تاکید رئیس جمهور عراق بر هماهنگی ارتش و الحشد الشعبی برای مبارزه با تروریسم - کراپ‌شده

رئیس جمهور عراق در دیدار با رئیس ستاد کل ارتش عراق بر لزوم تقویت هماهنگی ارتش و الحشد الشعبی برای ادامه مبارزه با تروریسم در این کشور تاکید کرد.

به گزارش مشرق، «برهم صالح» رئیس جمهور عراق روز دوشنبه بر ادامه مبارزه با تروریسم در عراق تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: برهم صالح امروز میزبان عبدالامیر یارالله رئیس ستاد ارتش عراق بود که در این دیدار بر ضرورت تقویت امنیت و ثبات در عراق و حفاظت از نهادهای حکومتی و نهادهای دیپلماتیک و تثبیت اختیارات دولت برای اجرای قانون، مقابله با تروریست‌ها و جلوگیری از اقدامات غیرقانونی تاکید کرد.

صالح گفت: مثل زمان درگیری‌ها با داعش که نیروهای ارتش، الحشد الشعبی و پیشمرگه با یاری یکدیگر، پیروزی‌های بزرگ بر تروریست‌ها به دست آورده و شهرها را از لوث آنها آزاد کردند حالا نیز هماهنگی این نیروهای مشترک امنیتی برای مقابله با چالش‌ها و رفع شکاف‌های امنیتی ضروری است.

رئیس جمهورعراق همچنین بر لزوم ارتقای توانمندی‌های نیروهای مشترک امنیتی در  سطوح آموزش و تسلیح و توسعه توانایی‌های رزمی آنها تاکید کرد.

رئیس ستاد کل ارتش عراق روز گذشته هم به همراه رئیس سازمان الحشد الشعبی به منطقه کردستان عراق رفته و در دیدار با نخست‌وزیر این منطقه بر تقویت همکاری برای مبارزه با بقایای داعش به خصوص در مناطق مورد مناقشه میان اربیل و بغداد تاکید کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    باید حملات به منافع امریکا با قدرت ادامه یابد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس