کد خبر 1127040
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
خبرنگار سعودی: مدارک النصر علیه پرسپولیس ضعیف است

یک خبرنگار سعودی خبر داد دلایل و مدارک النصر در شکایت علیه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2020 ضعیف است.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز(سه شنبه) قرار است رای نهایی درباره شکایت النصر عربستان علیه پرسپولیس را صادر کند.

در این زمینه امروز مبارک الشهری، خبرنگار عربستانی در  این زمینه گفت: پنهان کاری بزرگی در میان اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمینه پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس وجود دارد. دلیل باشگاه النصر ضعیف است. صدور حکم در طول 48 ساعت آینده این به معنای این است حکم به نفع النصر نیست.

وی افزود: اگر دلیل و مدرک النصر در این زمینه قوی بود بدون شک حکم نهایی نیاز به زمان بیشتری از 48 ساعت نیاز داشت چون تمام بندها باید بررسی شود. در این صورت بود که حکم به نفع النصر باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    19 0
    باشگاه النصر اعلام کرده چیا فوادی سردبیر روزنامه های وابسته به استقلال و علی خطیر از مسولان این باشگاه سعی در تحریک النصر دارن طبیعیه از ادمایی که کاپیتانشون ستون پنجم ضد انقلابه واسه سعودی نوکری کنن اینا پاش بیفته دلار میگیرن و علیه کشور اسلحه دست
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 5
    حرف مفت کیلوئی نزن ساعت10:47اتفاقا" استقلال روزی که توفینال آسیا با جوبیلو بازی داشت باسربند ائمه اطهار ظاهرشدند ماانقلابی هستیم توی تفرقه افکن ضدانقلابی هستی شک ندارم داری از آلبانی تیتر می زنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس