کد خبر 1126322
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
مشکل مالیاتی، گریبان‌گیر مهدی رحمتی در آستانه لیگ قهرمانان

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: کمبود مدرک و تجربه را می‌توانیم با عزیزانی که هستند جبران کنیم از نقطه نظرات همه استفاده خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سید مهدی رحمتی در نشست خبری که ظهر امروز در هتل پردیسان برگزار شد، گفت: خوشحالم که دومین سال پیاپی در مشهد حضور داشتم ولی امسال نوع حضورم متفاوت است. از مالک باشگاه تشکر می‌کنم که این فرصت را به من دادند تا مربیگری را در مشهد آغاز کنم.

وی افزود: مهدی رحمتی را می‌شناسید یا حرفی نمی‌زند یا حقیقت را می‌گوید. من یک سال فوتبالی خوب را داشتم درست است مصاحبه نکردم چون همه چیز خوب پیش می‌رفت و لزومی نداشت صحبت کنم. علاقه‌ای ندارم صحبت کلیشه‌ای کنم. دوست دارم وقتی حرف می‌زنم که مشکلی حل شود. تمام تمرکزم این بود که برای تیم شهر خودرو مثمرثمر باشم.

سرمربی تیم شهرخودرو تصریح کرد: هیچکس فکر نمی‌کرد آخرین سال فوتبالی‌ام باشد اما شرایط زانویم طوری پیش‌رفت که این اتفاق بیفتد.کرونا برای همه بد بود اما برای من خوب بود چرا که پیش از کرونا دیگر نمی‌توانسم راه بروم ۸کورتن تزریق کردم تا بتوانم بازی کنم.

رحمتی ادامه داد: پیشنهاد سرمربیگری شهر خودرو پیشنهاد خوبی بود چرا که تیمی  لیگ برتری بود که نتیجه خوبی گرفته و بازیکنان خوبی دارد به همین خاطر پذیرفتم من از همه مشکلات تیم اطلاع داشتم و آن را زیر نظر داشتم.

بیشتر بخوانید:

حمیداوی: رحمتی از استقلال پیشنهاد مربیگری داشت/ امیدوارم پولمان را از پرسپولیس زودتر بگیریم

جبران کمبود تجربه و مدرک با کادر فنی

وی افزود: من مدرک مربیگری نداشتم، خیلی‌ها این مشکل را داشتند و کج دار و مریز توانسته بودند در دوران مربیگری مدرک را بگیرند.

سرمربی تیم شهرخودرو تصریح کرد: از بزرگان فوتبال مشورت گرفتم و خیلی‌ها موافق پذیرفتن من بودند ولی راهکارهای مختلفی هم داشتند که در مسیری که دارم حتما لحاظ می‌کنم. ۲۰سال سابقه بازیکنی می‌تواند تا ۶ماه من را ساپورت کند.کادر فنی که در کنار من هستند باتجربه هستند.

رحمتی ادامه داد: کمبود مدرک و تجربه را می‌توانیم با عزیزانی که هستند جبران کنیم از نقطه نظرات همه استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: همیشه سیبل بودم و اولین نفر عذرخواهی کردم. قرار بود آقای کوزین مسئولیت تیم را برعهده بگیرند. چند مرتبه تصویری صحبت کردیم و بنا به کرونا و تهیه بلیت قرار شد به قطر بیایند اما نیامدند. در ابتدا مشکلی که داشتیم مدرک مربیگری بود که همه رفع شد. 

رحمتی تاکید کرد: قرار نبود مسئولیت بازی‌های آسیایی را بپذیرم اما شانه خالی نکردم با چهار تیم در سطح‌های مختلف در آسیا بازی کردیم. 

وی ادامه داد: بازیکنان من با تمام وجود برای این تیم زحمت کشیدند دوست داشتم به جای انتقاد از این تیم به این مسائل بپردازند که در چهار پست فقط یک جایگزین داشتیم که باید در این چهار پست بازی می‌کرد.

6 بازیکنی که به ما اضافه شدند پیشنهاد 3 برابری دارند

سرمربی شهر خودرو در مورد بازیکنانی که به تیم اضافه شدند، گفت: کسانی هستند که کمبودشان را احساس می‌کردیم ۶بازیکنی که به ما اضافه شدند هم اکنون با مبالغ ۳برابر پیشنهاد دارد ! من که مدرک مربیگری ندارم می‌دانم با بازیکنی که قرارداد دارد نباید بازی کنم اما خیلی از کسانی که به مربیگری واقفند، ارتباط مستقیم می‌گیرند و می‌گویند سرتمرین ما حاضر نشوند.

رحمتی خاطرنشان کرد: عادت ندارم درمورد همکارانم حرف بزنم از شاه غلام پیروانی تا آقای بختیاری‌زاده نکات زیادی یاد گرفتم و تا روز آخر از آن نکات استفاده می‌کنم.

وی تاکید کرد: از نظم و انضباط تیم کوتاه نمی‌آیم، دومین نکته صداقت است چرا که خودم دروغ نمی‌گویم توقع دروغ شنیدن ندارم. سومین مورد احترام متقابل و نکته چهارم شایسته‌سالاری است. هرکس بهتر بازی کند فرصت بیشتری برای بازی خواهد داشت.

مشکلات شهر خودرو مشکلات خانوادگی‌ام است

سرمربی تیم شهر خودرو در مورد بومی نبودن خود گفت: من هرجا که بودم با دل و جان بازی کردم، بازیکن استقلال بودم اما اولویت شهرخودرو است تمام مشکلاتی که شهرحودرو دارد مشکل خانوادگی خودم به حساب می‌آید تا جایی که بتوانم تلاش می‌کنم کار را خوب پیش ببرم.

قول قهرمانی پس از سه سال را نمی‌دهم!

رحمتی ادامه داد: من یک برنامه سه ساله خدمت مالک باشگاه ارائه دادم اما اینکه قول دهم سال سوم قهرمان شویم درست نیست اما تمام تلاش مان را خواهیم کرد و شما خواهید دید که ما از این تیم هیچ تلاش را دریغ نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه همیشه کارهای سخت را راحت تر انجام دادم و ترسی ندارم که جای پای گل‌محمدی گذاشتم، در مورد اردوی تیم گفت: چون بازیکن جدید به تیم اضافه شده و نیاز است که به هماهنگی برسند تلاش داریم بازی دوستانه انجام دهیم در تهران چند بازی دوستانه در اردوی۱۲روزه در نظر گرفتیم تا تیم را کامل داشته باشیم.

سرمربی تیم شهر خودرو ادامه داد: در مورد آقای قاضی باید بگوییم با توجه به برنامه‌ای که داریم تلاش کردیم در خط حمله میانگین سن را کاهش دهیم. از قاضی تشکر می‌کنم و درمورد قاسمی نژاد باید بگویم که مشکل خانوادگی داشتند که حل شد و در تهران اضافه می‌شود.

فردا با خلعتبری جلسه داریم

رحمتی افزود: سعید صادقی با باشگاه ما قرار داد دارد، با خلعتبری نیز فردا در دفتر تهران جلسه داریم امیدواریم به نتیجه برسیم.

وی در پایان با بیان اینکه هم اکنون پیشنهاد بازی در چند تیم را دارم، گفت: با چند بازیکن صحبت کردیم اما رسانه‌ای نکردیم چرا که اگر رسانه‌ای شود به باشگاه هزینه تحمیل می‌شود و باید چند برابر پول پرداخت کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس