اسکوچیچ: به تیم ملی ایران اعتماد کامل دارم/ به خاطر مصدومیت نتوانستیم چند بازیکن را دعوت کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به تیم ملی ایران ایمان کامل دارم به همین خاطر نیت مان این است که تمام تلاشمان را برای انجام مسئولیتی که داریم به کار ببندیم.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: ما کاملاً از انتظارات تمامی مردمی که نمایندگی‌شان می‌کنیم و هواداران تیم ملی آگاهیم و برای تحقق آن خواهیم جنگید.

متن کامل پیام اسکوچیچ به شرح ذیل است:

قبل از هر چیز، در این اردو مهم‌ترین موضوع برای من و کادر فنی انتقال انرژی مثبت و روحیه تازه به بازیکنان و همچنین معرفی خواسته‌ها و انتظارات جدیدی است که از آنها داریم.ما قویاً معتقدیم که این تیم ظرفیت‌های فراوان دارد و در عین حال، پتانسیل‌هایی که باید از حالت بالقوه به حالت بالفعل تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید:

فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال

وی افزود: متاسفانه در این اردو نتوانستیم بعضی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار داشته باشیم اما این مسائل در فوتبال اجتناب‌ناپذیرند.ویروس کرونا نیز شرایطی را به وجود آورده که جابه‌جایی و سفر را برای ما سخت‌ کرده است.با این حال، ما در تیم ملی برای برگزاری هرچه بهتر اردو از تمام وجودمان مایه می‌گذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم، من به تیم ملی ایران ایمان کامل دارم. به همین خاطر نیت مان این است که تمام تلاشمان را برای انجام مسئولیتی که داریم به کار ببندیم.ما کاملاً از انتظارات تمامی مردمی که نمایندگی‌شان می‌کنیم و هواداران تیم ملی آگاهیم و برای تحقق آن خواهیم جنگید.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس