لاری

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۷ هزار و ۱۹۲ نفر رسید.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۴ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۹۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۹۵۳ نفر از آنها بستری هستند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۷۵ هزار و ۶۷۴ نفر رسید، افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۷ هزار و ۱۹۲ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۳۹۲ هزار و ۲۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تاکنون تا کنون چهار میلیون و ۱۵۱ هزار و ۴۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، گفت: ۴۱۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری تصریح کرد: استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • احمدخواجوند IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    11 0
    ای چین که دنیارا آلوده کردید
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
      7 5
      احمد جان درست! ولی اونا کنترل کردن ما هنوز داریم با تمام قوا بازگشایی می کنیم تا بیشتر تو چاله فرو بریم .. من مشهد هستم طبیعتا میدونم که نیشابور و مشهد هم وضع بسیار بدی دارن. با این وجود اینجا، همه هم تلفات میدن هم میرن سرکار هم نمیدونن دورکاری اصن چیه!!!!................ ترافیک مشهد هم که........
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    9 1
    از 100 رسید به دویست و به دویست و 30. راستی مشرق تو رو خدا به گوش حاجی میرزایی خجسته برسانید که نیویورک مدارس را تعطیل کرده و حتی بعد دو هفته به سرش نزنه بازگشایی کنه. ای خدا انقده دلمون میخواد یکی طرح استیضاح حاجی رو بنویسه که نگو. مرد تو روز قیامت باید جواب این افزایش بیماری معلق رو بدی.
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    روزانه دهها نفر فوت میشن اینها بازیه تا مردم را خسته کنند چرا امار به ایام عزاداری که میرسه یهو زیاد میشه ؟ بقول حسن روحانی به امار اعتمادی نیست
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    فاغثنا یا الله.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    0 0
    فاغثنا یا الله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس