری و آقای مرتضی سرهنگی؛ مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت و با حضور جمعی از نویسندگان و فعالان فرهنگ و کتاب برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس