کد خبر 1126767
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مومنی: همه از شرایط استقلال شوکه هستند/ هیچ گزینه‌ای بهتر از مجیدی نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من برای این تیم هیچ گزینه‌ای بهتر از فرهاد مجیدی وجود ندارد.

به گزارش مشرق، محمد مومنی با اشاره به شرایط باشگاه استقلال گفت: متاسفانه همه از شرایط موجود شوکه هستند. تیم در حال از دست دادن زمان طلایی برای آماده‌سازی است و از طرفی پنجره نقل و انتقالات هم بسته است. واقعا شرایط نگران کننده است و مسوولان جدید باشگاه باید هر چه زودتر کاری کنند.

وی افزود: شرایط بد تیم بزرگی مانند استقلال در کل فوتبال ما تاثیرگذار است و امیدوارم با معرفی سرمربی جدید تیم را از این بلاتکلیفی خارج کنند.

بیشتر بخوانید:

سرمربی استقلال انتخاب شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: مسوولان باید با کار کارشناسی شده راهکار درست را برای خروج استقلال از این بحران استفاده کند. هیات مدیره باشگاه باید سازکار مناسب پیدا کند تا با تامین منابع مالی هم پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و هم بهترین تصمیم برای سرمربیگری تیم گرفته شود.

مومنی در پاسخ به این پرسش که از بین گزینه‌هایی موجود، چه مربی مناسب‌ترین گزینه برای هدایت استقلال است، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که به وجود آمده هیچ گزینه‌ای بهتر از فرهاد مجیدی در کار نیست. امیدوارم مسوولان باشگاه هر چه زودتر تصمیم منطقی را برای نیمکت استقلال بگیرند.

وی در مورد انتظارات از مدیر جدید باشگاه تصریح کرد: مهم‌تر از همه چیز موفقیت استقلال است و هیات مدیره در صورت ناکارآمدی مدیر جدید باید پاسخگو باشد. مدیر جدید ابتدا باید سرمربی تیم را انتخاب کند و پس از آن به دنبال حل مشکل نقل و انتقالات برود. حفظ ستارگان جدید تیم هم باید در اولویت باشد تا تیم متضرر نشود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مدیریت باید از تمام ابزارش برای موفقیت استقلال استفاده کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    0 0
    اره خب هیچ گزینه ی بهتر از فرهاد پودری نیست ش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس