کد خبر 1126780
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
تهدید سپیدرود به کسر امتیاز یا سقوط به رده پایین تر و یا بسته شدن پنجره

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه سپیدرود رشت را به دلیل عدم تسویه حساب با شاکیان به کسر امتیاز و یا سقوط به یک رده لیگ پایین تر تهدید کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، تیم فوتبال سپیدرود که پس از سقوط از لیگ دسته اول آزادگان در بلاتکلیفی مالکیتی و مدیریتی به سر می برد حالا با یک حکم خطرناک از سوی کمیته انضباطی مبنی بر کسر امتیاز و حیا حتی سقوط به یک لیگ پایین تر محکوم شده است.

در بخشی از رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران چنین آمده است:

” از آنجایی که باشگاه سپیدرود به تعهدات خود مبنی بر تسویه حساب با شاکیان به ارزش ریالی ۲۸ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال عمل نکرده از سوی کمیته انضباطی به جریمه ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شده است و اگر ظرف مدت ۳۰ روز از رویت حکم اقدام به جلب رضایت شاکیان از سوی باشگاه سپیدرود انجام نشود این کمیته نسبت به کسر امتیاز یا سقوط به دسته پایین تر و یا محرومیت از ثبت بازیکن جدید محکوم خواهد شد. “

بیشتر بخوانید:

باز کردن پنجره فولاد تخلف آشکار فدراسیون است

لازم به ذکر است که تاریخ جلسه ذکر شده در نامه کمیته انضباطی ۱۵ شهریور ماه است و تاریخ ابلاغ آن به باشگاه سپیدرود ۱۷ شهریور ماه است و این بدان معناست که کمتر از ۳ روز تا اجرای حکم مورد اشاره بیشتر زمان باقی نمانده است.

حالا با عدم انتخاب به موقع خریدار از سوی مسئولین ورزشی استان و بلاتکلیفی کادر مدیریتی و فنی باشگاه و همزمان با خبر فسخ های یک طرفه بازیکنان این خبر می تواند شرایط قدیمی ترین باشگاه فوتبال گیلان را بیشتر از پیش پیچیده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس