حمیداوی: رحمتی از استقلال پیشنهاد مربیگری داشت/ امیدوارم پولمان را از پرسپولیس زودتر بگیریم

مالک باشگاه شهر خودرو گفت:ما ۶میلیارد از پرسپولیس چک گرفتیم که یک ونیم میلیارد وصول شد ، از پرسپولیس شکایت کردیم امیدواریم سریعتر این پول را بگیریم.

به گزارش مشرق، فرهاد حمیداوی در نشست خبری که ظهر امروز در هتل پردیسان برگزار شد، گفت: در جذب اصحاب رسانه کوتاهی کردیم، می‌خواهم در این جلسه این کوتاهی را جبران کنم و از اصحاب رسانه تشکر کنم که همراه ما بودند، کسانی که از ما انتقاد کردند سبب شدند در باشگاه فعال‌تر باشیم و به‌روزتر عمل کنیم.

مالک باشگاه شهر خودرو با اشاره به برد پرسپولیس و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: به یحیی گل‌محمدی، هواداران پرسپولیس و تمام ایران تبریک می‌گویم که پرچمدار ایران در باشگاه‌های آسیا است، امیدوارم با قهرمانی افتخاری دیگر کسب شود و چه بهتر که توسط گل‌محمدی این افتخار ثبت شود.

وی در پاسخ به اینکه توقع دارید مسولان چه کمکی به تیم داشته باشند، گفت: واقعیت امر این است در دو سالی که گذشته همیشه گفتم توقع‌ام از همه همدلی بوده از همه خواهش می‌کنم از مسیولین بخواهید  فقط یک زمین تمرین به ما بدهند، روز اول تعهد دادم اجازه انتقال امتیاز باشگاه به استان دیگر ندارم و فقط گفتم یک زمین تمرین دهید نه به من بلکه به باشگاه، فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی همکاری لازم را داشت، آستان قدس نیز همکاری را داشته اما واقعیت این است استادیوم خالی را ۹۰میلیون پول می‌دهیم.چند وقت گذشته از روزهایی که گفتیم شهرخودرو برای حضور موفق در رقابت‌ها، نیاز به زمین تمرین دارد؟ حتی خواستیم در هر کجای مشهد که خواستند، زمینی را برای آغاز پروژه‌ بفروشند، اما باز هم خبری نشد

حمیداوی ادامه داد: برخی گفتند حمیداوی نامش زودتر از نام باشگاه معروف شده اما اینگونه نیست حمیداوی می‌رود و نام باشگاه می‌ماند، تاجایی که جان دارم در این شهر می‌مانم کمی باورش سخت است اما تا الان نفعی نبردم.

مالک باشگاه شهر خودرو درخصوص برخی تجمعات مقابل دفتر این باشگاه در تهران توضیح داد: ما بدهی ریگان خودرو را داریم یدک می‌کشیم، با این شرکت ۷سال قرارداد داریم، اگر نماینده ایران خودرو ماشین تحویل ندهد مقصر چه کسی است؟ اگر طلبکاران جلوی شرکت تجمع می‌کنند طلبکاران ریگان هستند نه طلبکار ما.

بیشتر بخوانید:

شهرخودرو دو بازیکن جدید جذب کرد

حمیداوی همچنین درباره برنامه باشگاه و اعضای هیئت مدیره شهرخودرو تصریح کرد: مهدی رحمتی با ما سه ساله قرارداد بسته، توقع ما از رحمتی قهرمانی در سال سوم است، جواد وطن خواه تا آخر عمر عضو هیئت مدیره ما خواهد بود این اجبار است. خدایی و علی‌پور نیز از دیگر اعضای هیئت مدیره هستند.

وی در پاسخ به گلایه‌مندی برخی از خبرنگاران درخصوص عدم پاسخگویی، تصریح کرد: من اگر تلفن جواب نمی‌دهم ۱۷۰۰پرسنل دارم. ما سخنگو داریم ما نمی‌خواهیم دوری کنیم. ما می‌خواهیم باشگاه داشته باشیم. اگر این پرچم دست من است فرقی ندارد از چه استانی هستیم. توانمندی ما همین است. من هم بومی این استان هستم چیکار کنم که بگویید بومی‌ام؟

مالک باشگاه شهر خودرو با بیان اینکه  چرا کسی شهامت رحمتی را نمی‌بیند که به بازیکنان جوان میدان داده است ادامه داد: دوسال است در فوتبال کشور مطرح هستیم اگر بزرگتر از من را هم بیاورید تنها نمی‌تواند کاری انجام دهد. اگر امید منصوری پارسال مربی او را نمی‌خواسته، امسال مربی غیر بومی با آن قرار داد بسته است، هدفمان از اوردن بازیکن جوان آینده‌نگری است.

حمیداوی تصریح کرد: مرادمند پیشنهاد ۱۲میلیاردی دارد چرا در فدراسیون قانونی نمی‌گذارید،، نمی‌توان یک بازیکن جذب کرد، بازیکن با ما قرارداد دارد اما سرتمرین حاضر نمی‌شود؛ چرا که پیشنهاد قرارداد میلیاردی از تیم‌های پایتخت دارد. اگر بازیکنی را بتوانیم می‌فروشیم. فوتبال یک صنعت است. مرادمند را فروختیم که فرشاد فرجی بتواند بازی کند. ما نگاهمان به آینده است باید به جوانان میدان دهیم.

وی با بیان اینکه سال‌ها نان بازیکنانی که مایل کهن آورد را خوردیم، گفت: زمانی که سرلک رفت، مهدی رحمتی مشخص کرد چه کسی را بیاوریم و او می‌گوید چه کسی بیاید و برود. 

مالک باشگاه شهر خودرو تصریح کرد: در مقابل تیم‌های دولتی کمر ما را شکستند، سه باشگاه تراکتور، نساجی و خراسان از جیب شخصی هزینه می‌کنند، چگونه بازیکنان را در مقابل پیشنهادات میلیاردی بگیریم. خواهشم این است این مطالبات را از وزارت و فدراسیون بخواهید چرا تیم‌های دولتی پایتخت ۱۲میلیارد پیشنهاد به بازیکنان ما می‌دهند؟ 

وی افزود: سرلک با ما۴۰۰میلیون قرار داد داشت. گفت سه برابر قراردادم را پرداخت می‌کنم و می‌روم و رفت، هافبکی زرد می‌پوشیده ۶۰۰میلیون به توافق رسیده اکنون سبز می‌پوشد و ۷میلیارد قرارداد بسته است.

حمیدوای در پاسخ به اینکه تا چه زمانی از رحمتی حمایت می‌کنید، گفت: من شخصاً با رحمتی خواهم ماند؛ همانطور که با سرآسیایی ماندم اما استعفا داد هرموقع که برگردد عضو باشگاه است.

وی در مورد خطر کسر امتیاز و بدهی پرداخت نشده گفت: حواله پول ما رسید دارد که در چه تاریخی انجام شده، سوبا زمانی که ما آمدیم نمی‌توانستیم پول پرداخت کنیم به سختی این کار را انجام دادیم. از آقای خطیر و نصیرزاده تشکر می‌کنم.ما از طریق آقای خطیر در سوییس بدهی خود را پرداخت کردیم که صراف متاسفانه چند روز پاسخگو نبود.

مالک باشگاه شهر خودرو خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم رو به جلو نگاه کنیم؛ امسال قهرمان نخواهیم شد.باید جلسه منظم ترتیب دهیم و از اصحاب رسانه دعوت کنیم تا نکات مهم را گوشزد کنند.

حمیداوی ادامه داد: از روزی که من آمدم تا به امروز اگر ریالی کمکی از کسی گرفتیم، تنها از مدیریت شورای شهر ۱ونیم میلیارد پاداش پرداخت شده است. اگر کسی کمک مالی کرده بگویید تا ما تشکر کنیم. استان خراسان، فولاد، پتروشیمی و  گاز دارد اما تاکنون به ما کمکی نشده است.

حمیداوی در مورد بدهی‌ها گفت: ما ۴۳میلیارد بدهی داریم همه بازیکنان بومی هستند اما ریالی کم نکردند از سال ۹۱به پزشک بدهکاریم. امروز بدهی ارزی اصلا نداریم. ۸۵درصد از ۴۳میلیارد را پرداخت کردیم پنجره هم باز است و مشکلی برای قرارداد نداریم.

وی افزود: روز گذشته مهدی رحمتی برای سرمربیگری از استقلال پیشنهاد داشته است.

مالک باشگاه شهر خودرو تصریح کرد: ما بابت  صدور رضایت نامه یحیی گل‌محمدی ۶میلیارد از پرسپولیس چک گرفتیم ۱ونیم میلیارد  وصول شد و بقیه پول هنوز نقد نشده است، ما از پرسپولیس شکایت کردیم امیدواریم سریعتر این پول را بگیریم.

حمیداوی تاکید کرد: ما اگر قرار است آسیایی نشویم کارمان غلط است انتظار امسال مان نیست اما رگمان را می‌گذاریم تا آسیایی شویم، همه تیم‌دارها دوست دارند آسیایی شوند چرا که درآمد بالایی خواهد داشت، همه بازیکنانی که جذب کردیم جزو تاپ‌های ایران هستند. اعتقاد دارم محمدکیا گلر تیم ملی می‌شود مهدی رحمتی با شهامت از آنها بازی گرفت.

مالک باشگاه شهر خودرو با تاکید براینکه میانگین سنی تیم۲۵سال است، گفت: با این کار آینده فوتبال استان را تامین می‌کنیم. مهدی رحمتی افتخار کشور است گردن خراسان و کشور حق دارد.برخی هستند که مصاحبه می‌کنند و دوست دارند فوتبال خراسان را بکوبند اما تیمشان(شاهین بوشهر)به لیگ پایین‌تر سقوط کرد.

حمیداوی تاکید کرد: تیم‌های بزرگی در جهان بازیکنان بزرگ را به عنوان سرمربی می‌پذیرند امروز باید از سرمایه‌مان حمایت کنیم. باشگاه شهرخودرو در خیلی از اتفاقات در استان اول بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: آقای ساکت دست من را در قطر فشار داد و گفت آنقدر که باشگاه‌ شما دل و جرات دارد هیچ تیمی ندارد، اگر بتوانیم مهدی رحمتی را نگه داریم تا ۱۰سال هنر کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    1 0
    از پرسپولیس شکایت کردیم ولی دیدیم ورزش ورزش سریع شکایت رو وتو کرد و ما رو همون مقدار جریمه کرد-اگه قرار بود پول شما پرداخت بشه که بزور سرمربی تون رو نمیگرفتن -همه رو تضعیف کردند تا لنگ موفق بشه زیاد بخوای اعتراض کنی وزیر دستور میده از لیگ منحلتون کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس