کد خبر 1126968
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۲
شرط دختر جوان برای پس‌گرفتن شکایت تعرض

دختر جوان با مراجعه به دادگاه مدعی شد از سوی پسری مورد تعرض قرار گرفته است اما به قضات گفت اگر این پسر با من ازدواج کند از شکایتم می گذرم.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از یک‌سال قبل با شکایت دختری جوان که مدعی بود از سوی جوانی به نام حسن مورد تعرض قرار گرفته آغاز شد.

او در توضیح ماجرا به مأموران گفت: یک سال قبل در یک میهمانی با این پسر جوان آشنا شدم. در ابتدای آشنایی‌مان او خودش را فردی معتقد و با اخلاق نشان می‌داد به همین خاطر وقتی به من پیشنهاد دوستی داد، پذیرفتم.

و به من و دوستانش گفته بود که با افراد بانفوذی ارتباط دارد و به همین خاطر هم در کارهای اقتصادی موفق بوده و ثروت زیادی دارد. همچنین متوجه شدم که او به واسطه روابط خاصی که دارد توانسته پیمانکار سرویس چند مدرسه خصوصی در تهران شود که دانش‌آموزان آن اغلب از خانواده‌های خاص و با نفوذ هستند و از این طریق پول زیادی به دست آورده بود.

چند وقتی از دوستی ما گذشت و من کاملاً به او اعتماد کرده بودم که یک‌بار من را برای صرف شام به خانه‌اش دعوت کرد و من هم برای آنکه مشکلی پیش نیاید به همراه یکی از دوستانم به خانه‌اش رفتم. چند دقیقه‌ای از حضور ما نگذشته بود که مادر حسن تماس گرفت و گفت یکی از اقوام‌شان فوت کرده و از او خواست تا خیلی زود به آنجا برود.

من هم همان موقع به وی گفتم که ما می‌رویم تا تو به کارت برسی اما او قبول نکرد و گفت شما بمانید تا من برگردم. ما شام خوردیم و او هم به خانه مادرش رفت. چند ساعت بعد دوستم گفت باید به خانه برگردد اما من چون قول داده بودم بمانم تا حسن برگردد به انتظار او ماندم. اما وقتی حسن آمد به زور مرا مورد تعرض قرار داد.

از ناراحتی داشتم سکته می‌کردم اما حسن گفت که مرا دوست دارد و می‌خواهد با من ازدواج کند و با این ترفند که خیلی زود به خواستگاری‌ام می‌آید مرا آرام کرد. فردای آن روز در اولین فرصت موضوع خواستگاری را به خانواده‌ام گفتم و منتظر بودیم که او روز خواستگاری را معین کند اما به یک‌باره رفتار او با من تغییر کرد و گفت که دیگر تمایلی به ادامه ارتباط با من ندارد.

خیلی حالم بد شده بود تا مدت‌ها پاسخ تماس‌هایم را نمی‌داد تا اینکه بعد از چند بار تماس گفت که به سفر رفته و وقتی برگشت با من تماس می‌گیرد. با اینکه منتظر تماسش بودم اما دلم آرام و قرار نداشت و برای اینکه مطمئن شوم به سفر رفته به خانه‌اش رفتم که دیدم ماجرای سفر دروغ بوده و در خانه‌اش میهمانی گرفته است. همان موقع زنگ خانه‌اش را زدم او وقتی من را دید شروع به داد و فریاد کرد و با اعتراض گفت که دیگر من را نمی‌خواهد و نباید مزاحمش شوم و من هم همان موقع با پلیس تماس گرفتم. البته حسن در پاسخ به این شکایت من گفت که آنقدر نفوذ دارد که شکایتم راه به جایی نمی‌برد و وقتی هم مأموران کلانتری به محل آمدند عنوان کردند که چون حکم ورود به منزل ندارند باید در کلانتری شکایتم را مطرح کنم.

وی در ادامه ماجرا افزود: چند روز بعد متوجه شدم حسن با دختر دیگری دوست شده و همان موقع به یقین رسیدم که او با اغفالم فقط خواسته سوء‌استفاده کند بنابراین تصمیم گرفتم شکایتم را پیگیری کنم. او آینده من را خراب کرد و موجب شد تا خانواده‌ام دیگر به من اعتماد نداشته باشند.

با توجه به اینکه پرونده با اتهام تعرض ثبت شده بود، شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان تهران مسئول رسیدگی به آن شد و متهم احضار و نازنین به پزشکی قانونی معرفی شد. متهم در بازجویی اولیه ادعا کرد: هیچ رابطه‌ای با نازنین نداشته‌ام و اتهام‌های مطرح شده را قبول ندارم. من قصد داشتم با این دختر ازدواج کنم اما بعد از مدتی متوجه شدم که اخلاقمان به هم نمی‌خورد به همین خاطر تلاش کردم که ارتباطمان را قطع کنم که او دست به شکایت زد.

در ادامه نازنین که متوجه شد متهم قضیه را انکار کرده با ارائه مشخصات داخلی خانه وی به مأموران صحت ادعایش را ثابت کرد و متهم ناچار شد اعتراف کند و به مأموران گفت: آن روز نازنین را به خانه‌ام دعوت کردم و با تلفن مادرم مجبور شدم چند ساعتی بیرون از خانه‌ام بروم. چون نازنین به خانواده‌اش گفته بود که شب در خانه یکی از دوستانش می‌ماند نمی‌توانست به خانه خودشان برود به همین خاطر به او گفتم در خانه من بماند تا برگردم با این شرط که ارتباطی با هم نداشته باشیم.

از سوی دیگر پزشکی قانونی پس از معاینه شاکی اعلام کرد که رابطه برقرار شده است و در دادگاه هم مستندات نشان داد که حسن اظهاراتش دروغ بوده و با نازنین ارتباط داشته است.

با مشخص شدن این موضوع حسن بازداشت شد اما او در تلاش بود تا از شاکی رضایت بگیرد که نازنین عنوان کرد فقط زمانی رضایت می‌دهد که متهم با او ازدواج کند. در ادامه متهم به زندان منتقل شد تا حکم او از سوی قضات دادگاه صادر شود.

منبع: ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 40
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    119 2
    چرا این دخترا سر عقل نمیان!؟؟ واقعا این قصه های تکراری چقدر باید رخ بده..؟
    • قریشی IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      46 2
      مشکل از درون خانواده این دختران ریشه میگیرد وقتیکه دختر جوانی تا اواخر شب در مهمانی حضور داشته باشد باید خانواده رو مقصر دانست
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      39 0
      چون‌فکر میکنن میتونن بااین کار باهاش ازدواج کنن
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      2 0
      الحق و الانصاف برای من هم جای سوال هست که این دختر خانم ها تا به کی قراره فریب بخورن و عبرت از وعده های سرخَرمن پسرها و مردای شارلاتان نگیرن؟
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      2 0
      تمام این اتیشا از گور غربگرا های اصلاحطلب بلنده
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      2 0
      بیخود نیست که دین اسلام حد و حدودی برای معاشرت معین کرده خدا جنس آفریده های خودش را خوب میداند، هم آقایان و هم خانم‌ها
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    77 3
    دختری اگر خانواده ی درست ودرمانی داشته باشد به این راه کشیده نمیشه ..موقعی که به قول خودتان به خانواده ات گفتی خونه دوستم میرم نباید این مادر بپرسه دوستت کیه وزنگی بزنه وغیره! دختری که با یه مجرد دوست بشه وخونه مجردی بره وشب خونه اش بمونه واقعا شرم آوره تا دختری خودش سنگین وپوشش درستی داره هیج کس حتی نگاهش نمی کنه ..حالا هم برفرض با ذلت حرفت قبول وباهات ازدواج کرد عقلت به کار بنداز این زندگی دوام داره ..خیلی نمونه ها را بنده شاهد بودم تا ساخته وسوخته ویا جداشدن گفته مهرم حلال جونم آزاد...وقتی دختری با پای خودش میره توتله چه حرفی برای گفتن داره!؟
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    14 0
    احتمالا میخواد یک مهریه بگیره بذاره اجرا و بعد هم طلاق
  • ایرانی GB ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    17 0
    ۹۰ % مشکلات فریب خوردن اینجور دخترها در این نکته خلاصه میشه که همیشه بدنبال ۳ چیز در وجود مثلا" شوهر آینده خودشون هستند : ۱ - پول ۲ - تحصیلات عالی ۳ - خوش تیپ بودن ! فقط کافیه یکی پیدا بشه بتونه با دوز و دغل بازی اینو ثابت بکنه که خیلی پول داره , تحصیلاتش هم خوبه و کمی هم به ظاهر خودش برسه , اونوقت که اینجور دخترها واسه یک چنین مردی شیرجه هم میرن ! آخه معلوم نشد که چرا بعضی از این دخترها عقل شون رو چشماشون هست و کی این جماعت دخترها میخوان یاد بگیرن که پول و قیافه مکش مرگما و تحصیلات عالی یک مرد درهای خوشبختی رو بروی هیچ زنی باز نمیکنه بلکه محبت قلبی وصداقت شخصیتی اون فرد ...
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    42 0
    پسر خیلی بی شرفی. دختره هم دیده وضعش خوبه میخواد بتیغه .مهریه و بعد طلاق .
    • جواد IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      2 0
      پسرها اگه نمیخوان تیغیده بشن دخترها رو گول نزنن وبا وعده ازدواج اونا رو مورد تجاوز قرار ندن من خودم مرد هستم میبینم که خیلی جوانها همش در حال پرسه زدن هستن تا بایه زن ارتباط برقرار کنن کار خلاف هزینه داره خانها اگه از حقشون دفاع کنن دیگه کسی به خوش اجازه نمیدهد با چرب زبونی وحقه بازی دختران مردم رو مورد سواستفاده قرار بدهن
  • آرش IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    15 2
    با این شرایط اقتصادی کی میتونه زن بگیره؟
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      1 0
      معتقدان به خدا و روزی دهیش ، قانعان در زندگی ، آنانی که فریب وضع ظاهری نخورده بلکه با دختر فقیر هم با کمال میل ازدواج می کنند ، مشکلات زندگی رو عرصه هماوردی و هنرمندی می دانند نه عوامل یاس آور
  • عذفان IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    18 2
    پر واضحه که این دختر حتی بخاطر عشق هم به اون پسر نزدیک نشده بلکه بحث مادیات وسطه بویژه تو این زمونه که اوضاع اقتصادی بشدت خرابه ولی ولی ولی اینهمه دختر خوب و پاک که گاها وضع اقتصادی خانوادشون هم خوب نیست،همه باید به طمع پول حیثیت و شرفشون و وا بدن. نه دخترجان،طمع کردی و از قدیم و ندیم گفتن «خود کرده را تدبیر نیست». الآنم گیرم بزور نشستی پای سفره عقد،اون پسر واقعا بتو وفادار میمونه؟ خودت و‌گول نزن،خسارتت و نقدی بگیر و برو پی زندگیت،توکه از اول هم پی پول بودی الان هم تنها راه حل،گرفتن خسارت نقدی و خداحافظیه.خلاص.
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    8 0
    با مشخص شدن این موضوع حسن بازداشت شد اما او در تلاش بود تا از شاکی رضایت بگیرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    41 0
    خانواده ای که با ادای روشنفکری به ماندن دخترشان در خانه دوست رضایت می دهند بزرگترین ظلم را به دخترشان می کنند او جوان بود و جاهل خانواده چرا؟؟؟؟؟
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      0 0
      رسانه ها با کارشناسان کذایی مدیریتی برای والدین گذاشته اند ؟
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    36 6
    وقتی توسط فیلم ها و سریالها مرد خوب را زن ذلیل نشان دادند و مرد را نسخه دوم زن کردند بدون ابهت و غیرت وضع جامعه همین میشه که پدر جرات نداره به دخترش بگه شب خونه دوستت چه غلطی می کنی؟
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      0 0
      نکتة مهمة دقیقة مغفولة
    • هموطن ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      1 0
      نظر ایشان درست است اساس نهاد خانواده در کشور بهم ریخته چندین خانواده را میشناسم که دخترانی دارند که کارهایی میکنند که والا پسرها نمیکردند شب بیرون خانه بروند ! سیگار بکشند! هر وقت خواستند بیایند و بروند ! چندین دوست پسر بگیرند و همه بدانند بعد پدر یا برادرشان حق ندارند اعتراض کنند این روشنفکری نیست بلکه نشان دهنده شخصیت پست این دختران و بی ایمانی خانواده و عدم وجود احترام متقابل در خانواده است که معمولا مقصرش بزرگترها و والدین هستند
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    20 0
    در ابتدای آشنایی‌!! مان او خودش را فردی" معتقد؟!! و با اخلاق " نشان می‌داد به همین خاطر؟!!!وقتی به من پیشنهاد دوستی داد، پذیرفتم. گفته بود که با افراد بانفوذی ارتباط دارد و به همین خاطر؟!!! هم در کارهای اقتصادی موفق بوده و" ثروت زیادی" دارد" خود دختره هم راستش رو نمیگه بالاخره به خاطر ثروتش باهاش دوست شدی یا اخلاقش؟ یا به نام اخلاق به کام ثروت و درواقع به نفع شیطان
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    21 2
    دخترا اگه بانند كه هر چقدر كمتر به جنس مخالف كم توجهي كنند بيشتر دوست خواهند شد هيچ وقت راضي به اين نميشوند كه مثل دستمال كاغذي استفاده و بيرون انداخته شوند
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    27 10
    کرم از خود درخته وگرنه خیلی کم پیش میاد کسی رو بزور تجاوز کنند این بحث های اغفال همش الکیه و مقصر اصلی خود دختران هستند که متاسفانه حیا رو گذاشتند کنار بعد طلبکار هم میشند !
  • سرباز IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    22 1
    عجب خانواده ای بشه این خانواده...موندم اگه بچه شون بپرسه چی شد با هم ازدواج کردید چی میخوان جوابشو بدن
  • حیدر صالح IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    17 1
    در صورتی که مشخص شود مقاربت صورت گرفته و درصورتی مشخص شود که بر این خانم به عنف تجاوز شده در قانون مجازات اسلامی، مجازات تجاوز به عنف جُرم تلقی شده و مجازات آن اعدام است. تجاوز به عنف با یکی از روش‌های اقرار، اشهاد و علم قاضی اثبات قضایی می‌شود.
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      0 0
      البته برای صدور حکم اعدام برای تجاوز به عنف یا به چهار شاهد احتیاج است یا چهار بار اقرار و اعتراف فرد متجاوز
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      0 0
      زمانی که خود دختر بره خونه مرد نامحرم اون تجاوز حکمش اعدام نیست. مطالعه کنید متوجه میشید. چون دختر خودش شرایط رو فراهم کرده عملا.
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    11 2
    عاقبت کسانی که فکر می‌کنند بیشتر از خدا میفهمند. عاقبت کسانی که قرآن را نخوانده، تفسیرش می‌کنند. آدم معتقدی بود و با او دوست شدم!!!. دقیقاً به چی معتقد بود؟
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      1 0
      دقیقااااا
  • سامان IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    21 2
    دیگه هر احمقی میدونه وقتی پسر میگه بیا خونه یعنی چی. این دختره هم بوی پول به مشامش خورده قانون نباید طرف دختری که با پای خودش میره خونه پسر نامحرم رو بگیره نمیدونم چرا همه فمنیست شدن
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      0 0
      فمینیست یعنی چی اگه کسی بگه بیا بزن تو گوش من شما بزنی مسعولی رضایت طرف دلیل جواز کار خلاف نیست.
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    11 2
    برای حسن بدبخت تله گذاشته گولش زده وبا نیرنگ زنانه باهاش دوست شده حالا می گه به زور بوده !؟؟؟ این چه جانوریه دیگه
  • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    9 2
    تو حسن را فریب دادی چون بوی پول به مشامت خورده بود
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    مقصر دختره هست از اول تا اخر
  • ناشناس IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    1 0
    تا معیار پول و ظاهر باشه همینه . خانواده ها هم که دیگه هیچ کنترلی ندارند و خلاصه اینکه روشنفکری از سر و کولمان داره بالا میره
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    12 0
    دختره نادون . اخه فکرکن ازدواجم کردی شوهری که یه روز ازش شکایت کردی وبه زور وادارش کردی ازدواج کنه باهات ٬ شوهر میشه برات
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    3 0
    تو خونه پسر غریبه شب میمونی بعد از تعرض شاکی هم میشی؟ دخترا کی میخوان این ساده گیشونو بزارن کنار؟ اون دسته از دخترایی که گول نمیخورن مگه از مریخ اومدن؟ بجای مسخره کردن یکم ازشون یاد بگیرین عقلم خوب چیزیه
  • GB ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    8 0
    اگر دهه شصت بود اول این که داستان منتشر نمی شد دوم اگر می شد دختر خودکشی می کرد سوم پسر تکه تکه توی فاضلاب پیدا می شود...اخرش هم تا 20 سال با تعجب از این داستان صحبت می کردند ...الان حجب حیا ریخته دیگه ...دختره می خواد با کسی که بهش تجاوز کرده بزور ازداج کنه ....خدایا ما را نجات بده ...
  • TR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    تا این حد قبح زنا ریخته و دختره مطمئن است به خاطر زنا با او برخوردی نمی شود.
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      0 0
      حرف الکی نزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس