سرلک: عشق سبب شد یک و نیم میلیارد از جیبم به شهر خودرو بدهم/ نبود آل کثیر انگیزه مان را بیشتر کرد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عشق به پرسپولیس و هوادارانش سبب شد برای حضوردر این تیم یک و نیم میلیارد از جیب به شهرخودرو بدهم.

به گزارش مشرق، میلاد سرلک در باره صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا و حضورش در این تیم مباحثی ارائه کرد که شرح این گفتگو را در زیر می‌خوانید:

 استارت خوبی در تیم پرسپولیس داشتی و موفق شدی با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسی.

خدا را شکر می‌کنم شروع خوبی در پرسپولیس داشتم. اولین بازی‌هایم را در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم انجام دادم و خوشبختانه توانستیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم. هواداران در این مدت خیلی به من لطف داشته و انرژی مثبت دادند. از آنها ممنون هستم و صعود به فینال و این موفقیت‌ها را به آنها تبریک می‌گویم.

 درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کن.

تمام تیم‌های این رقابت‌ها قدرتمند بودند و بازی‌های خیلی سختی انجام دادیم. پرسپولیس مقابل الدحیل شکست خورد اما التعاون عربستان که دو بار مغلوب تیم ما شده بود توانست مقابل الدحیل به برتری برسد و از مرحله گروهی بالا بیاید. این موضوع نشان می‌دهد تمام تیم‌ها قوی بودند. خدا را شکر می‌کنم در این شرایط سخت توانستیم به فینال صعود کرده و دل هواداران را شاد کنیم.

 برای حضور در پرسپولیس سختی زیادی کشیدی. درباره روزهای دشواری که در مسیر انتقال به این تیم پشت سر گذاشتی صحبتی داری؟

روزهای خیلی سخت اما خوبی را پشت سر گذاشتم. در نیم فصل اول لیگ قبلی بازیکن نساجی بودم و در نیم فصل دوم هم با نظر خود یحیی گل محمدی که در ادامه از شهر خودرو جدا شد به این تیم آمدم. هر چند آقا یحیی از پرسپولیس جدا شد اما در شهرخودرو ماندم و برای این تیم بازی کردم. شروع خوبی هم در شهر خودرو داشتم. در ادامه مشکلی برای من پیش آمد و به دلیل ماجرای فسخ قراردادم با نساجی محروم شدم. با این وجود وقفه‌ای که در لیگ به دلیل شرایط کرونایی به وجود آمد سبب شد محرومیت من به اتمام برسد. با شروع لیگ دوباره برای شهر خودرو بازی کرده و خدا را شکر عملکرد خوبی هم داشتم. پس از این که مهدی رحمتی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، با جدایی ام مخالفت کرد و می‌گفت به تو نیاز دارم و باید در شهر خودرو بمانی. البته پیشنهاد پرسپولیس هم خیلی خوب بود و خود آقای گل محمدی از من درخواست کرد به این تیم بیایم. در نهایت با مذاکراتی که انجام دادم موفق شدم رضایتنامه‌ام را از شهر خودرو بگیرم و اکنون هم خیلی خوشحالم پس از یک فصل سخت توانستم به پرسپولیس بیایم. امیدوارم سال خوبی کنار هواداران داشته باشیم و بتوانیم پنجمین قهرمانی را هم به

بیشتر بخوانید:

استعلام AFC از فیفا درباره شکایت النصر از پرسپولیس

 سابقه قهرمانی با سپاهان را در لیگ برتر داری اما به نظر می‌رسد صعود با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا برایت شیرین‌تر است.

با سپاهان قهرمان ایران شدم، اما در این مدت زمان کمی که به پرسپولیس آمدم و حدود یک ماه می‌شود توانستم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسم. این موضوع خیلی خوشحال‌کننده است. نه تنها برای من بلکه برای کل بازیکنان پرسپولیس صعود رویایی به فینال چنین رقابت مهمی لذت بخش است. تجربه خیلی خوبی بود و امیدوارم بتوانیم ضمن کسب قهرمانی آسیا، در لیگ برتر هم روزهای خیلی خوبی داشته باشیم و فصل را با پنجمین قهرمانی لیگ برتر تمام کنیم.

 برای حضور در پرسپولیس یک میلیارد و نیم از جیب خودت پرداخت کردی. در مورد این موضوع هم صحبت کن.

برای جدایی از شهر خودرو چک و سفته دادم که خدا را شکر توانستم چک اول را هم پاس کنم. بیشتر پولی که از باشگاه پرسپولیس می‌گیرم باید به شهر خودرو بدهم اما فقط به عشق هواداران و پیراهن پرسپولیس این کار را انجام می‌دهم. با این شرایط اقتصادی که در کشورمان وجود دارد باید یک و نیم میلیارد تومان از جیب خودم به شهر خودرو بدهم که هیچ منتی نیست و با عشقی که به پرسپولیس و هوادارانش دارم بدون مشکل این پول را پرداخت می‌کنم. امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب در پرسپولیس این موضوع را هم به نوعی جبران کنم.

 آسیب دیدگی کمال کامیابی نیا کمک کرد از همان اولین بازی لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیری و در هر بازی نسبت به دیدار قبل عملکرد بهتری داشتی.

طبق تشخیص یحیی گل محمدی در اولین بازی مقابل التعاون ثابت بازی کردم و خوشبختانه بازیکنان قدیمی هم به نفراتی که تازه به پرسپولیس آمده‌اند خیلی کمک کردند. باید از زحمات کادر فنی هم تشکر کنم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هر کسی به این تیم می‌آید باید خیلی تلاش و تمرکز کند که بهترین عملکرد را برای تیم به نمایش بگذارد. خدا را شکر کادر فنی و هواداران هم از من راضی بودند و از این مسأله خیلی خوشحال هستم.

 پرسپولیس باید حدود سه هفته دیگر در سوپرجام بازی کند و 5 روز پس از آن هم لیگ برتر شروع می‌شود. برنامه فصل آینده برای تیم شما خیلی فشرده است.

پرسپولیس در این 4-3 سال همیشه تحت فشار بوده است و بازی‌های پشت سرهم زیادی را انجام داده اما توانسته از این سختی‌ها بگذرد و چهار قهرمانی در لیگ برتر به دست بیاورد. این تیم اهداف بزرگی دارد و امسال هم به دنبال تکرار موفقیت‌ها و روزهای خوب برای هواداران است، هر چند من هم قبول دارم فصل فشرده‌ای پیش رو داریم.

 بازیکنان قدیمی پرسپولیس در این مدت کوتاه به 7 بازیکنی که به تازگی به این تیم اضافه شده اند. خیلی کمک کردند.

صد درصد کمک آنها سبب شد این هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیمی شکل بگیرد. آنها مدام با ما صحبت کرده و درباره شرایط تیم می‌گفتند. خدا را شکر کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس یکدل و کنار هم بودند و هواداران هم انرژی مثبتی دادند تا بتوانیم هماهنگی بیشتری به دست بیاوریم. قطعا این هماهنگی و شناخت در لیگ برتر هم بیشتر می‌شود و می‌توانیم با نتایج خوبی لیگ را شروع کرده و موفقیت‌هایمان را ادامه بدهیم.

 درباره اتفاق‌های قبل از بازی با النصر هم صحبت کن.

فکر می‌کنم رایی که برای عیسی آل کثیر آن هم در فاصله دو ساعت قبل از بازی صادر شد، عادلانه نبود. وی با حسین کنعانی‌زادگان هم‌اتاقی بود و واقعا در آن لحظات بهم ریخته بود. با وجود شوکی که به پرسپولیس وارد شد انگیزه ما هم بیشتر شد تا برای شاد کردن عیسی بیشتر تلاش کرده و جای خالی اش را پر کنیم. نبود آل کثیر را حس می‌کردیم اما این امر انرژی بیشتری به ما داد. خدا را شکر این بازی هم با پیروزی و صعود به فینال آسیا تمام شد.

 با وجود آمادگی دروازه‌بان النصر بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات پنالتی عالی کار کردند. خودت هم جزو بازیکنان پنالتی زن بودی که به خوبی آن را تبدیل به گل کردی.

پس از صعود از مرحله گروهی برای دیدارهای حذفی تمرین پنالتی کرده و آنالیزی هم روی حریفان داشتیم. خدا را شکر تمام نفرات پنالتی‌زن در بازی با النصر، خوب این کار را انجام دادند و با پنالتی که حامد لک مهار کرد نتیجه خوبی گرفتیم. خوشبختانه من هم تمام تمرکزم را برای گل کردن پنالتی خود به کار گرفتم. البته اصلاً مشخص نبود که چه نفراتی قرار است پنالتی بزنند و طبق نظر کادر فنی و روحیه‌ای که بچه‌ها داشتند نفرات پنالتی‌زن انتخاب شده و همگی پنالتی‌ها را تبدیل به گل کردند.

 درباره شرایط سخت قرنطینه در قطر و امکانات این کشور برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا هم نظری داری؟

شرایط خیلی سختی در این کشور از لحاظ بحث قرنطینه حاکم و البته فاصله رقابت‌ها هم خیلی کم بود. هر 72 ساعت بازی می‌کردیم و با آن شرایط ریکاوری مان دشوار بود. واقعا بازیکنان و کادر فنی خیلی زحمت کشیدند. همه کنار هم بودیم تا توانستیم این فصل سخت را پشت سر بگذاریم. اوایل کار هم 6 تیم در داخل یک هتل بودیم که کارمان تر سخت شد. البته با توجه به صعودمان به فینال تنها ما تا روز آخر در این هتل ماندیم و تیم های دیگر از آن خارج شدند. قبل از هر بازی ریکاوری کوچکی انجام می‌دادیم اما باید از میزبانی قطر هم تشکر کنم. این کشور واقعا امکانات و شرایط فوق‌العاده‌ای دارد.

 پرسپولیس می‌تواند برخلاف سال 2028 در فینال لیگ قهرمانان آسیا جام بگیرد؟

 اکنون در فینال آسیا هستیم و تیم‌های بزرگی را شکست داده‌ایم. به همین دلیل امیدواریم این رقابت‌ها را با قهرمانی به اتمام برسانیم. تیم‌های شرق آسیا هم حریفان قدرتمندی هستند که بازیکنان بزرگی را جذب کرده‌اند. سبک بازی آنها هم با تیم های غرب قاره متفاوت است. تیم السد که سال گذشته جزو 4 تیم برتر لیگ قهرمانان بود را شکست داد. النصر هم یکی از قدرت‌های قاره آسیاست. برای ما تفاوتی ندارد در فینال به مصاف کدام تیم برویم زیرا به دنبال قهرمانی هستیم و امیدوارم این هدف هم محقق شود.

 با حضور در پرسپولیس به پوشیدن تیم پیراهن تیم ملی هم فکر می‌کنی؟

قطعا پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و من هم پرسپولیس را تیمی می‌بینم که با حضور در آن می‌توانم به این هدف نزدیک‌تر شوم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    5 4
    شیطون قرارداد ت با شهرخودرو ۴۰۰ میلیون بود با پرسپولیس چند میلیاردی بستی؟ اون پول از قرارداد جدیدت پرداخت کردی نه جیبت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس