کد خبر 1126329
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۷/۱۳

امروز سهامداران شرکت‌های کاشی و سرامیک حافظ، بانک پارسیان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های نفت ایرانول، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و داروسازی تولید دارو بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۲۳هزار و ۲۰۹واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۲۲هزار و ۹۴۶واحد  به کار خود پایان داد و بیش از ۱۴میلیارد و ۷۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۳هزار و ۶۹۲میلیارد تومان در یک میلیون و ۵۳۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار در بازار بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کاشی و سرامیک حافظ، بانک پارسیان و باما بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، صنایع ریخته‌گری ایران و پتروشیمی شیراز بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۲۴۸میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۳۵میلیارد تومان در ۵۵۹هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۲۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۳۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های نفت ایرانول، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و داروسازی تولید دارو بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های مهندسی ساختمان تاسیسات راه‌آهن، آهن و فولاد ارفع و صنایع ماشین‌های اداری ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس